;
coinex

گلکسی نوت 9 سامسونگ به دستیار مجازی بیکسبی 2.0 مجهز خواهد شد

یکی از مدیران اجرایی سامسونگ اعلام کرده است که بیکسبی 2.0 در پرچمدار بعدی سامسونگ تعبیه خواهد شد؛ گفته می‌شود که این پرچمدار درواقع همان گلکسی نوت 9 (Galaxy Note 9) خواهد بود.
بیکسبی 2.0 (Bixby 2.0) نسخه‌ی بهینه‌سازی شده و پیشرفته‌ی دستیار هوش مصنوعی سامسونگ است که در آینده‌ای نزدیک راه‌اندازی می‌شود. گفته می‌شود که این نسخه‌ی جدید همراه با گلکسی نوت 9 سامسونگ منتشر می‌شود. شایع شده که فبلت پرچمدار سامسونگ در رویداد IFA 2018 که در شهریور ماه (سپتامبر) برگزار می‌شود، رونمایی خواهد شد. مدیر اجرایی سامسونگ به نام گوشی گلکسی نوت 9 اشاره نکرده است؛‌ اما می‌توان انتظار داشت که بیکسبی 2.0 همراه با این گوشی هوشمند راه‌اندازی شود، مگر اینکه سامسونگ، پرچمدار دیگری را در دست اجرا داشته باشد.


بیشتر بخوانید: امتیاز‌های گلکسی نوت ۹ با اسنپدراگون ۸۴۵ و رم ۶ گیگابایتی در گیک‌بنچ مشخص شد


با این اوصاف می‌توان پیش‌بینی کرد که بیکسبی 2.0 در چه تاریخی کار خود را آغاز می‌کند. سامسونگ معمولا نسخه‌های جدید نرم‌افزاری خود را همراه با دستگاه‌‌های جدید رونمایی می‌کند.
گفته می‌شود که بیکسبی 2.0 از پردازش زبان طبیعی پیشرفته‌تر، پاسخگویی سریع‌تر و توانایی شنیدن بهتر در محیط‌های شلوغ برخوردار خواهد شد. سامسونگ به‌تازگی اعلام کرده است که قصد دارد بیش از 1000 مهندس هوش مصنوعی را استخدام کند تا بتواند به اهداف هوش مصنوعی خود برسد. این شرکت برای مجهز شدن تمامی دستگاه‌های هوشمند خود به بیکسبی تا سال 2020 برنامه‌ریزی کرده است.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: androidauthority

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلام . این گوشی اندروید p خواهد داشت ؟ ممنون میشم اگر میتونید فیلم این محصول رو بذارید

    پاسخ