;
coinex

بزودی با مجموع 10,000 بازدید، می‌توانید با تبلیغات از کانال یوتیوب خود درآمد کسب کنید

بزودی با مجموع 10,000 بازدید، می‌توانید با تبلیغات از کانال یوتیوب خود درآمد کسب کنید

می‌خواهید از تبلیغات یویتوب بر روی ویدیوهایتان درآمد داشته باشید؟ با داشتن مجموع 10,000 بازدید، بزودی می‌توانید از کانال خود در این سرویس اشتراک ویدیو درآمد داشته باشید.

این‌ها قوانین جدید برنامه شریکی یوتیوب (YouTube Partner Program :YPP) هستند که افراد می‌توانند با آپلود ویدیو اورجینال و درج تبلیغات متعلق به یوتیوب بر روی آن درآمد کسب کنند. این شرکت گفته که 10,000 بازدید و مشاهده، راهی برای جلوگیری از افرادی است که با آپلود دوباره ویدیوهای اورجینال می‌خواهند درآمد کسب کنند.

یوتیوب در پستی از وبلاگ خود نوشته: بعد از اینکه بازدید هر کانال از 10k عبور کرد، ما فعالیت‌های مخالف سیاست‌هایمان را بررسی می‌کنیم. اگر همه چیز خوب بود، ما آن کانال را به YPP می‌آوریم و تبلیغات بر روی آن آغاز می‌شود. با این قوانین، اطمینان حاصل می‌شود که تنها سازندگان ویدیوهای اورجینال درآمد کسب می‌کنند.

روند بررسی در چند هفته آغاز می‌شود و این سرویس، با ابزارهای یوتیوب که با آن‌ها می‌توان کانال‌های جعلی و غیر اورجینال را گزارش داد، کامل می‌شود.

اقدامات جدید برای محافظت از آپلود کنندگان که بوسیله یویتیوب وشرکت مادر آن گوگل صورت گرفته، انتقادهایی هم برای نمایش تبلیغات در کنار ویدیوهای افراطی و ویدیوهایی که به ترویج تروریسم می‌پردازد داشته است. تبلیغ دهندگان در سراسر جهان مانند وریزون، ای تی اند تی و دولت بریتانیا، بخاطر نمایش تبلیغات خود در محتواهای وحشتناک و توهین آمیز، آن‌ها را در ماه قبل از این پلتفرم برداشته‌اند. گوگل قول داد که نظارت بیشتری بر روی تبلیغات داشته باشد و به صاحبان آن‌ها کنترل و مدیریت بیشتری ارائه دهد تا انتخاب کنند تبلیغات در کجای یوتیوب به نمایش در آید.

در همین حال، اگر هم نمی‌خواهید هیچ تبلیغی را بر روی یوتیوب تماشا کنید، می‌توانید اشتراک Red یوتیوب را خریداری کنید. یا اگر نمی‌خواهید هیچ پولی بپردازید، با برنامه سال آینده یویتوب، می‌توانید تبلیغات 30 ثانیه‌ای مزاحم و غیر قابل رد شدن را حذف کنید ( البته تبلیغات 20 ثانیه‌ای و 6 ثانیه‌ای باقی خواهند ماند).

منبع: entrepreneur

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر