coinex
راهنمای خرید تکراتو

ارز دیجیتال ریون (RVN) ؛ استخراج، قیمت و نحوه خرید رمزارز Ravencoin

یکی از محبوب ترین کوین های بازار کریپتو در نظر ماینرها ارز دیجیتال ریون است که با نماد RVN‌ شناسایی می شود. در ادامه با بررسی این رمزارز ما را همراهی کنید.

توکن و ارز دیجیتال ریون کوین با هدف انتقال دارایی از کاربری به کاربر دیگر ایجاد شده است. توکن ریون کوین طراحی شده تا نیاز مهم جابجایی دارایی ها در بین رمزارزها را فراهم آورد.

نام و نماد توکن و ارز دیجیتال RVN‌ از نماد قدیمی حقیقت الهام گرفته شده است. در ادامه قصد داریم به بررسی این مساله بپردازیم که حقیق ارز دیجیتال و توکن ریون کوین چیست!

ارز دیجیتال ریون (RVN)

توکن ریون کوین

توکن و ارز دیجیتال ریون کوین یک شبکه نظیر به نظیر است که هدف آن پیاده سازی بلاکچین خاصی است و ارز دیجیتال آن با نماد توکن RVN در مارکت کریپتوکارنسی شناخته می شود.

به عنوان یکی از هارد فورک های پیشرفته بیت کوین، ارز دیجیتال ریون کوین این رمزارز بر قابلیت اتکا،‌ ناشناس بودن،‌ محرمانگی، عمومیت دسترسی و موارد مشابه دیگر اهمیت زیادی می دهد.

برخلاف بیت کوین و اتریوم، تمرکز ارز دیجیتال RVN بر انتقال مالکیت دارایی هاست. هر دارایی که در شبکه منتقل شود با یک توکن بی نشانی که به دست یکی از کاربران شبکه و ارز دیجیتال ریون کوین ایجاد شده باشد، عرضه می شود.

بیشتر بخوانید:

توکن توموچین

توکن هارمونی

ارز دیجیتال RNV

پروژه و ارز دیجیتال ریون کوین در سال ۲۰۱۷ افتتاح شد و عرضه اولیه آن در ماه ژانویه ۲۰۱۸ بود. یکی از دستاوردهای مهم این پروتکل و ارز دیجیتال ریون کوین ارائه الگوریمی ویژه برای هش گذاری به نام X16R است.

این کارشناسان وظیفه دستیابی به نفود ناپذیری سیستم دستگاه های اییسیک و دسترس پذیر ساختن استخراج از طریق کامپیوتر و کارت گرافیک را تعریف کرده اند.

ارز دیجیتال ریون (RVN) ؛ استخراج، قیمت و نحوه خرید رمزارز Ravencoin

با وجود فرایند پیچیده و دشوار استخراجٰ ماینرهای توکن و ارز دیجیتال Ravencoin رو به افزایش است که نشانگر افزایش کارایی این پروتکل است. کاربران این پروتکل می توانند توکن و ارز دیجیتال Ravencoin را بر اساس هر نوع دارایی صادر کنند. از جمله مزایای شبکه و ارز دیجیتال Ravencoin  باید به موارد زیر اشاره کرد:

  • زمان ایجاد هر بلاک یک دقیقه است
  • امکان ایجاد دارایی و قابلیت انتقال پیام
  • امکان انتقال هر چیزی که می­تواند به‌عنوان ارزش استفاده شود
  • تعداد 21 میلیارد کوین قابل صادر شدن است

بیشتر بخوانید:

توکن بیکری

ارز دیجیتال کیک

توکن RVN

ارز دیجیتال ریون (RVN) ؛ استخراج، قیمت و نحوه خرید رمزارز Ravencoin

توکن RVN کوین بومی بلاک چین و ارز دیجیتال Ravencoin است. از این توکن برای پرداخت کارمزدها در شبکه و به عنوان ارزی برای پاداش به توسعه دهندگان و ماینرها استفاده می شود.

از جمله اصلی ترین روش های به دست آوردن توکن RVN‌ استخراج یا همان ماینینگ است. این پلتفرم حتی یک راهنمای استخراج برای افراد علاقه مند به استخراج RVN فراهم نموده است. Ravencoin را می توان در بایننسٰ‌بیترکس و Cryptobridge خرید. البته در میان این صرافی ها تنها بیترکس از نحوه خرید ارز Ravencoin با ارز فیات پشتیبانی می کند و در دیگر موارد نحوه خرید ارز Ravencoin وابسته به بیت کوین و اتر است.

ریون کوین دارای کیف پول دسکتاپ، اندروید و البته ایفون است. اخیرا کیف پول مبتنی بر وب نیز برای این رمزارز توسعه داده شده است. هنوز کیف پول سخت افزاری سازگار با این رمزارز وجود ندارد اما به نظر تیم ریون کوین در حال مذاکره با لجر و Keepkey است.

بیشتر بخوانید:

توکن ماتیک

توکن پیگ

عملکرد ریون کوین چگونه است؟

ارز دیجیتال ریون (RVN) ؛ استخراج، قیمت و نحوه خرید رمزارز Ravencoin

ریون کوین بر روی فورکی از کد بیت کوین طراحی شده است. ریون کوین از چند منظر متفاوت از بیت کوین است. از جمله این موارد باید به پاداش زمان بلاک (یک دقیقه)، تعداد کوین های صادر شده (۲۱ میلیون)، ایجاد دارایی و قابلیت های انتقال پیام اشاره کرد. کاربران پروتکل Ravencoin می توانند توکن ها را روی بلاک چین ریون کوین و بنابر نوع دارایی صادر کنند.

توکن ها سپس قابل انتقال می شوند و با همان آسانی بیت کوین حرکت می کنند. دارایی هایی که می توانند بر روی پلتفرم ریون کوین (Ravencoin) توکنیزه شوند شامل شمش های طلا، قباله های زمین، سکه های نقره ای، کارت های هدیه، امتیازات پاداش و غیره می باشند. برای ایجاد یک توکن دارایی بر روی این پلتفرم، کاربران باید مقداری توکن RVN را از بین ببرند و یک نام توکنی بی مانند فراهم کنند. سپس ویژگی های این توکن تعیین می شود. از جمله این ویژگی ها می توان تعداد توکن ها، تعداد ارقام اعشار و عرضه ثابت یا افزایشی در آینده را می توان نام برد.

بیشتر بخوانید: توکن وینک

از RVN می توان برای پاداش دادن به دارندگان یک توکن ایجاد شده بر روی بلاک چین ریون کوین (Ravencoin) استفاده کرد. همچنین درست مانند توکن ERC-721، این پروژه قابلیت ایجاد توکن های متمایز را ارائه می دهد. توکن های متمایز توکن هایی هستند که اعتبار و صحت را اثبات می کنند زیرا از چنین توکن هایی تنها یک نوع موجود است. این برای کاربرد هایی مانند کلکسیون هنری، فراهم کردن پروانه نرم افزار و غیره مفید می باشد.

ریون کوین (Ravencoin) همچنین یک وسیله ارتباطی بین صادر کننده توکن و دارنده توکن ایجاد می کند. دارندگان توکن اگر مایل باشند می توانند از این ارتباط به انتخاب خود خارج شوند. به عنوان مثال، پیامی از جانب صادر کننده توکن می تواند دارنده توکن را از رخ دادن یک رای گیری مطلع کند. و می توان یک توکن رای گیری را برای هر دارنده توکنی صادر کرد تا کار رای گیری آسان شود.

بیشتر بخوانید:

توکن بن فایر

توکن FEG

استخراج ریون کوین چگونه است؟

ارز دیجیتال ریون (RVN) ؛ استخراج، قیمت و نحوه خرید رمزارز Ravencoin

همانطور که گفتیم از مهمترین راه های به دست آوردن ریون کوین، استخراج آن است. ارز دیجیتال شبکه ریون کوین ارز محبوبی در نظر ماینرهاست، چراکه استخراج آن با الگوریتم X16r انجام می­ شود که هدف آن مبارزه با استخرهای بزرگ استخراج است.

برخلاف بیت کوین که از الگوریتم SHA-256 برای استخراج استفاده می­ کند و نیازمند دستگاه­ های قدرتمند ASIC است، اسخراج ریون را با دستگاه ­های ASIC انجام داد. ریون کوین نیز مانند بیت کوین از الگوریتم اثبات کار استفاده می کند. به همین دلیل از توکن RVN که ارز شبکه ریون کوین است جهت پاداش به توسعه دهندگان و ماینرها استفاده می شود.

ریون کوین پاداش ­ها برای استخراج RVN از شبکه خود را از 5000 ریون شروع کرد. این شبکه یک راهنمای استخراج برای علاقه‌ مندان به استخراج  از شبکه ریون کوین قرار داده است.

بیشتر بخوانید:

ارز دیجیتال کیشو اینو

ارز دیجیتال آوالانچ

نحوه خرید ارز Ravencoin

ریون کوین را در ایران می توان با بیت کوین یا اتریوم خریداری کرد و به بیان دیگر بیت کوین و اتریوم را از سایت ها و صرافی های در دسترس با رمز ارز ریون تعویض کرد. همچنین می توان ارز ریون را در صرافی­ OKEx خریداری کرد که فعال‌ ترین صرافی ها در خرید و فروش ریون کوین است.

این صرافی حجم ۲۶ درصدی از معاملات ریون کوین را به خود اختصاص داده است. چندین گزینه نیز برای ذخیره سازی رمزارز مورد بحث در دسترس دارید که از جمله می توان به کیف پول آنلاین PocktRaven، کیف پول دسکتاپ، اندروید و ios اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

ارز دیجیتال ASS

ارز دیجیتال نانو

بررسی آینده و قیمت رمز ارز ریون کوین (Ravencoin)

ارز دیجیتال ریون (RVN) ؛ استخراج، قیمت و نحوه خرید رمزارز Ravencoin

فارغ از نحوه خرید ارز Ravencoin ، به نظر می رسد ریون کوین یک سرمایه گذاری بلند مدت و عالی باشد، چراکه برتری های فنی جالب توجهی دارد. ایده عالی این رمزارز می تواند آن را در شمار ۳۰ رمزارز برتر بازار قرار دهد.

اگر این کوین بتواند در صرافی‌های بیشتری فهرست شود و حوزه‌های به‌کارگیری جدیدی برای آن کشف شود، قیمت رمز ارز ریون کوین به قطع ظرف 2 تا 4 سال آینده رشدی خیره‌کننده خواهد داشت.

در شرایطی که عموم ارزهای دیجیتال در تلاش برای ستیزه جویی با اتریوم به عنوان بهترین پلتفرم قرارداد هوشمند هستند، ریون کوین بر موضوع دیگری یعنی قابلیت های توکنیزه کردن دارایی متمرکز شده است.

محدود کردن پروژه به یک هدف خاص مزیت هایی دارد. وقتی یک پروژه می خواهد موارد متعددی را پوشش دهد معمولا نتیجه موجودی ناقص الخلقه خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت چیا در سال 2021

نحوه استخراج چین لینک (Chainlink)

پیش بینی قیمت رمز ارز ریون کوین

همانطور که پیش از این نیز گفته ایم، لحظه ای بودن بازار کریپتوکارنسی و تاثیرپذیری آن از متغیرهای گوناگون کار پیش بینی قیمت رمز ارز ریون کوین و سایر ارزهای دیجیتال را بسیار پیچیده می کند. اما در ادامه دو بررسی درباره قیمت رمز ارز ریون کوین را بررسی خواهیم کرد.

پایگاه اینترنتی walletinvestor طبق بررسی های تخصصی قیمت 0.95 دلار را برای سال 2026 و قیمت 0.0294 را برای سال 2022 پیش بینی کرده است. اما مرجع مورد اعتماد همه فعالان کریپتوکارنسی یعنی دیجیتال کوین پرایس وضعیت قیمت این رمز ارز در سال های پیش رو را اینگونه آورده است:

  • پایان 2021 : 0.17429110 دلار
  • پایان 2022 : 0.22140618 دلار
  • پایان 2025 : 0.59604596 دلار
  • پایان 2026 : 0.81086353 دلار
  • پایان 2028 : 0.99091798 دلار

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص ارز دیجیتال ریون کوین چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر