coinex
راهنمای خرید تکراتو

دونده زن ایرانی در فکر صعود به دماوند ؛ ماجرای بنر مسیر را تو تعریف کن چیست؟

دونده زن ایرانی در فکر صعود به دماوند است! احتمالا این روزها شما هم بنری بی نام و نشان در سطح شهر دیده اید و با خود گفته اید ماجرا چیست؟

ماجرا از این قرار است که نه با تبلیغ خاصی مواجهید نه برندی پشت این کار پنهان شده است. خانمی که در این بنر میبینید، قرار است دست به چالشی عجیب و هیجان انگیز بزند. برای جزئیات بیشتر با ما باشید.

دونده زن ایرانی در فکر صعود به دماوند

این خانم دونده قرار است از بامداد فردا، چیزی حدود ساعت 5 صبح، صعود خود را آغاز کند. صعودی از 4 جهت به قله دماوند! حرکتی که البته برای اولین بار انجام نمی شود و پیش از این نیز چند کوهنورد به آن اقدام کرده بودند. اما تفاوت این حرکت چیست؟

تفاوت اینجاست که خانم داخل تصویر یک دونده است و نه یک کوهنورد و البته اولین خانمی است که به این مهم اقدام می کند. تجربه حضور در مسابفات UTMB به طول 171 کیلومتر که در رشته کوه های آلپ برگزار می شود، مهمترین عاملی است که می تواند به این دونده ایرانی در رسیدن به مقصود کمک کند.

این دونده زن ایرانی در سال 2019 در رده 41 زنان دونده استقامت قرار گرفته بود. در تصویر زیر مسیر 171 کیلومتری مسابقه UTMB را مشاهده می کنید.

دونده زن ایرانی در فکر صعود به دماوند ؛ ماجرای بنر مسیر را تو تعریف کن چیست؟

تلاش خانم دونده برای صعود به دماوند از 4 جهت، چیزی حدود 2 روز به طول می انجامد. او در هر جهت استراحت هایی کوتاه دارد و تنی چند از دوندگان به طور چرخشی او را همراهی می کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص دونده زن ایرانی در فکر صعود به دماوند چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر