coinex
راهنمای خرید تکراتو

سیستم عامل اندروید تینگز گوگل برای اینترنت اشیا ارائه شد

گوگل از تازه ترین سیستم عامل خود موسوم به سیستم عامل اندروید تینگز رونمایی کرد. این سیستم عامل برای محصولات مبتنی بر اینترنت اشیا است.

به گزارش تکراتو، سیستم عامل اندروید تینگز در گام اول به منظور پشتیبانی سه ساله از چند سخت افزار خاص شامل NXP i.MX۸M، Qualcomm SDA۲۱۲، Qualcomm SDA۶۲۴ و  MediaTek MT۸۵۱۶ در نظر گرفته شده است. البته قرار است در آینده هم از ریزرایانه های Raspberry Pi ۳ Model B  و  NXP i.MX۷D پشتیبانی کند.

رونمایی از سیستم عامل اندروید تینگز گوگل

سیستم عامل اندروید تینگز گوگل بر مبنای تحولات آتی و عرضه سخت افزارهای جدید سازگار با محصولات اینترنت اشیا، به روز می شود. گوگل اعلام کرده که برای افزایش ثبات، امنیت و کارآیی این سیستم عامل، وصله هایی را نیز عرضه خواهد کرد. این کار سه سال ادامه خواهد داشت.

سیستم عامل اندروید تینگز در ابتدا توسط صدهزار توسعه دهنده بررسی می شود و در ادامه در دسترس عموم قرار خواهد گرفت. علاوه بر گوگل مایکروسافت نیز طراحی سخت افزارها و نرم افزارهای مبتنی بر اینترنت اشیا را در دستور کار دارد. این کمپانی برنامه متن باز IoT Edge Runtime  را که با سیستم عامل کلود ویندوز آزور سازگار است، طراحی نموده است.

.

منبع: zdnet

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر