;
coinex

رقابت اینستاگرام و یوتیوب؛ پخش ویدیوهای یک ساعته در اینستاگرام

به نظر می رسد که پخش ویدیوهای یک ساعته در اینستاگرام صحت داشته باشد. این شبکه اجتماعی در صدد رفع محدودیت‌های فعلی برای پخش ویدیو است.

به گزارش تکراتو، ساعاتی پیش در رسانه ها صحبت از قابلیت جدید اینستاگرام شد. از این پس کاربران می توانند به انتشار ویدیوهای یک ساعته در اینستاگرام بپردازند. از طریق این قابلیت این شبکه به یوتوب و شرکت مادر خود یعنی فیسبوک شباهت بیشتری پیدا می کند.

البته این ویژگی قرار است به صورت آزمایشی مورد استفاده قرار گیرد و هنوز به صورت رسمی در مورد این قابلیت گزارشی منتشر نشده است.

پخش ویدیوهای یک ساعته در اینستاگرام

این قابلیت جدید روی ویدیوهای عمودی متمرکز خواهد بود. از آنجا که استوری‌ها به طور پیش‌فرض در حالت عمودی فیلمبرداری می‌شوند، احتمال دارد پخش ویدیوهای یک ساعته در اینستاگرام هم به همین صورت باشد.

ممکن است ورود این ویژگی به اینستاگرام باعث برداشته شدن محدودیت 15 ثانیه‌ای برای استوری ها شود. البته هنوز هیچ چیز به طور قطعی مشخص نیست و تمام این حرف‌ها تا زمان تأیید رسمی اینستاگرام در حد شایعه هستند.

.

منبع: theverge

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر