;
coinex

عکس های فاش شده، بر آمدگی 1.8 میلی متری دوربین گوشی نکسوس 5x ال جی را نشان می دهد

نکسوس 5x ال جی. امسال گوگل در تاریخ 29 سپتامبر (7 مهر) دو مدل از گوشی های نکسوس را معرفی می کند.

همانطور که می دانید امسال گوگل در تاریخ 29 سپتامبر (7 مهر) دو مدل از گوشی های نکسوس را معرفی می کند. ماه هاست که راجع به این گوشی های هوشمند نکسوس خبرهایی به گوش می رسد، از این رو می دانیم که، مدل 5.2 اینچی آن توسط ال جی و مدل 5.7 اینچی آن توسط هوآوی ساخته می شود. چند روز پیش تصاویری در سایت خبری فون آرنا وجود داشت که طرح هایی از نکسوس 5 سال 2015، که طبق شایعات نکسوس 5X نامیده می شود، را نشان می داد، در این تصاویر لیزر اتوفوکوس، دو تناژ فلش، دوربین و همچنین اسکنر اثر انگشت آن نشان داده شد.
همانطور که احتمالا تا کنون شنیده اید، در پشت این گوشی، برآمدگی دوربین وجود دارد. به لطف وجود عکس های نشت شده از زاویه کناری این گوشی، دقیقا می توانیم متوجه شویم که چه مقدار برآمدگی در پشت دستگاه وجود دارد. توجه داشته باشید که در حالی که تصاویر در نگاه اول مانند رندرهای معمول، می باشند با این حال، ادعا شده است که آنها، تصاویر واقعی از منبع اصلی می باشند، و علاوه بر اینکه قابل استناد هستند، با نشان دادن زاویه کناری دستگاه، دید خوبی از بر آمدگی دوربین، در اختیار بیننده قرار می دهند.
با توجه به اینکه ابعاد این گوشی به این صورت است که 146.9 میلی متر طول ، 72.9 میلی متر عرض و بین 8 تا 9.8 میلی متر ضخامت آن می باشد، احتمالا برآمدگی دوربین 1.8میلی متر، خواهد بود. از طرفی با توجه به تعداد انگشت شماری از تصاویر رندرهای این گوشی به نظر می رسد، این برآمدگی به اندازه همان چیزی است که در تصاویر زیر مشاهده می شود.
گفتنی است که ویژگی ها و قابلیت های این دستگاه از وجود پردازنده 6 هسته ای اسنپدراگون 808، رم 3 گیگا بایتی، دوربین 13 مگا پیکسلی، پورت USB-C و از همه مهمتر اندروید 6 مارشمالو بهره می برد. این گوشی که احتمالا هفته اول مهر ماه معرفی خواهد شد، به قیمت 399 دلار قیمت گذاری می شود.

تصاویر فاش شده برآمدگی 1.8 میلی متری دوربین نکسوس 5 سال 2015 را نشان می دهد

ادعا شده است که این تصاویر، تصاویر واقعی از منبع اصلی می باشند

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر