;
coinex

تاریخ پخش و تریلر سریال هاکای (Hawkeye) مشخص شد

سرانجام پس از مدت‌ها انتظار استودیوی مارول ساعاتی قبل به طور رسمی اعلام کرد که تاریخ پخش و تریلر سریال هاکای (Hawkeye) مشخص شد

استودیوی مارول در ساعات اخیر رسما اعلام کرد کا سریال هاکای که اثر اختصاصی کلینت بارتون است، اواخر سال جاری میلادی پخش خواهد شد.

تاریخ پخش و تریلر سریال هاکای (Hawkeye) مشخص شد

با وجود شیوع شدید کرونا، استودیو مارول موفق به آغاز فاز چهارم فرنچایز Marvel Cinematic Universe در ابتدای سال جاری میلادی با سریال‌های WandaVision و The Falcon and the Winter Soldier شد. بعد از این فیلم‌ها نیز نوبت به فیلم سینمایی Black Widow و سریال Loki رسید و حالا هم بر تعداد قابل‌توجهی از طرفداران سریال Hawkeye تمرکز کرده است، البته What If فاصله زیادی با پخش ندارد اما چندان مهم نیست، چون که فقط داستان‌های قدیمی را با پیچیدگی‌های داستانی جدید روایت می‌کند و داستان را توسعه نمی‌دهد در صورتی که اولین اثر اختصاصی کلینت بارتون دارای شخصیت‌های جدید مهمی است.

برای اولین بار کلینت بارتون با نقش‌آفرینی جرمی رنر (Jeremy Renner) در فیلم سینمایی Thor وجود داشت و بعد از آن در فیلم سینمایی Avengers به طور کامل معرفی شد و سپس در فیلم‌های زیادی از جمله Captain America: Civil War و Avengers: End Game حضور داشته است. او مثل افراد زیادی از اعضای انتقامجویان هرگز تاکنون اثر مخصوص به خودی نداشته است ولی با لطف راه‌اندازی سرویس استریم دیزنی پلاس، قرار است سرانجام این اتفاق بیفتد.

از طرفی جرمی رنر در مصاحبه‌ای از وجود رابطه میان کلینت بارتون و کیت بیشاپ در سریال Hawkeye گفته است. کیت یک دختر جوان است که طی اتفاقاتی با کلینت ملاقات کرده و تصمیم می‌گیرد مانند او به مبارزه با تبهکاران و نیروهای شر بپردازد. نقش کیت را هیلی استاینفیلد (Hailee Steinfeld) بازی کرده است. رنر در این باره می‌گوید: کیت، یک دختر ۲۲ بوده و یکی از طرفداران پروپاقرص هاکای به شمار می‌رود. او به همان اندازه‌ای که دوست‌داشتنی است، روی اعصاب می‌رود. البته رابطه میان هاکای و کیت به مرور زمان رشد و نمو پیدا می‌کند اما مشکل اصلی، چالش‌هایی است که کیت به همراه خود داخل زندگی کلینت می‌آورد.

تاریخ پخش و تریلر سریال هاوکای
تاریخ پخش و تریلر سریال هاکای (Hawkeye) ؛ 3 آذر 1400

همزمان با انتشار این مصاحبه، مارول نیز رسما تاریخ انتشار سریال هاکای را اعلام کرده است و این سریال قرار است از ۳ آذر سال ۱۴۰۰ یا همان ۲۴ نوامبر آغاز شود و اگر حداقل ۶ قسمت هم باشد احتمالا پخش اولین اثر اختصاصی کلینت بارتون و Ms. Marvel با یکدیگر همپوشانی داشته باشند چرا که سریال کاملا خان برای انتشار در اواخر سال جاری میلادی برنامه‌ریزی شده است.

کیت بیشاپ، تنها مسئله مهم هاکای نیست بلکه اگر Black Widow را دیده باشید، والنتینا الگرا به ملاقات ینلنا بلووا با نقش‌آفرینی فلورنس پیو (Florence Pugh) رفت و کلینت بارتون را مسئول مرگ ناتاشا رومانوف معرفی کرد. بدین ترتیب، او در سریال حضور داشته و سعی می‌کند انتقام مرگ خواهر ناتی‌اش را بگیرد. علاوه بر این شخصیتی جدید به نام اکو نیز افزوده می‌شود که اصالتا سرخپوست بوده و علی‌رغم تحصیل در مدارس گران قیمت، به یک قاتل حرفه‌ای تبدیل می‌شود. هر چند، مسیر زندگی‌اش در ادامه تغییر می‌کند. نقش اکو را علاکوا کاکس (Alaqua Cox) بازی می‌کند.

تریلر سریال Hawkeye را از اینجا در یوتیوب تماشا کنید!

 

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تاریخ پخش و تریلر سریال هاکای چیست ؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر