;
coinex

کیفیت بالای استریم صوتی اپل میوزیک در سال آینده

براساس منابعی آگاه از برنامه های اپل، اپل میوزیک در نظر دارد کیفیت استریم آهنگ هایش را تا سال آینده ارتقا دهد.

براساس منابعی آگاه از برنامه های اپل، اپل میوزیک در نظر دارد کیفیت استریم آهنگ هایش را تا سال آینده ارتقا دهد.

این شرکت در نظر دارد بهبود استریم صوتی اپل میوزیک را تا سال آینده عملی کرده و این بدین معنا خواهد بود که نرخ بیت صوتی به 24 بیت و یا بیشتر خواهد رسید.

چندی است که شایعاتی مبنی بر عدم استفاده از جک هدفون در نسخه های آینده آیفون به گوش می رسد (که گفته می شود این کار به دلیل نازک تر و همچنین ضد آب کردنِ آیفون ها است)؛ حال اگر این شایعات صحت داشته باشند، ارتقای کیفیت استریم آهنگ اپل میوزیک می تواند بسیار مفید و به جا باشد.

انتظار می رود اپل صدای دیجیتال را از طریق پورت لایتنینگ انتقال دهد که این امر به کاربران اجازه ی استفاده از هدست با دریافت کیفیت صدای بسیار بالا را خواهد داد؛ البته به جز کیفیت بالا، کنترل های بیشتری بر روی صدای دریافتی به کاربر ارائه می دهد. بر این اساس، صدا با فرکانس 96 کیلو هرتز و نرخ بیت 24 بیت، استریم خواهد شد.

اپل امیدوار است که با ارائه کیفیت بالای استریم صوتی در اپل میوزیک، فروش آیفون هایش نیز افزایش خواهد یافت. ارتقای توانایی استریم آهنگ با کیفیت استودیو، به اپل میوزیک و آیفون یک مزیت ستودنی در برابر رقابایشان اضافه می کند.

تغییر کیفیت استریم آهنگ به این حالت، سال بعد اتفاق خواهد افتاد و گفته می شود که با حذف جک هدفون در آیفون 7 و آیفون 7 پلاس (اولین مدل های آیفون که جک هدفون 3.5 میلی متری نخواهند داشت)، ترکیب کاملا مناسبی خواهد بود.

نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا اپل می تواند با افزایش کیفیت استریم آهنگ اپل میوزیک، فروش نسل بعدی آیفون هایش را افزایش دهد؟

.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر