;
coinex

نام نسخه بعدی سیستم عامل گوگل احتمالا اندروید اوریو خواهد بود

نام نسخه بعدی سیستم عامل گوگل احتمالا اندروید اوریو خواهد بود
حتما می دانید که کمپانی بزرگ گوگل در هر نسخه از سیستم عامل محبوب خود، نام یک دسر خوشمزه را انتخاب می کند. آخرین نامی که آنها انتخاب کرده اند از یک شیرینی با خاستگاه تبریزی گرفته شده است، یعنی اندروید نوقا و با توجه به توییت یکی از مسولان این کمپانی در توییتر، ممکن است نام  بعدی هم از خانواده شیرینی ها به نام اندروید اوریو (Oreo) باشد. با تکرا همراه باشید تا کمی درباره این شیرینی خوشمزه و ارتباط آن با دسر بعدی اندروید گوگل صحبت کنیم.

اندروید اوریو

خب همان‌ طور که گفتیم نام نسخه فعلی پلت فرم اندروید، نوقا «Nougat» است. از زمانی که گوگل زیر پرچم کمپانی آلفابت رفته است، نام این شیرینی تبریزی را انتخاب کرده بودند و اگر بخواهیم از سال 2008 تا به الان به قضیه نگاه کنیم، آنها از نام های متفاوتی برای این  پلت فرم خود استفاده کرده اند. در سال 2017 انتظار می رود که باز هم یک نام جدید برای این پلت فرم انتخاب شود و احتمالا آن را  Android O نام گذاری خواهند کرد که نام کامل آن با حرف لاتین O شروع خواهد شد.

اندروید Oreo

خب سوالی که اینجا ذهن ما را درگیر کرده است، این است که دقیقا نام بعدی این سیستم عامل چیست؟ بر اساس پست جدیدی که در حساب کاربری توییتر هیروشی لاک هیمر، نایب رئیس بخش اندروید گوگل ارسال شده است، می توان استنباط کرد که باید منتظر نسخه جدیدی از این پلت فرم به نام  اندروید Oreo باشیم. البته شاید انتخاب این نام کمی منطقی به نظر نرسد؛ ولی با توجه به همکاری گوگل در انتخاب نام اندروید کیت کت می توان انتظار اندروید اوریو را نیز داشت.

ممکن است که لاک هیمر با این پست خود، بخواهد فقط علاقه خود به این شیرینی را نشان دهد؛ ولی با توجه به نزدیک شدن به رویداد معروف گوگل و اینکه نام این شیرینی هم با حرف انگلیسی O شروع می شود، ما هم مثل شما نمی توانیم به این موضوع فکر نکنیم. مگر اینکه گوگل بخواهد به روزهای نام‌گذاری هایش مثل Ice Cream Sandwich برگردد.

اندروید Oreo

کم کم داریم به کنفرانس I/O سال 2017 کمپانی بیگ جی نزدیک می شویم و با توجه به حدس و گمان های بسیار، به زودی نام دسر جدید گوگل هم فاش خواهد شد.

به نظر شما نام نسخه جدید اندروید که با حرف لاتین O شروع می شود، چه خواهد بود؟

.

منبع: Ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر