;
coinex

مزایای کولر گازی اینورتر بوش چیست؟

به صورت کلی اینورتر یک تکنولوژی جهت کاهش مصرف لوازم برقی از جمله کولرگازی و یخچال می باشد که وظیفه اصلی آن تنظیم دور موتور یا کمپروسور یا توجه به یک یا چند فاکتور می باشد. در این نوشته مروری خواهیم داشت بر مزایای کولر گازی اینورتر بوش

در کولرگازی اینورتر بودن به معنای دور متغیر کمپروسور می باشد که با توجه به دمای محیط تنظیم می شود . در کولرگازی های معمولی یا بدون اینورتر دور کمپروسور ثابت می باشد به گونه ای که یا با سرعت کم و یا با سرعت زیاد کار می کند و تا زمان خاموش شدن دستگاه دور کمپروسور تغییر نخواهد کرد . خاموش و روشن شدن مکرر دستگاه های بدون اینورتر باعث مصرف بیش از حد و بی رویه انرژی شده و شما باید هزینه زیادی بابت مصرف برق ماهیانه خود پرداخت نمایید در حالی حالی که مقدار کمی از این انرژی برق برای شما به سرمایش تبدیل شده است زیرا بهره وری انرژی در کولرگازی های بدون اینورتر بسیار پایین می باشد .

مزایای کولر گازی اینورتر بوش

اما در کولرگازی های اینورتر مخصوصا کولرگازی اینورتر بوش ، به دلیل استفاده از برد اینورتر دی سی ، زمانی که شما دمایی بر روی یونیت داخلی کولرگازی تنظیم می کنید ، کولر گازی بوش از دور بسیار پایین شروع به کار کرده و کم کم به دور کمپروسور خود اضافه می کند تا زمانی که دمای محیط شما خنک کرده و به دمای تنظیم شده می رساند . سپس به همین ترتیب کولرگازی از دور کمپروسور کاسته و با دوری بسیار پایین کار می کند تا هم دمای محیط شما را ثابت نگه دارد و هم مصرف انرژی بسیار پایینی داشته باشد .

کولرگازی اینورتر بوش به لطفا بر دی سی اینورتری که بر روی کندانسور آن قرار داده شده است 73% کاهش مصرف انرژی را به همراه دارد . تکنولوژی اینورتر در کولرگازی بوش علاوه بر کاهش چشم گیر مصرف انرژی مزایای دیگری از جمله ثابت نگه داشتن دمای محیط شما را نیز به همراه دارد به این معنی که در کولرگازی های معمولی به دلیل خاموش و روشن شدن مکرر کولرگازی دمای محیط شما ثابت نخواهد نبوده و یا بسیار سرد یا گرم می باشد اما در کولرگازی بوش به دلیل دور متغیر کمپروسور ، و تنظیم دور کمپروسور به توجه به دمای محیط ، هر دمایی که بر روی یونیت داخلی تنظیم شود ، با توجه به آن دما سرمایش ایجاد شده و دما بر روی مقدار تظیم شده ثابت خواهد شد .

مزایای کولر گازی اینورتر بوش چیست؟

مصرف کمتر انرژی

یکی دیگر از مزایای کولر گازی اینورتر بوش ، بهره وری انرژی می باشد . به این معنی که در کولرگازی های اینورتر حداکثر انرژی برای شما به سرمایش تبدیل خواهد شد و اتلاف انرژی بسیار کمی خواهید داشت . بهره وری انرژی در کولرگازی اینورتر بوش سری 6 مدل 2018 ، A+++ می باشد که در نوع خود بینظیر می باشد .

کولرگازی اینورتر بوش علاوه بر اینکه بسیار کم مصرف است ، قدرت ایجاد سرمایش بسیار زیادی دارد . زیرا نوع کمپروسور کولرگازی بوش از نوع اسکرول ساخت کمپانی کوپلند می باشد که بهترین نوع کمپروسور کولرگازی در جهان می باشد . کمپروسور های اسکرول بهترین نوع کمپروسور می باشند زیرا بر خلاف کمپروسور های روتاری و پیستونی ، صدای بسیار کمی تولید می کند و در عین حال قدرت بسیار زیاد و مصرف برق بسیار کمی دارد .

شرکت هوای پاک ایران نمایندگی کولرگازی بوش در ایران می‌باشد و تمامی خدمات فروش و پس از فروش این محصول ( کولرگازی بوش ) به عهده هوای پاک ایران می باشد . شرکت هوای پاک ایران محصولات خود را با 5 سال ضمانت تعویض بدون قید و شرط ، 10 سال خدمات پس از فروش و 36 ماه گارانتی طلایی نگهداری و سرویس ارائه می دهد . قابل ذکر است نصب کلیه دستگاه های کولرگازی بوش به صورت رایگان توسط نمایندگی خدمات پس از فروش شرکت هوای پاک ایران در سراسر ایران انجام می گیرد .

پس اگر میخواهید یک کولرگازی با برندی معتبر و کیفیتی بسیار عالی که هم مصرف انرژی بسیار پایینی داشته و هم از لحاظ ایجاد قدرت و ایجاد سرمایش از کیفیت مطلوبی برخوردار باشد ، پیشنهاد ما به شما کولرگازی اینورتر بوش سری 6 نسل 3 مدل 2018 خواهد بود. جهت مشاهده اطلاعات فنی محصول و سفارش به صورت آنلاین به وب سایت رسمی شرکت هوای پاک به آدرس boschiran.com مراجعه نمایید.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر