coinex
راهنمای خرید تکراتو

اینستا پلاس ؛ دانلود، نصب و آموزش استفاده از Instagram Plus

اینستاگرام از شبکه های اجتماعی محبوب نزد ایرانیان است اما کمبودهایی دارد که کاربران آن را گاها ناراضی می کند. اینستا پلاس نرم افزاری بوده که به کمک شما آمده است.

اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی محبوب برای ما ایرانیان است و به خوبی توانسته جایگاهش را در میان کاربران حفظ نماید. در کنار تمام موفقیت هایی که کسب کرده است برخی کمبودها در این نرم افزار به چشم می خورد.

شاید شما هم به عنوان یکی از کاربران اینستاگرام خواسته اید که ویدئوها و تصاویر را در گالری گوشی خود ذخیره نمائید یا روی عکس پروفایل دوستان و نزدیکان خود کلیک کنید و آن را از نزدیک ببینید.

اینها بخشی از نواقص نسخه رسمی اینستاگرام است و برای رفع برخی از آنها می بایست نرم افزار های جانبی دیگری همچون اینستا دانلودر را دانلود کنید. در ادامه با معرفی اینستاگرام پلاس به عنوان راهکار رفع مشکلات موجود در اینستاگرام همراه تکراتو باشید.

اینستا پلاس

کاربران اینستاگرام بارها برایشان اتفاق افتاده که خواسته اند تصاویر و ویدئوهای جالبی که تماشا می کنند را ذخیره کنند یا کپشن های زیر پست ها را کپی نمایند اما هر بار با مشکل مواجه شده اند زیرا نسخه اصلی اینستاگرام چنین اجازه ای را به آنها نمی دهد. خبر خوب این است که اکنون می توانید با دانلود نرم افزار اینستاگرام پلاس تمام این قابلیت ها را داشته باشید.

این اپلیکیشن در واقع یکی از نسخه های مود شده و پیشرفته تر اینستاگرام است که توسط توسعه دهنده ای به نام Ogmods ایجاد شده است تا نیازهای کاربران اینستاگرام را مرتفع نماید. با این نرم افزار می توانید پست ها را به راحتی دانلود کنید و سپس آنها را به هر کجا که می خواهید ارسال نمائید. می توانید روی تصاویر پروفایل فالورهایتان کلیک کنید و با زوم کردن، آنها را از نزدیک ببینید.

این نرم افزار نسخه غیر رسمی اینستاگرام است و از API نسخه رسمی استفاده می کند و می تواند تمامی امکانات نسخه اصلی را به همراه قابلیت های بیشتری در اختیار کاربر قرار دهد. در واقع این نسخه غیر رسمی، همان نسخه اصلی است با امکانات بیشتری و این ترفندی است برای جذب مخاطبانی که با کمبودهای نسخه رسمی کنار نمی آیند. در ادامه به بررسی بیشتر این اپلیکیشن و نحوه نصب اینستا پلاس و در آخر آموزش کار با Insta Plus خواهیم پرداخت.

بیشتر بخوانید:

میران مصرف اینترنت اینستاگرام

میزان مصرف اینترنت لایو اینستاگرام

نحوه نصب اینستا پلاس

همان طور که گفتیم Insta Plus از نسخه های مود شده و تغییر یافته اینستاگرام است که با قابلیت های بیشتر، سعی در جذب کاربران اینستاگرام دارد. اینستا پلاس از هر آنچه که در اینستاگرام وجود دارد، برخوردار است.

کاربران می توانند با دانلود و نصب این برنامه از قابلیت های آن استفاده کنند. لازم به ذکر است برای بهره مندی از امکانات این اپلیکیشن نیازی نیست نسخه اصلی اینستاگرام را از روی گوشی خود حذف کنید بلکه می توانید با هر دو نسخه کار کنید.

این برنامه قابلیت های جدیدی مثل کپی متن بیو، دانلود تصاویر و ویدئوها و زوم کردن روی عکس پروفایل و همچنین کپی کپشن دارد. باید خاطر نشان سازیم که این اپلیکیشن در حال حاضر فقط برای اندروید در دسترس است و برای دانلود اینستا پلاس برای اندروید می توانید از سایت های معتبر اقدام کنید.

اینستا پلاس
دانلود اینستا پلاس برای اندروید / دانلود Insta Plus برای آیفون / نحوه نصب اینستا پلاس

اکنون فایل نصبی را روی گوشی همراه خود باز کنید و در بخش تنظیمات روی گزینه منابع ناشناخته کلیک کنید تا نرم افزار نصب شود. همان طور که گفتیم و مجددا برای یادآوری می گوییم، نیازی به حذف نسخه رسمی اینستاگرام نیست و می توانید از هر دو با هم استفاده نمائید.

بیشتر بخوانید:

اینستاگرام کودکان چیست

نحوه غیرفعال کردن لایک اینستاگرام چگونه است؟

آموزش کار با Insta Plus

در این قسمت قصد داریم آموزش کار با Insta Plus را بررسی نمائیم و بخش های جدیدی که به آن افزوده شده را شرح دهیم. با تکراتو همراه ما باشید. از مهمترین قابلیت هایی که جایش در اینستاگرام اصلی خالی است و کاربران به آن نیاز مبرم دارند، دانلود تصاویر و ویدئوهایی است که دیگران به اشتراک گذاشته اند.

اینستاگرام برنامه ای است مبتنی بر محتوای دیداری و روزانه برای شما اتفاق می افتد که بخواهید تصاویر و ویدئوهایی که برایتان جالب است را دانلود کنید و برای دیگران بفرستید اما با مشکل دانلود مواجه می شوید. اکنون اینستا پلاس برای رفع چنین مشکلاتی آمده است.

اگر نخواهید از این نرم افزار استفاده کنید باید از اپلیکیشن های جانبی اینستاگرام بهره ببرید اما برای سهولت دسترسی شما به تصاویر و ویدئوهای دلخواهتان این برنامه به کمک شما آمده و برای دریافت محتوای تصویری و صوتی می توانید تصویر پست دلخواهتان را باز کنید و از آیکون سه نقطه ای که بالای صفحه می بینید گزینه «دانلود» را انتخاب کنید.

از جمله کارهایی که در اینستاگرام نمی توانید انجام دهید، دانلود استوری هاست. در اینستاگرام پلاس می توانید استوری ها را نیز دانلود کنید. برای دسترسی و دانلود داستان مورد نظرتان باید آن را باز کنید و مجددا روی آیکون سه نقطه ای که در پایین صفحه می بینید کلیک کنید. با این کار آن عکس یا فیلم به ویدئوهایتان افزوده خواهد شد.

آنفالویاب و مطلع شدن از اینکه کدام کاربران ما را آنفالو کرده اند و چه کسانی هنوز به ما وفادار مانده اند از دیگر مشکلاتی است که در اینستاگرام دیده نمی شود و برای آن باید به نرم افزار های جانبی دیگری رجوع کنید که گاها اطلاعات حساب شما را در معرض خطری جدی قرار می دهند.

اکنون به وسیله نرم افزار اینستاگرام پلاس، می توانید ببینید که چه کسانی شما را فالو دارند و چه کسانی شما را آنفالو کرده اند. برای انجام این کار تنها باید وارد پروفایل شخص مد نظرتان شوید و اگر آن فرد شما را فالو کرده باشد، عبارت «شما را فالو می کند» به نمایش در می آید.

بیشتر بخوانید:

ریمیکس اینستاگرام چیست؟

لایو روم اینستاگرام چیست؟

اینستا پلاس
آموزش کار با Insta Plus / دانلود Insta Plus برای آیفون

از دیگر امکانات جذاب این اپلیکیشن این است که به کاربران اجازه می دهد تصاویر پروفایل دیگران را بزرگنمایی کنند. ما در تلگرام دیده ایم که وقتی روی عکس پروفایل مخاطب کلیک می کنیم، تصویر به اندازه واقعی اش نمایش داده می شود اما در شبکه اجتماعی اینستاگرام چنین چیزی امکان پذیر نیست.

حالا این نرم افزار به کمک کاربران آمده تا بتوانند این تصاویر را در اندازه واقعی شان ببینند. برای بهره مندی از این ویژگی باید پروفایل مورد نظرتان را باز کنید و انگشت خود را چندین ثانیه روی عکس نگاه دارید.

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که با ویدئوی خنده داری رو به رو می شوید و می خواهید آن را در گروه های تلگرامی یا واتساپ به اشتراک بگذارید اما نمی توانید. Insta Plus این مشکل را برطرف کرده و حالا می توانید این پست ها را به صورت مستقیم به سایر نرم افزار ها ارسال کنید.

برای انجام این کار باید روی پستی که می خواهید ارسال کنید زده و سپس از سه نقطه بالای آن گزینه Copy Share URL را برگزینید. سپس لیست اپلیکیشن های موردنظر شما به نمایش در می آید و می توانید مقصد ارسال لینک را انتخاب کنید.

روزانه وقتی در حال تماشای تصاویر زیبای پست های دیگران هستیم با کپشن هایی مواجه می شویم که بسیار زیبا هستند و می خواهیم آنها را در گوشه ای از تلفن همراهمان حفظ کنیم اما اینستاگرام باز هم امکان چنین عملیاتی را به کاربرانش نمی دهد.

می توانید برای کپی متن یک پست روی آیکون کامنت کلیک کنید و هنگامی که لیست نظرات دیگران برایتان به نمایش درآمد کامنت مورد نظر یا کپشن را کپی کنید. وقتی روی کپشن یا کامنت کلیک کردید حالا باید آیکون دو مربع بالای صفحه را انتخاب کنید.

با اینستا پلاس حتی می توانید متن بیوگرافی فالورهایتان را کپی کنید. برای این کار وارد حساب کاربری فرد مورد نظر شوید. حالا انگشت خود را روی متن بیوگرافی نگاه دارید تا آبی شود. در این حالت عبارت «کپی متن» به نمایش در می آید.

بیشتر بخوانید:

مسنجر رومز اینستاگرام چیست؟

کلاهبرداری تیک آبی اینستاگرام

نکاتی پیرامون نرم افزار Insta Plus

در قسمت های بالا راجع به نحوه نصب اینستا پلاس و آموزش کار با Insta Plus اطلاعاتی کسب کردیم. اکنون زمان آن فرا رسیده تا نکاتی پیرامون این نرم افزار گفته شود.

اگر از نرم افزار های جانبی مانند افزایش فالور یا آنفالویاب و دیگر اپلیکیشن هایی که اینستاگرام آنها را تائید نکرده است، استفاده کنید مطمئنا پس از چند روز پیغامی دریافت خواهید کرد مبنی بر اینکه شما دچار محدودیت شده اید.

اگر به رفتارهایتان ادامه دهید مجددا بات های اینستاگرام شما را اسپم تشخیص می دهد و دوباره محدودیت های شدیدتری بر روی اکانت شما اعمال می کند. این اقدام اینستاگرام در جهت حفظ داده های شما و محافظت از حریم خصوصی شما و قطع زنجیره دسترسی ربات هاست.

اینستا پلاس
دانلود Insta Plus برای آیفون / نحوه نصب اینستا پلاس / دانلود اینستا پلاس برای اندروید

در خصوص کار با نرم افزار Insta Plus باید خدمتان عرض کنیم که چنین مشکلاتی را روی آن نخواهید دید. موبوگرام را خاطرتان هست؟ اگر به یاد داشته باشید، موبوگرام و نسخه های غیر رسمی دیگر تلگرام هم همین مزایا را داشتند. در آنها می توانستید روح شوید و به هزاران قابلیت دیگر دسترسی داشته باشید بی آنکه ریپورت شوید. پس می توانید با خیال راحت از آن بهره ببرید.

همان طور که بالاتر گفتیم و ذکر آن را مجددا لازم می دانیم، نیازی نیست برای استفاده از اینستاگرام پلاس، نسخه اصلی را از روی گوشی خود حذف کنید. می توانید از هر دو نرم افزار در کنار یکدیگر بهره مند شوید. از دیگر نکات جالب توجه در Insta Plus پشتیبانی از چند اکانت به صورت همزمان است.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص اینستا پلاس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر