;
coinex

راهنمای وب سرویس پیام کوتاه برای وردپرس و معرفی بهترین پلاگین‌ها

قطعا، اهمیت اس ام اس در بازاریابی دیجیتال بر شما پوشیده نیست. در ادامه راهنمای وب سرویس پیام کوتاه برای وردپرس و معرفی بهترین پلاگین‌ها همراه باشید.

واضح است که پیامک یک کانال بازاریابی حیاتی برای هر کسب و کاری محسوب می‌شود. یکی از مهم‌ترین مزیت‌های این کانال بازاریابی به باقی گزینه‌ها، سرعت دیده شدن و فراتر از آن توجه به پیام بازاریابی شما توسط مخاطبان و مشتریان شماست. هیچ کانال بازاریابی تا به امروز نتوانسته به نرخ بازشدن یا دیده‌شدن پیام در بازاریابی اس ام اس دست یابد.

راهنمای وب سرویس پیام کوتاه برای وردپرس و معرفی بهترین پلاگین‌ها

اگر قصد دارید اطلاعات تکمیلی و تخصصی درباره اس ام اس مارکتینگ بدانید حتما به آدرس www.medianasms.ir/blog مراجعه کنید تا به صورت مرتب مطالب به روز در این زمینه مطالعه کنید.

کاربرد‌های اس ام اس در یک وب سایت وردپرس

اگر تصور شما از پیامک فقط تبلیغات است، باید بگوییم قطعا اشتباه فکر می‌کنید. با هم برخی از کاربردها را مرور کنیم:

  • تأیید و احراز هویت فوری در ثبت‌نام کابران
  • اعلان‌های فروشگاه آنلاین مثل تایید خرید، پردازش سفارش، ارسال بسته و تحویل موفق
  • دریافت و بررسی بازخورد مشتری
  • اطلاعیه‌ یا یادآوری‌های رویداد یا سررسید یک بلیط مثل کنسرت یا پرواز
  • ارسال پیشنهادات ویژه
  • ارسال کد تخفیف که می‌تواند ترافیک فوری به سایت ایجاد کند
  • اعلان درباره پست های جدید وبلاگ، محتوای ویدیو و غیره که به سایت منتشر شده است
  • هشدارهای مربوط به حد نصاب‌های شارژ و اعتبار، تأیید رمز عبور، معاملات و خرید‌های اخیر و غیره
  • دعوت و اخذ تایید برای اطلاع از پیش‌فروش‌ها
وب سرویس پیام کوتاه برای وردپرس
وب سرویس پیام کوتاه برای وردپرس
  • یادآوری موجودشدن یا ارزان‌شدن بلیط
  • “آیا ایمیل ما را دیدید؟” پیگیری ها پس از ارسال اطلاعات مهمی‌که نمی‌خواهید آنها را از دست دهید.

نمونه‌ای  که هواپیمایی آمریکا از پیامک برای یادآوری مشتری بهره می‌گیرد. کاربر با درج شماره و اعلام تایید مجوز ارسال زمان پرواز، پیامک یادآوری دریافت خواهد کرد.

برای انجام این فعالیت‌ها به صورت منظم و دقیق نیاز به پنل ارسال پیامک دارید. می‌توانید با مراجعه به سایت medianasms.ir و ثبت‌نام در آن، به تمام امکانات یک پنل تخصصی بازاریابی پیامکی دسترسی پیدا کنید. 

معرفی ۷ پلاگین و ابزار برای استفاده از پیامک در وردپرس

مسلما اگر طراح سایت یا مدیر بازاریابی دیجیتال یک شرکت هستید و سایت شما با وردپرس طراحی شده، به دنبال یک پلاگین کامل و حرفه‌ای برای مدیریت ارسال و دریافت پیامک از طریق وب‌سایت خود باشید. نمی‌توان گفت که یک پلاگین تمام ویژگی‌های مورد نیاز را دارد ولی ما سعی کردیم با توجه به تجربه و نظر کارشناسان این حوزه، بهترین پلاگین‌های پیامک برای وردپرس را معرفی کنیم:

افزونه ارسال پیامک whmcs

این ماژول، بیشتر برای پشتیبانی و خدمات پس از فروش کاربرد دارد و درنتیجه از محبوبیت و کاربرد بالایی بین طراحان سایت برخوردار است. این پلاگین یک سامانه مدیریتی برای خرید و فروش‌های آنلاین است. ذخیره و تایید فوری ثبت‌نام، نام کاربری و رمز عبور به همراه صفحه اختصاصی برای مشتری را در این ماژول جذاب یکجا می‌بینید. سیستم پشتیبانی بر مبنای تیکت، یکی از امکانات بی‌نظیر پلاگین WHMCS می‌باشید.

برای دانلود رایگان افزونه WHMCS و راهنمای جامع استفاده از آن می‌توانید به بخش وب سرویس پیامک در پنل پیامکی مدیانا مراجعه کنید.

افزونه Plugin Digits

تلفن همراه مهم‌ترین اختراع بشر است و همه افراد بیشترین وقت روزانه خود را با آن سپری می‌کنند. برای ورود امن به فروشگاه یا پنل مدیریتی یک سایت وردپرس به شماره موبایل کاربر و رمز یکبار مصرف نیاز است. این افزونه بهترین راه‌کار برای ثبت‌نام ساده با صرف گرفتن شماره موبایل و ایمیل کاربر است. کاربر می‌تواند در ماژول ثبت نام با درج شماره موبایل خود و سپس وارد کردن کد تایید عضویت خود را به سرعت ایجاد کند.

افزونه Gravity Forms

فرم‌های ثبت‌نام و تجربه کاربری مناسب برای دریافت حداکثر سرنخ‌های ممکن از کاربران همیشه دغدغه طراحان سایت و بازاریابان دیجیتال است. این افزونه با امکانات فوق‌العاده برای ایجاد فرم، امکان اتصال به وب سرویس پیامک و مدیریت ارسال خودکار پیام به کاربران در بین افراد حرفه‌ای بسیار محبوب است.

افزونه ارسال پیامک ووکامرس فارسی

بدون شک یکی از بهترین و کاربردی‌ترین پلاگین‌های فارسی‌سازی شده است.با این افزونه به تمام امکانات ووکامرس در وردپرس، خدمات پیامکی را نیز اضافه می‌کنید تا وب‌سایتی غنی از ابزارهای بازاریابی و فروش حرفه‌ای به صورت یک‌جا داشته باشید.

پلاگین‌های پیامکی وردپرس را از کجا تهیه کنیم

تخصصی‌ترین ارایه دهنده خدمات پیامکی، شرکت مدیانا با بیش از ۷ سال تجربه، ۱۲هزار نماینده و ۱۵۰ هزار کاربر فعال، تمام خدمات مورد نیاز طراحان و توسعه‌دهنگان وب برای اس ام اس مارکتینگ را عرضه می‌کند.

کافیست با مراجعه به سایت www.medianasms.com و ثبت‌نام در آن به تمام امکانات دسترسی داشته باشید. ضمنا پشتیبانی تخصصی، همیشگی و ۲۴ ساعته خیال شما را بابت استفاده از خدمات راحت می‌کند.

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر