;
coinex

سامسونگ در حال کردن بر روی دو مدل 5.2 اینچی و 5.7 اینچی گلکسی اس 7 است

سامسونگ در حال کردن بر روی دو مدل 5.2 اینچی و 5.7 اینچی گلکسی اس 7 است

مطابق با گزارش جدید سامسونگ، گوشی بعدی آن یعنی سامسونگ گلکسی اس 7 در دو سایز ارائه خواهد شد.

اگر این خبر صحت داشته باشد مدل استاندارد این گوشی 5.2 اینچی خواهد بود و سامسونگ گفته است که ورژن 5.8 اینچی آن نیز عرضه خواهد شد. چنین چیزی در تاریخچه ی سامسونگ وجود دارد کما اینکه نسل فعلی گوشی های هوشمند سامسونگ شامل دو گوشی است که تقریباً طراحی و مشخصات مشابه ای داشته اند و فقط در سایز صفحه نمایش با هم متفاوت هستند. ما راجع به سامسونگ گلکسی اس 6 اج و گلکسی اس 6 اچ پلاس که چنین وضعیتی دارند قبلاً مفصل صحبت کرده ایم.

همچنین در گزارش آمده است که کیفیت تصویر گلکسی اس 7، 4K خواهد بود اما این منبع اشاره ای به این موضوع نکرده است که این رزولوشن مربوط به مدل 5.2 اینچی است یا 5.8 اینچی. سامسونگ گلکسی اس 6 در حال حاضر با صفحه نمایش فوق العاده ی 5.2 اینچی با رزولوشن 2560*1440  کواد اچ دی، با چگالی تصویر 577  ppi در بازار وجود دارد. اما با صفحه نمایش 5.2 افزایش کیفیت تصویر به بیش از کواد اچ دی کمی زیاده روی به حساب می آید. دقت داشته باشید که سونی اکسپریا زد 5 پریمیوم (Xperia Z5 Premium) اولین گوشی هوشمند جهان با رزولوشن 4K می باشد و با صفحه نمایشی 5.5 اینچی، تراکم پیکسلی 808ppi را رقمم می زند.

سامسونگ گلکسی اس 7 دارای 4 گیگابایت رم خواهد بود و این به این معنی است که قابلیت های جدید سامسونگ در تعبیه کردن 6 گیگابایت رم در یک گوشی هوشمند را در گوشی های بعد از گلکسی اس 7 خواهیم دید و احتمال دارد که این قابلیت جدید در سامسونگ گلکسی نوت 6 به کار گرفته شود.

شایعات عجیب و غریبی مبنی بر این که هر دو مدل گلکسی اس 7 در پایان سال 2015 عرضه خواهد شد، وجود دارد. هر چند که قبلاً نیز گفته شد که سامسونگ با استفاده از سیستم های جدید مدیریت پروژه، پروسه ساخت و عرضه ی این گوشی را جلو انداخته است. اما با توجه به این که گوشی های سامسونگ گلکسی اس 6 اج پلاس و نوت 5 به تازگی روانه ی بازار شدند ممکن است که با عرضه ی اس 7، تا حدودی بازار این دو دستگاه جدید خراب شود. به هر حال باید صبر کرد و دید که سامسونگ چه تصمیم و سیاستی را اتخاد خواهد کرد.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر