;
coinex

ارز رمزنگار جدید تلگرام در دنیای مجازی عرضه می شود!

ارز رمزنگار جدید تلگرام در دنیای مجازی عرضه می شود!

براساس اطلاعات موجود قرار است تا چیزی حدود ۲۰۰ میلیون واحد ارز رمزنگار جدید تلگرام توسط این شرکت به دنیای ارزهای مجازی وارد شود.

به گزارش تکراتو و به نقل از مهر، یاهو فاینانس اعلام نموده است که شرکت تلگرام به دنبال راه اندازی یک ارز رمزنگار است. به نظر می‌رسد که قرار است ارز رمزنگار جدید تلگرام به رقیبی برای بیت کوین، اتریوم و ریپل تبدیل شود.

نام پیشنهادی ارز رمزنگار جدید تلگرام ، گرم اعلام شده است و به نظر می‌رسد که قرار است تا با نرم افزار پیام رسان تلگرام ادغام شود و به روشی آسان برای ارسال پول به صورت خصوصی و بین المللی تبدیل گردد.

شبکه تلگرام قرار است تا به این سیستم جدید قدرت دهد تا به نسل سوم شبکه بلاک‌چین تبدیل شود. قرار است این کیف الکترونیکی در سه ماه پایانی سال جاری میلادی راه اندازی گردد و از ابتدای سال ۲۰۱۹ میلادی، کاربران تلگرام بتوانند از ارز رمزنگار جدید تلگرام  استفاده کنند. لازم به ذکر است که در حال حاضر کاربران تلگرام ۱۸۰ میلیون نفر هستند.

گفته می‌شود که برای ایجاد بیت کوین، توسعه دهندگان آن باید مساله‌های ریاضی سختی را حل نمایند و سپس بتوانند یک واحد بیت کوین ایجاد کنند. لازم به ذکر است که اکنون یکی از نقدهایی که به بیت کوین وارد است، مصرف بالای انرژی برق آن است.

مقایسه ارز رمزنگار جدید تلگرام با بیت کوین

ارز رمزنگار جدید تلگرام بر خلاف بیت کوین سریع خواهد بود. با استفاده از بیت کوین در هر ثانیه، قابلیت انجام ۷ تراکنش جهانی وجود دارد اما باید گفت که شبکه تلگرام قادر است تا در هر ثانیه چیزی حدود یک میلیون تراکنش را انجام دهد. البته بلاک چین نیز از ترکیب مدیریت متمرکز و غیرمتمرکز در مقیاس سریع استفاده خواهد کرد.

گفته می‌شود که برای به گردش درآمدن ۲۰۰ میلیون ارز رمزنگار جدید تلگرام برنامه ریزی‌هایی صورت گرفته است. ۴ درصد از تعداد ارز رمزنگار جدید تلگرام متعلق به تیم توسعه‌دهنده است، ۵۲ درصد آن در اختیار تلگرام قرار دارد که بتواند جلوی معاملات پرمخاطره را بگیرد و ۴۴ درصد آن نیز به فروش گذاشته خواهد شد.

فروش ارز رمزنگار جدید تلگرام (گرم)

براساس اطلاعات موجود شرکت تلگرام در حال حاضر مشغول بررسی فروش محدودی از ارز رمزنگار جدید تلگرام یعنی گرم است که ارزش آن ۵۰۰ میلیون دلار است و به نظر می‌رسد که می‌تواند به بزرگ ترین ارز رمزنگار خصوصی که تا به حال در دنیا مطرح شده است، تبدیل گردد. این ارز در ماه مارس به صورت اولیه عرضه می‌شود و علاقمندان می توانند شانس سرمایه گذاری بر روی آن را داشته باشند.

گزارشات موجود در مورد دنیای ارزهای مجازی در حال حاضر نشان می‌دهد که مجموع سرمایه بازار سه ارز بیت کوین، اتریوم و ریپل به اندازه نصف مجموع ۷۵۴ میلیارد دلار سرمایه بازار تمام ارزهای رمزنگار است. بنابراین اگر یک ارز رمزنگار بتواند به تسلط این سه ارز پایان دهد، آن ارز رمزنگار جدید تلگرام یعنی گرم خواهد بود.

 

بیشتر بخوانید :

.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر