coinex
راهنمای خرید تکراتو

تاریخ پخش و تیزر سریال نارگیل [+بازیگران و داستان]

یکی از جدیدترین سریال‌ها، سریال نارگیل است. در ادامه قصد داریم به تاریخ پخش و تیزر سریال نارگیل بپردازیم برای اطلاع از جزئیات با ما همراه باشید.

یکی از جدیدترین سریال‌های ساخته  شده در فضای کودک و نوجوان سریال نارگیل است. این مجموعه سریال در چند قسمت پخش خواهد شد. این سریال که در شبکه خانگی پخش می‌شود توانسته به موضوعات و هنجار‌های مختلف جامعه در ژانر کودک بپردازد.

نارگیل که در فضای کودک و نوجوان ساخته شده است، نخستین تجربه مشترک کارگردانی سیدابراهیم عامریان و حمزه صالحی است که فضایی شاد و موزیکال دارد که فضایی شبیه سینمایی خاله سوسکه و  کلاه قرمزی دارد. در این نوشتار قصد داریم به تاریخ پخش و تیزر سریال نارگیل بپردازیم. با تکراتو همراه باشید.

تاریخ پخش و تیزر سریال نارگیل

در این سریال دیدنی بازیگرانی همچون بهاره رهنما و  شبنم قلی خانی به همراه سه عروسک دوست داشتنی فضای زیبای ذهن کودکان می‌شود. صدا پیشگی عروسک‌ ها با دوبلوری محمدرضا علیمردانی، هومن حاجی عبداللهی و مجید آقا کریمی است که جذابیت این سریال دیدنی را دو برابر می‌کند.

این سریال به تهیه کنندگی سید ابراهیم عامریان با فضای شاد و موزیکال برای گروه کودک و نوجوان ساخته شده است. شاید برای شما سوال باشد که تاریخ پخش سریال نارگیل درچه زمانی پخش می‌شود.

در جواب این سوال باید گفت تاریخ پخش سریال نارگیل پنج شنبه 18 شهریور ماه 1400 که به صورت هفتگی در شبکه نمایش خانگی منتشر می شود. در ادامه قصد داریم به عوامل و تاریخ پخش و تیزر سریال نارگیل بپردازیم. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید:

سریال The Irregulars ؛ بازیگران، تاریخ پخش و نقد سریال غیرعادی ها

سریال ارباب حلقه ها (Lord of the Rings) ؛ تاریخ پخش، بازیگران و داستان

داستان سریال نارگیل

تاریخ پخش و تیزر سریال نارگیل
سریال نارگیل کی میاد

داستان سریال نارگیل روایتی فانتزی از یک افسانه قدیمی است. در این مجموعه دیدنی شما زندگی دختری به نام هاله را مشاهده می‌کنید ک با یک اشتباه پدر و مادرش را اسیر طلسم وروره می‌کند.

او برای نجات والدینش باید به همراه برادرهایش و سه عروسک به نام‌های نارگیل و لنگه و لیوه به سفری جادویی برود. سفری هیجان‌انگیز اما پر از اتفاقات جادویی و دلهره‌آور همین داستان سرراست و ساده، سرآغاز اتفاقاتی غیرمنتظره در سرزمینی خیال‌انگیز و پررمزوراز است.

کاراکتر‌های این سریال رابطه خوبی با مخاطب برقرار می‌کنند به همین علت کودکان و نوجوانان می‌توانند با خیال راحت به تماشای این مجموعه بنشینید. فقط کافی است بزرگ‌ترها هم به کودک درون خود فرصت دهند تا در سفری خیالی با کاراکترهای داستان به سرزمین سه ماه همراه شوند.

بیشتر بخوانید:

فصل دوم سریال ویچر (The Witcher) ؛ تاریخ پخش، داستان، بازیگران، نقد و بررسی

سریال The Witcher: Blood Origins ؛ تاریخ پخش، بازیگران و داستان

بازیگران سریال نارگیل

تاریخ پخش و تیزر سریال نارگیل
سریال نارگیل کی میاد

بهنوش بختیاری: یکی از بازیگران محبوب کشورمان بهنوش بخیتاری است که طرفدارن بسیار زیادی دارد. این بازیگر دوست داشتنی مدتی است که در حیطه ژانر کودک و نوجوان فعالیت می‌کند. این بازیگر در سریال‌های هچون پا تو کفش من نکن، قهرمانان کوچک، پنجاه کیلو آلبالو، مشکل گیتی، من، دزد و پری، ماجان، ساکن طبقه وسط، پنج ستاره و محله گل و بلبل ایفای نقش کرده است.

 شبنم قلی خانی: از دیگر بازیگران سریال نارگیل شبنم قلی خوانی است. او با مجموعه تلویزیونی مریم مقدس به شهرت رسید و در سریال‌های دیگری همچون هشت و نیم دقیقه، آنام، مانکن، ریکاوری اشاره کرد. این بازیگر نه تنها در حیطه ژانر کودک و نوجوان فعالیت می‌کند بلکه در حیطه کارگردانی هم صاحب تجربه است.

بهاره رهنما: بهاره رهنما در سال ۱۳۵۲ در اراک متولد شد. او دختر پروین قائم‌مقامی بازیگر سینما است. همسر پیشین او پیمان قاسم‌خانی نویسنده‌ی مشهور سینما است.

این زوج دختری به نام پریا قاسم‌خانی دارند که تجربه‌ی حضور در تئاتر پنجره‌ها و فیلم سینمایی دایره‌ی زنگی و سریال مرد هزار چهره را دارد. این بازیگر محبوب در مجموعه‌های دیگری همچون آینه بغل، خنده در باران، ورود آقایان ممنوع، گاوخونی، غزال و عاشقانه ایفای نقش کرده است.

مهدی فقیه: از جمله بازیگران پیشکسوت مهدی فقیه است. او نخستین بار در فرایند آفرینشی نو از تئاتر، در سال ۱۳۴۹ نمایش رستم و سهراب را همراه با نقال و بازیگر، در شهرها و روستاهای فارس به اجرا درآورد تا نکارش از اقبالی عام برخوردار شود. با افعی طلایی، نخستین پوستر هنری تئاتر شیراز را نیز او منتشر کرد.

سام نوری: سام نوری بازیگر، سینما، تلویزیون و مجری ایرانی است. از کارهای معروف او می‌توان به بازی در سریال‌هایی همچون گاندو ۲، چوب خط، فوق لیسانسه ها، دیوار به دیوار ۲، لیسانسه ها ٢ اشاره کرد. همچنین مدتی است که در حیطه ژانر کودک و نوجوان فعالیت می‌کند و مورد توجه مخاطبان سیاری قرار گرفته است.

سریال نارگیل

از دیگر بازیگران سریال نارگیل شهرزاد کمالزاده، سارا منجزی، حسین رفیعی، بهراد خرازی، تورج نصر، سارا روستاپور، احمد ایراندوست، میثم رستگاری، علی زیاری، امیرمحسن کوه گره با حضور آشا محرابی و هنرمندی سیروس همتی نقش آفرینی می کنند. ترنم کاظمی، مانی آخشی و رهام حیدر علی بازیگران کودکی هستند که در سریال نارگیل حضور دارند.

بیشتر بخوانید:

تاریخ پخش فصل ششم ریک اند مورتی (Rick And Morty) [+تریلر و داستان]

تاریخ پخش فصل دوم invincible [+تریلر و داستان]

عوامل سریال نارگیل ؛ تاریخ پخش سریال نارگیل

تاریخ پخش و تیزر سریال نارگیل
سریال نارگیل کی میاد/ تاریخ پخش سریال نارگیل
  • مدیر فیلمبرداری: سید میلاد حسینی
  • طراح لباس: مهناز غنی
  • عروسک گردان: پیمان فاطمی
  • طراح چهره پردازی: میشا جودت
  • صدابردار: بابک اخوان
  • مدیر برنامه ریزی و دستیار اول کارگردان: امیر علیازی
  • برنامه ریز: کیمیا محمودیان
  • عکاس: سارا براتی
  • جانشین تولید: حمیدرضا اسماعیلی
  • طراحی و ساخت عروسک: علی اعتصامی فر
  • آهنگساز: امیر توسلی
  • تدوین: حسن ایوبی
  • جلوه های ویژه بصری: اشکان چگنی
  • طراح صحنه: سعید هنرمند
  • طراحی و ترکیب صدا: حسین ابوالصدق
  • مدیر تدارکات: مجید رنجبر
  • مدیر تولید: سید حمید رضا اطیابی
  • مجری طرح: مریم رحیمی

.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص تاریخ پخش و تیزر سریال نارگیل چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر