;
coinex

رفع مشکل کندی بازی های آنلاین توسط وزیر ارتباطات

رفع مشکل کندی بازی های آنلاین توسط وزیر ارتباطات

محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، رفع مشکل چند بازی آنلاین را اعلام کرد. رفع مشکل کندی بازی‌های آنلاین توسط وزیر ارتباطات، اولین پیگیری وی بود که بهبود سرعت 3 بازی را به همراه داشت. همچنین اتصال مستقیم با ۲ شرکت سازنده بازی‌های رایانه‌ای را نیز منجر شد.

وزیر ارتباطات در شبکه اجتماعی خود اعلام کرده بود که برخی جوانان به خصوص جوانانی که طرفدار بازی‌های رایانه‌ای آنلاین هستند، از عدم کیفیت شبکه اینترنت در هنگام استفاده از بازی‌ها شکایاتی دارند. وی از این افراد خواسته بود تا جزئیات لازم در مورد نام بازی و نوع مشکل را از طریق سامانه صد و نود و پنج گزارش دهند تا پیگیری‌های لازم جهت رفع مشکل کندی بازی‌های آنلاین انجام شود.

جهرمی اظهار نمود که پس از اعلام کاربران، با دو شرکت ولو و ریوت که هر دو از شرکت‌های تولید کننده بازی‌های رایانه‌ای هستند، جهت رفع مشکل کندی بازی‌های آنلاین، اتصال مستقیم برقرار کرده است.

به گفته وی اکنون در بازی های دوتا2، کانتر استریک و لیگ آو لجندس، بهبود بالای 50 درصد حاصل شده است. وی همچنین از کاربران خواسته است تا اسامی سایر بازی‌های محبوب خود را با او در میان بگذارند.

.

منبع: farsnews

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر