;
coinex

هفده روش برای هوشمند سازی منزل

قصد ما از نوشتن این مقاله معرفی ایده هایی برای هوشمند سازی منزل است. شاید این کار برای تازه کارها در صنعت ساختمان، کمی گران و یا شاید غیر قابل دسترس باشد. برای مثال، اگر شما صاحب خانه ی خود نباشید نمیتوانید سیستم ترموستات هوشمند نصب کنید.

اما زمانی که این کار را شروع کنید متوجه میشوید که چندان هم سخت نیست. آیا تا به حال لامپ های هوشمند که رنگ آنها به آرامی از طلایی به آبی تغییر پیدا میکنند را دیده اید؟ شاید به نظر جادویی و هیجان انگیز به نظر برسند. رنگ لامپ ها بر اساس حالت روحی شما تغییر پیدا میکنند (مثلا خیلی جذاب است که وقتی به آرامش نیاز دارید لامپ سبز کمرنگ میشود) و اینگونه تم کلی اتاق هم تغییر میکند. و اینجا زمانی است که میتوان گفت با هوشمند سازی ساختمان میتوان همه ی کارها را ساده تر کرد: شما میتوانید به راحتی به پرستار سگ خود اجازه ی ورود دهید، وقتی سگ شما در خانه آنهاست موقعیت او را چک کنید، حتی زمانی که در تعطیلات هستید لامپ های منزل را خاموش و یا روشن کنید، مسیر منزل خود را بررسی کنید، دمای منزل را تنظیم کنید –  مطمئنا ساده سازی همیشه برای همگان لذت بخش است. و البته که ساختن خانه ی هوشمند کاری پیچیده نیست! شاید برای عادت کردن به سیستم های صوتی هوشمند به کمی زمان نیاز داشته باشید، اما دیگر گزینه ها بسیار ساده هستند.

هفده روش برای هوشمند سازی منزل

سیستم صوتی

اسپیکر هوشمند
اسپیکر هوشمند

برای اتاق پذیرایی خود یک سیستم صوتی هوشمند تهیه کنید. درست است که هر چقدر اسپیکر بزرگتر باشد، کیفیت صدای آن بهتر است اما اگر به صدای فوق العاده ای نیاز ندارید، پیشنهاد ما به شما این اسپیکر است. این مدل هم با کیفیت و هم نسبتا ارزان قیمت است.

اسپیکر
اسپیکر

به همچنین اگر میخواهید برای فضای باز سیستم صوتی تهیه کنید، یک اسپیکر هوشمند قابل حمل و ضد آب بخرید. بهتر است برای فضاهای باز مانند پشت بام، راه پله های خروج اضطراری، حیاط منزل و غیره، یک اسپیکر ضد آب تهیه کنید. اسپیکری که درون تصویر مشاهده میکنید، صدای 360 درجه دارد.

نور و دما

لامپ هوشمند
لامپ هوشمند

با لامپ های هوشمند کل فضای اتاق را روشن کنید. سیستم Philips Hue، سیستم مورد علاقه ی من برای هوشمند سازی منزل و تبدیل کردن یک اتاق معمولی به یک اتاق خاص است. شما باید هاب را به وای فای متصل کنید و سپس با استفاده از آیفون خود برنامه های تعبیه شده روی لامپ را تغییر دهید. و یا زمانی که لازم بود از این لامپ استفاده کنید.

ویژگی مهم لامپ های هوشمند TP-Link مدل Kasa این است که آنها برای عمل کردن به هاب نیازی ندارند. لامپ را به سرپیچ سقف و یا چراغ خواب نصب کنید، آن را به وای فای متصل کنید و به همین سادگی رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید. و یا میتوانید سیستم نوری خود را هوشمند سازی کنید.

لامپ هوشمند TP-LINK
لامپ هوشمند TP-LINK

اگر تعویض تمامی لامپ های منزل به منظور استفاده از تکنولوژی خانه ی هوشمند، برای شما سخت است، میتوانید با تعویض پریز خود، سیستم نوری را هوشمند سازی کنید.

سیستم نوری
سیستم نوری

دما

حالا زمانی است که باید به فکر یک ترموستات هوشمند باشید. این ترموستات که درون خود یک اسپیکر هم دارد، یکی از معروف ترین مدل ها میان تمامی ترموستات ها میباشد. این سیستم با سیستم های هوشمند دیگر تداخلی ندارد.

ترموستات هوشمند
ترموستات هوشمند

ایمنی

با هوشمند سازی منزل، فضای داخلی منزل خود را تحت نظر داشته باشید. زمانی که بیرون از منزل هستید، مسیر ورودی منزل، درب ها، حیاط و باقی فضاهای داخلی را زیر نظر بگیرید. اینگونه دیگر نگران آمدن پستچی زمانی که منزل نیستید، نباشید. گزینه های زیادی پیش روی شما هستند اما پیشنهاد ما سیستم Nest است؛ این سیستم هم نمایی با کیفیت ارائه میدهد و هم طراحی آن خیلی پیچیده نیست. میتوانید پیش از باز کردن درب، شخص پشت آن را ببینید.

دوربین
دوربین

زمانی که این سیستم روی درب شما متصل شود و شخصی در بزند، این سیستم هشداری دریافت کرده و تصویر فرد را به گوشی شما ارسال میکند. برای استفاده از این سیستم حتی نیاز ندارید زنگ درب نصب کنید. حتی وقتی خانه نیستید هم دیگران میتوانند وارد منزل شما شوند.

چشمی هوشمند
چشمی هوشمند

دیگر لازم نیست کلیدهای خانه را جایی پنهان کنید! اگر نیاز است به شخصی اجازه ی ورود بدهید، فقط از طریق اپلیکیشن August برای او یک کلید الکترونیکی (فقط زمانی که شما بخواهید فعال میشود) ارسال کنید. این کلید هوشمند درب را باز میکند. از هر مکانی کودکان و یا حیوانات خانگی خود را زیر نظر داشته باشید.

قفل هوشمند
قفل هوشمند

دوربین Amazon’s Cloud با سیستم صوتی دو طرفه، دوربین دید در شب و ویدئوی HD خود گزینه ای عالی برای بررسی تمامی حرکاتی است که درون منزل شما رخ میدهند. زمانی که حرکتی رخ بدهد، مثلا سگ هم از صندلی خود بیرون بپرد، دوربین به شما خبر میدهد. دو گزینه پیش روی شماست: میتوانید یک سیستم 800 دلاری که زمانی که نشانی از نشتی آب بود، آب را قطع میکند و یا یک سنسور 40 دلاری که در صورت مشاهده ی آب روی زمین به شما خبر میدهد، نصب کنید. (پیشنهاد ما گزینه ی دوم است، اما اگر از پس هزینه ها بر می آیید، گزینه ی اول را انتخاب کنید.) گزینه ی پیش روی شما در صورت نشت مونوکسید کربن و یا آتش گرفتن منزل

دوربین
دوربین

در سال 2014، Nest مجبور شد که سیستم آلارم آتش و گاز CO خود را به خاطر اعلام های خطا، از بازار جمع کند؛ اما حالا نسل جدید این سیستم به بازار آمده است. این سیستم در صورت شناسایی مونوکسید کربن و یا آتش، به گوشی همراه شما اعلان ارسال میکند.

جاروبرقی
جاروبرقی

قیمت اغلب جاروبرقی های هوشمند حدودا 1000 دلار است، به همین دلیل است که پیشنهاد ما به شما خرید جاروبرقی هوشمند Ecovacs Vacuum تنها با 230 دلار است. این سیستم به صدا حساس است (با هر دو Google و یا Alexa) و با استفاده از اپلیکیشن قابل کنترل است؛ به همین دلیل میتواند پیش از اینکه شما به منزل برسید، خانه تان را جارو کند.

زمانی که منزل نیستید، لباس ها را بشویید.

ماشین لباسشویی هوشمند LG
ماشین لباسشویی هوشمند LG

تعویض ماشین لباسشویی بدون دلیل خاصی، کار جالبی نیست، اما اگر ماشین لباسشویی شما خراب شده و یا کهنه شده است، بهترین زمان است که آن را با یک ماشین لباسشویی هوشمند تعویض کنید. این ماشین لباسشویی هوشمند LG با Alexa، Google و اپلیکیشن های آنها کار میکند.

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر