;
coinex

گوگل پیکسل XL با یک باتری 3450 میلی ‌آمپر ساعتی از راه رسید

گوگل پیکسل XL با یک باتری 3450 میلی ‌آمپر ساعتی از راه رسید

بالاخره پس از شایعات فراوان گوشی گوگل پیکسل XL در کنفرانس امروز گوگل رخ نشان داد. مدت زمان طولانی است که درباره گوشی گوگل پیکسل و گوگل پیکسل ایکس ال صحبت های زیادی شنیده می ‌شد و در نهایت امروز گوگل به طور رسمی آنها را معرفی کرد. در بین این دو، گوگل پیکسل XL گوشی بزرگتر است و گوگل پیکسل نقش برادر کوچکتر آن را بازی می‌ کند. این گوشی جانشین مستقیم گوشی Nexus 6P شده است. هر دو دستگاه از لحاظ مشخصات داخلی تا حدودی به یکدیگر شبیه بوده؛ اما یکسان نیستند.

اجازه دهید برای معرفی مشخصات گوگل پیکسل XL از باتری آن آغاز کنیم. این دستگاه دارای یک باتری 3450 میلی آمپر ساعت است و مسلما از این نظر بالاتر از گوگل پیکسل قرار می گیرد ( باتری گوگل پیکسل 2770 میلی آمپر ساعت است). باتری این دستگاه غیر قابل تعویض بوده و توسط فناوری Quick Charge 3.0 کوالکام شارژ می‌ شود.

گوشی Google Pixel XL به یک نمایشگر آمو ال ای دی کواد اچ دی 5.5 اینچی با رزولوشن تصویری 1440 در 2560 پیکسل مجهز شده و قدرت خود را از یک پردازنده چهار هسته ای اسنپدراگون 821 کوالکام با ساختار 64 بیتی قدرت می‌ گیرد. گوگل برای بخش ثبت تصاویر نیز دوربین های نسبتا مناسبی را در نظر گرفته است. یک دوربین 12.3 مگاپیکسلی در پنل پشتی ان جای گرفته و در جلو برای دوستداران سلفی یک دوربین 8 مگاپیکسلی دیده می شود.

همان طور که از قبل نیز عنوان شده بود و البته کاملا هم قابل پیش بینی بود، این کمپانی جدیدترین گوشی هوشمند خود را به سیستم عامل اندروید 7.1 نوقا مجهز کرده است. در ضمن یک اسکنر اثر انگشت هم در پنل پشتی آن جای گرفته است.

گوگل پیکسل ایکس ال در سه رنگ سیاه، آبی و نقره ای در دسترس است. به مانند دیگر دستگاه های قدیمی نکسوس، این گوشی هوشمند نیز سعی ندارد تا با طراحی خود ما را شگفت زده کند. این همان طراحی آشنا و اسپرت قدیمی است که برخی از کاربران واقعا آن را دوست داشته و عده ای دیگر نیز از آن متنفرند!

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر