coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

پخش زنده بایرن مونیخ مونشن گلادباخ امروز 22 مرداد 1400 [افتتاحیه بوندسلیگا]

دو تیم بایرن مونیخ و بوروسیا مونشن گلابادخ امشب مصاف هم می روند. پخش زنده بایرن مونیخ مونشن گلادباخ امروز 22 مرداد 1400 را با ما ببینید.

قهرمان 9 فصل اخیر بوندسلیگا با روند بیشترین قهرمانی در تاریخ بوندسلیگا در دیداری سنتی باید در بوروسیا پارک به مصاف مونشن گلادباخ برود. دیداری که البته انتظار می رود یک طرفه و به نفع باواریایی ها باشد.

آخرین دیدار دوستانه دو تیم در جولای 2021 را که با دو گل به نفع گلادباخ پایان یافت و در 10 دیدار قبلی آن، 6 پیروزی از آن بایرن مونیخ و 4 پیروزی نصیب گلادباخ شده است. دیدار برگشت سال گذشته دو تیم در بوندسلیگا یکی از پرگل ترین تقابل های دو تیم بود که با نتیجه 6 بر 0 به نفع شاگردان فلیک پایان یافت.

پخش زنده بایرن مونیخ مونشن گلادباخ امروز 22 مرداد 1400

جز پیروزی پرگل نیم فصل دوم بایرن در مقابل گلادباخ، معمولا بازی های دوتیم تقابل هایی نزدیک و نفس گیر بوده است. گلادباخ شاید در سالیان گذشته کمتر مدعی عنوان قهرمانی بوده، اما معمولا یکی از مدعیان اصلی کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا و از جدی ترین رقبای مشکل ساز برای تیم اول آلمان است.

پخش زنده بایرن مونیخ مونشن گلادباخ امروز 22 مرداد 1400 [افتتاحیه بوندسلیگا]
ساعت پخش بازی بایرن مونیخ مونشن گلادباخ امروز 22 مرداد 1400 / ساعت شروع بازی بایرن مونیخ مونشن گلادباخ امروز 22 مرداد 1400
در مجموع 28 تقابل دو تیم، 14 پیروزی برای بایرن و 10 پیروزی برای گلادباخ ثبت شده است. بایرن از سال گذشته تاکنون تغییرات عدیده ای را پشت سر گذاشته است. هانسی دیتر فلیک، مربی موفق و خوش آتیه به تیم ملی آلمان رفته و یولیان ناگلزمان جوان، مربی سابق لایپزیش که سال گذشته این تیم را به نائب قهرمانی بوندسلیگان رساند، حالا سکاندار بایرن است.

در فصل نقل و انتقالات، جاشوا زیرکزی، ستاره جوان مونیخی ها از تیم جدا شده به پارما رفت تا با بوفون هم تیمی شود. از طرفی داوید آلابا کهنه کار رئال را برگزید و بواتنگ قراردادش با بایرن را تمدید نکرد.  گلادباخ در فصل نقل و انتقالات چندان پرکار نبوده و 4 بازیکن نه چندان نام آشنا از رقبایی هم سطح خوب جذب کرده است. این تیم سال گذشته در رده هشتم بوندسلیگا کار را به پایان رساند. برای پخش زنده بایرن مونیخ مونشن گلادباخ امروز 22 مرداد 1400 از لینک های زیر استفاده کنید:

پخش زنده بازی بایرن گلادباخ امروز 22 مرداد 1400 از Sky Sports Football

پخش زنده بازی بایرن گلادباخ امروز 22 مرداد 1400 از Danze 1 (گزارش آلمانی)

پخش زنده بازی بایرن گلادباخ امروز 22 مرداد 1400 از Bayern Munich live

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تماشای بازی بایرن مونیخ مونشن گلادباخ امروز 22 مرداد 1400 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر