;
coinex

حمله سایبری به بازی پوکمون گو به منظور جلوگیری از گسترش آن

حمله سایبری به بازی پوکمون گو به منظور جلوگیری از گسترش آن

شب گذشته بازی پوکمون گو (Pokemon Go) برای چند ساعت با قطعی مواجه بود؛ این احتمال وجود دارد که حمله ای به منظور محروم سازی از خدمات صورت گرفته باشد.

قبل از همه باید یک خبر خوش را به اطلاع هواداران بازی پوکمون گو برسانیم؛ پوکمن گو در 26 کشور دیگر نیز در دسترس قرار گرفته است. بازیکنان پوکمون گو می توانند از این بازی واقعیت افزوده، در نقاط بیشتری از اروپا از جمله هلند و سوئد بهره مند شوند. اما متاسفانه، بازی پوکمون گو موقتا با قطعی مواجه شده و گزارشات حاکی از آن هستند که این قطعی احتمالا به دلیل حمله به سرویس و به منظور جلوگیری از گسترش آن بوده است.

حساب کاربری PoodleCrop در توییتر مدعی شده که سرورهای بازی پوکمون گو در سراسر جهان را مختل کرده و از ترافیک کافی برای بی اثر کردن تلاش های توسعه دهندگان، برخوردار است.

خبرنگاران وبسایت انگجت برای کشف صحت این ادعا با توسعه دهندگان Niantic تماس گرفته و در صورت مشخص شدن، آنها را به اشتراک خواهند گذاشت. با تمام این اوصاف، هنوز مشخص نیست که چه میزان از این قطعی به حمله کنندگانی که مسئولیت آن را به عهده گرفته اند، مربوط می شود.

شایان ذکر است که بازی پوکمون گو از زمان راه اندازی و هر چند وقت یکبار، با مشکلاتی مواجه بوده است؛ با این وجود، بعید به نظر می رسد که آن سرورهای بیشمار به خودی خود با قطعی مواجه شوند، علاوه بر اینکه، هیچ مدرک قاطعی مبنی بر عدم حمله ی سایبری وجود ندارد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: engadget


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر