coinex
راهنمای خرید تکراتو

گلکسی نوت 8 از تنظیمات دوربین دوگانه ای بهتر از آیفون 7 پلاس برخوردار خواهد شد

گلکسی نوت 8 از تنظیمات دوربین دوگانه ای بهتر از آیفون 7 پلاس برخوردار خواهد شد

شایعات جدید حاکی از آن هستند که گوشی گلکسی نوت 8 از تنظیمات دوربین دوگانه ای برخوردار خواهد شد که به اعتقاد برخی، از دوربین گوشی آیفون 7 پلاس بهتر است.

تحلیلگر معروف KGI Securities، مینگ چی کو اخیرا اطلاعاتی را درباره ی گوشی گلکسی نوت 8 منتشر کرده است. مینگ چی معتقد است که پرچمدار سری نوت سامسونگ از تنظیمات دوربین دوگانه، مجهز به لنز زاویه گسترده 12 مگاپیکسلی و لنز تله فوتو 13 مگاپیکسلی همراه با زوم اپتیکال 3x بهره خواهد برد. هر دو سنسور تصویربرداری با قابلیت تثیت اپتیکال تصویر و لنزهای شش عنصری همراه خواهند بود. مینگ چی خاطر نشان می کند که دوربین های دوگانه، “مهم ترین آپگرید” گوشی گلکسی نوت 8 خواهند بود.

او هچنین معتقد است که تنظیمات دوربین دوگانه ای که در گوشی گلکسی نوت 8 تعبیه خواهد شد، “بهتر از گوشی آیفون 7 پلاس بوده و احتمالا به آیفون های جدیدتر مجهز به اولد، شباهت دارد.” تنظیمات دوربین دوگانه برای گوشی گلکسی اس 8 نیز مورد آزمایش قرار گرفته بود، اما کمپانی سامسونگ تصمیم گرفت که از این ایده صرف نظر کرده و ارزش واقعی آن را در گوشی دیگری امتحان کند. اخیرا تصاویری از نمونه ی اولیه ی گلکسی نوت 8 مجهز به دوربین دوگانه منتشر شد؛ بنابراین به نظر می رسد که سامسونگ قصد دارد این قابلیت را در گوشی های سری نوت تعبیه کند.

مینگ چی کو همچنین جزئیاتی از آمار فروش گوشی های گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس را منتشر کرده و معتقد است که بازخوردها، از انتظارات فراتر رفته اند:

“بنا بر بررسی های انجام شده، بازخوردهای بازار پیرامون گوشی های گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس، بهتر از حد انتظارات بوده است. معتقدیم که این فروش بالاتر به خاطر طراحی نمایشگر های فول اسکرین بوده است.”

کمپانی سامسونگ اعلام کرده که تنها در کره جنوبی، بیش از 1 میلیون پیش فروش ثبت شده است و به نظر می رسد که این میزان با آغاز فروش در آمریکا، به صورت چشمگیری افزایش یابد.

.

منبع: androidcentral

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر