;
coinex

خرید تلویزیون ال جی

خرید تلویزیون ال جی : ال جی یک شرکت بزرگ کره ای است که در زمینه الکترونیک و فناوری اطلاعات فعالیت می کند. این مجموعه در سال 1958 تاسیس گردید و دفتر مرکزی این شرکت در شهر سئول واقع شده است.

ال جی انواع مختلف تلویزیون های خود را به واسطه طراحی های زیبا با دکوراسیون منزل شما سازگار می سازد و با به کارگیری فناوری منحصر به فرد، کیفیتی غیر قابل رقابت در رنگ و جزئیات و با توجه به بودجه های متفاوت عرضه بازار کرده است که در این قسمت به طور مختصر شرح می دهیم.

خرید تلویزیون ال جی

تلویزیون OLED

کنتراست فوق العاده و خیره کننده، رنگ های عمیق، صفحه منحنی باریک و مصرف کم انرژی در تلویزیون های OLED وجود دارد که این ویژگی ها کیفیتی بی همتا برای شما به ارمغان می آورد و تنها با این تلویزیون های منحنی ال جی می توانید تجربه کنید. نسل جدید تلویزیون های OLED آلفا 9 با هوش مصنوعی بی نظیر و پردازشگر قدرتمندی که دارد می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. برترین و به روزترین تکنولوژی های تلویزیون در سطح دنیا یعنی OLED که علاوه بر امکانات انحصاری که دارد به قوی ترین CPU به نام آلفا 9 و هوش مصنوعی AI ThinQ تجهیز شده است. این تلویزیون به واسطه پردازنده قدرتمندی که دارد می تواند عملکردی بسیار سریع و کیفیتی بالا در اختیار مخاطب خود گذاشته و قابل ذکر است که تکنولوژی های به روز در عرصه فیلم و بازی نیز پشتیبانی به عمل می آورد. با هوش مصنوعی AI ThinQ شما را قادر می سازد که با تلویزیون خو صحبت کنید و به صورت کلامی از دستگاهتان درخواست کنید. به عنوان مثال در مدل C8 تلویزیون خوب می شنود، فکر می کند و قدرت پاسخگویی دارد. در این مدل قابلیت اتصال به دستگاه های هوشمند مانند گوشی موبایل، تبلت، لپ تاپ، امکان بلوتوث و پیکسل رفرشر بخشی از ویژگی های این دستگاه است. علاوه بر تمام این ویژگی ها، پایه بسیار زیبا و شیک این نوع تفاوتی بی نظیر در دکوراسیون منزل شما به ارمغان می آورد.

جهت خرید و استعلام قیمت تلویزیون ال جی می توانید با کارشناسان فروش بانه تک مشاوره رایگان داشته باشید.

تلویزیون هوشمند FHD

این نوع از تلویزیون ها در سال 2020 عرضه بازار گردید. کیفیت FHD از رزولوشن بسیار بالایی برخوردار است و رزولوشون آن 1920*1080 است. این تلویزیون ها بیشتر در هتل ها، بیمارستان ها، ادارات و همه مراکز عمومی طراحی شده اند. این تلویزیون ها از نور پس زمینه Direct LED بهره می جوید. بنابراین بهتر است در مراکزی که نور متوسط دارند استفاه شوند. پردازنده تصویر در آن  XD Engineاست که کیفیت تصویر را افزایش می دهد و به دلیل کیفیت بسیار بالای آن است که در سازمان های بسیار بزرگ کاربرد دارند. سیستم صوتی در این تلویزیون ها 2 کاناله است و توان خروجی آن 20 وات است که البته می توان آن را به بلندگوهای خارجی نیز وصل کرد و صدایی بلند تر و بهتر در اختیار گرفت. قابلیت دیگری که در این تلویزیون ها وجود دارد قابلیت صوتی LG Sound Sync است که باعث می شود تلویزین را از طریق ارتباط بی سیم بلوتوث به ساندبار و بلندگوهای خارجی دیگر نیز متصل کرد. این تلویزیون هوشمند بوده و سیستم عامل آن ساده و از نوع WebOS 3.0 است که قبلیت های اسمارت بسیار زیادی را در ختیار مخاطبان خود قرار می دهد. دارای مرروگر بوده و شما به راحتی می توانید در دنیای مجازی وب گردی کنید. قابلیت دیگری به نام Screen Share یا Miracast وجود دارد که شما را قادر به انتقال نمایشگر موبایل خود به تلویزیون می کند و در واقع هرچیزی که روی نمایشگر موبایلتان نمایش دهد روی صفحه نمایش تلویزیون نیز انعکاس می یابد تا هرچیزی را در سایز و ابعاد بزرگتر مشاهده نمایید. در نهایت باید گفت قابلیت های ذکر شده در این نوع تلویزیون است که آن را از سایر مدل ها متمایز می کند. شما به راحتی می توانید تنظیمات و کنترل این تلویزیون را به دست بگیرید و دیگر نیازی به تنظیم دستی و یکی یکی در آن ها نیست.

تلویزیون UHD 4K

این مدل وضوح تصویر را تا 4 برابر نسبت به یک تلویزیون HD افزایش می دهد و به رنگ ها زیبایی خاصی نیز می بخشد. تلویزیون های اولترا اچ دی تحولی عظیم در تجربه دیداری شما ایجاد می کند.

تلویزیون NanoCell

شاخصه اصلی در این نوع از تلویزیون ها فناوری به نام نانوسل می باشد که دقت رنگ بی نظیر را با وجود ذرات نانو امکان پذیر می کند. در واقع می توان گفت تجربه ای است که تا به حال در هیچ تلویزیونی وجود نداشته است.

تلویزیون LED

کیفیت، وضوح تصویر و رزولوشن بالای تلویزیون های ال ای دی LG در میان مردم جهان مشهور است که همراه با طراحی های خارق العاده خود تصاویر به مراتب بهتری را به نمایش می گذارد که شما را به وجد می آورد.

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر