;
coinex

پشتیبانی از بازی به قابلیت های دیگر اپلیکیشن تلگرام اضافه می شود

اپلیکیشن تلگرام پشتیبانی از بازی را به قابلیت های دیگر خود اضافه می کند

توسعه دهندگان اپلیکیشن تلگرام در نسخه ی 3.13، قابلیت پشتیبانی از بازی را در این اپلیکیشن قرار داده اند.

اپلیکیشن تلگرام یکی از محبوب ترین و جالب ترین اپلیکیشن های پیام رسان است؛ با اینحال توسعه دهندگان دست از تلاش بر نداشته و قصد دارند با اضافه کردن برنامه های بهتر به بهبود آن کمک کنند.

توسعه دهندگان به لطف API جدید (رابط برنامه نویسی اپلیکیشن) می توانند بازی های HTML5 را به اپلیکیشن تلگرام اضافه کنند. این بدان معناست که بازی های ساده ی دو بعدی که در عرض دو ساعت طراحی می شوند تا بازی های پیچیده ی سه بعدی به این برنامه اضافه خواهند شد. نکته ی جالب درباره ی این آپدیت این است که بازی ها بنا بر نقاضای افراد لود می شوند؛ بدین ترتیب هیچ فضای اضافی از گوشی شما اشغال نشده و به حجم اپلیکیشن تلگرام اضافه نخواهد شد.

لازم به ذکر است که بازی های تک نفره و چند نفره در این آپدیت پشتیبانی می شوند. حتی می توانید این بازی ها را به صورت گروهی و با دوستان خود انجام دهید. امتیاز بازی ها در دستگاه شما ذخیره می شود و می توانید از عملکرد هر کدام از دوستانتان باخبر شوید؛ حتی از شکسته شدن رکورد توسط سایر دوستان خود نیز با خبر خواهید شد.

برای پیدا کردن لیست بازی ها، تنها کافیست کلمه ی @gamebot را در یکی از چت ها تایپ کنید و بازی مورد نظر خود را از میان آن انتخاب کنید. البته مطمئن شوید که از آخرین نسخه ی اپلیکیشن تلگرام در دستگاه های اندرویدی و iOS خود استفاده می کنید.

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر