;
coinex

فیلم Elektra ؛ چرخش زک اسنایدر از دی سی به مارول

کارگردان محبوب دنیای دی سی به تازگی شخصیت مارولی محبوب خود را مشخص کرده است. این موضوع گمانه زنی ها بر سر چرخش زک اسنایدر از دی سی به مارول را سبب شده است.

زک اسنایدر کارگردان محبوب و موفق دنیای دی سی که در حال حاضر مشغول ساخت نسخه اختصاصی خود از لیگ عدالت است به تازگی شخصیت محبوب خود در دنیای مارول که دوست دارد فیلم آنرا تهیه کند مشخص کرده است.

این شخصیت الکترا (Elektra) است و حالا گمانه زنی هایی مبنی بر پایان همکاری اسنایدر با دی سی پس از فیلم لیگ عدالت و آغاز به کار در مارول وجود دارد.

فیلم Elektra ؛ چرخش زک اسنایدر از دی سی به مارول

اسنایدر آخرین بار به طرز بدی از پروژه لیگ عدالت کنار گذاشته شد، اما اعتراضات زیادی طرفداران عاملی شد تا برادران وارنر او را برای ساخت نسخه اختصاصی خود بازگردانند.

حالا اما اسنایدر به تازگی برای صحبت درباره‌ی نسخه‌ی شخصی خود از Justice League به عنوان یکی از بهترین فیلم های دی سی 2021، در برنامه‌ی ComicBook Debate YouTube ظاهر شده بود، در پاسخ به پرسش حضار در مورد احتمال فعالیت مجدد در دنیای سینمایی دی‌سی، با یادآوری تصمیم قبلی‌اش برای ساخت پنج فیلم دیگر در دنیای دی‌سی، اعلام کرد که از آن زمان مشغول کار روی پروژه‌های دیگری است و فعلا تصمیمی برای این کار ندارد. 

این کارگردان فیلم های ابرقهرمانی و اقتباسی از کمیک بوک ها را معمولا به خاطر جلوه های ویژه خوب فیلم هایش ستایش میکنند. اگر او به دنیای مارول بپیوندد این موضوع برای دی سی فیلم چندان جالب نخواهد بود.

او درباره علاقه خود به شخصیت الکترا گفته:

من کمیک Elektra Lives Again سال ۱۹۹۰ را برای تولید فیلم مارولی انتخاب خواهد کرد. آیا می‌دانستید که این کمیک را فرانک میلر (Frank Miller) به قلم درآورده است؟‌ Elektra Lives Again رمان گرافیکی درباره کاراکتر الکترا می‌باشد. کاراکتر دردویل در این رمان گرافیکی رؤیاهایی را درباره زنده شدن الکترا می‌بینید و داستان آن نیز بسیار جالب، عجیب و زیبا است. این فیلمی خواهد بود که من دوست دارم آن را تولید کنم. کسی اهمیت نخواهد داد ولی این کاری است که من علاقه انجام دادن آن را دارم.

در نتیجه اگر به زودی او را در مارول و در راس یکی از بهترین فیلم های اکشن 2021 ببینیم نباید تعجب کنیم. البته بعید است که او در میان بهترین فیلم های مارول در سال 2021 پروژه ای داشته باشد. اما در مورد سال های آینده مطمئن نیستیم.

در دنیای ابرقهرمانی مارول امسال انتظارات زیادی برآورده میشود و با ورود به فاز چهارم داستانهای مارول علاه بر اکران برخی از بهترین فیلم های 2021 مانند بلک ویدو، در میان بهترین سریال های 2021 نیز شاهد وانداویژن و شی هالک خواهیم بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص چرخش زک اسنایدر از دی سی به مارول چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر