;
coinex

فیت بیت ساعت هوشمند زنانه به بازار عرضه می کند!

ساعت هوشمند زنانه از راه رسید. شرکت فیت بیت نوعی از ساعت های هوشمند جدید را به بازار عرضه کرده که به طور ویژه برای خانم ها ساخته شده است.

این ساعت هوشمند زنانه که جدیدا تولید و طراحی شده است، ورسا نام دارد و قیمت آن تنها ۲۰۰ دلار اعلام شده است که این قیمت در مقابل ویژگی هایی که این ساعت دارد بسیار پایین است.

ویژگی های ساعت هوشمند زنانه فیت بیت

از جمله ویژگی هایی که ورسا دارد، بندهای ساعت، صفحه ظریف و باریک آن است. این ساعت در ظاهر شباهت زیادی با ساعت اپل دارد که البته از آن کوچک تر است. کنترل لحظه به لحظه ضربان قلب، شخصی سازی و مدیریت فعالیت های ورزشی ، از دیگر ویژگی های این ساعت است.

از طریق این ساعت هوشمند زنانه ، امکان پاسخ گویی به پیامک ها، بارگذاری برنامه های موبایلی و ذخیره سازی موسیقی هم وجود دارد. قرار است فروش ساعت ورسا در ماه آوریل آغاز شود که البته هم اکنون نیز امکان پیش خرید آن وجود دارد.

این ساعت هوشمند زنانه  دارای یک صفحه لمسی است و در سه رنگ سیاه، نقره ای و طلایی تولید می شود. این ساعت ضد آب است و در عمق 50 متری قابل استفاده است اما نباید فراموش کرد که استفاده از آن در آب داغ و سونا مجاز نیست. بندهای این ساعت فلزی و ضدخش هستند و قرار است در دو رنگ سیاه و نقره ای عرضه شوند. از طریق یک تراشه ان اف سی که در این ساعت وجود دارد، امکان پرداخت پول به طور بی سیم وجود دارد. این ساعت یک باتری قدرتمند دارد که برای بیش از 4 روز قابل استفاده است.

امکان اتصال ساعت به هدفون از طریق بلوتوث وجود دارد و می توان از آن برای شنیدن آهنگ استفاده کرد. ساعت هوشمند زنانه فیت بیت می تواند ۳۰۰ قطعه موسیقی را در خود جای دهد. برنامه های فلیپ برد، هیو لایتس، نست، استارباکس، ودر، یونایتدایرلاینز و یلپ با این ساعت سازگار هستند.

.

منبع : businessinsider

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر