;
coinex

تریلر و تاریخ اکران فیلم Avatar 2 [+بازیگران و داستان]

فیلم آواتار 2 دومین دنباله فیلم پرفروش تاریخ است که تاریخ اکران آن بعد از گذشت بیش از یک دهه مشخص شده است. در ادامه تریلر و تاریخ اکران فیلم Avatar 2 در اختیار شما قرار می‌دهیم.

پس از گذشت بیش از یک دهه از پخش اولین قسمت فیلم افسانه‌ای آواتار، به نظر می‌رسید که دومین اپیزود آن نیز به افسانه‌ها تبدیل شده است و مدام با به تعویق افتادن تاریخ اکران آواتار 2 مواجه بودیم. اما اخبار جدید به ما این نوید را می‌دهد که تاریخ اکران آواتار 2 نزدیک است.

آواتار 2 یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های پیش رو است که دست اندرکاران آن چندین سال است بر روی ساخت آن کار می‌کنند. این فیلم در ژانر حماسی و علمی تخیلی در حال ساخته شدن است و تاریخ پخش Avatar 2 برای دسامبر 2021 تعیین شده بود.

اما مانند فیلم‌های بسیار دیگر ویروس کرونا مانع ساخت این فیلم شده و تاریخ اکران آواتار 2 به تعویق افتاد. در ادامه تریلر و تاریخ اکران فیلم Avatar 2 را در اختیار شما قرار می‌دهیم. برای اطلاع از جزئیات بیشتر با تکراتو همراه باشید.

تریلر و تاریخ اکران فیلم Avatar 2

به لطف کرونا، تمام فرآیندهای تولید فیلم یا سریال را به تعویق افتاد و یکی از آثار مورد انتظار و مهمی که بر اثر همین اتفاق تحت تاثیر قرار گرفته، فیلم Avatar 2 است.آواتار 2 که دنباله‌ای بر نسخه اول و میلیارد دلاری خود محسوب می‌شود و جیمز کامرون کارگردانی آن را بر عهده دارد.

فیلم Avatar به کارگردانی جیمز کامرون در سال 2009 اکران شد و توانست تا سال‌ها لقب پرفروش‌ترین فیلم تمام ادوار تاریخ سینما را حفظ کند؛ هر چند فیلم انتقام جویان مارول (Avengers: Endgame) توانست آواتار را از تخت پادشاهی پایین بکشد، ولی این فیلم دوباره جایگاه خود را بدست آورد.

در واقع با اکران دوباره آواتار، این اثر جیمز کامرون باری دیگر به رتبه اول برگشته و تا همین الان توانسته اختلافی تقریبا 1.1 میلیون دلاری بین خود و اونجرز ایجاد کند. البته این احتمال وجود دارد که این اختلاف در طی اکران دوباره خود به مراتب بیشتر هم بشود. همینطور هنگامی که آواتار برای بار اول در چین اکران شد، تقریبا ۲۰۳ میلیون دلار از بازار این کشور به دست آورد که واقعا نسبت به زمان خود رقم قابل توجهی است.

جدا از این‌ها، جیمز کارون در حال حاضر روی دنباله‌ های دیگر این فیلم کار می‌کند که در بین آنها، تاریخ پخش Avatar 2 از همه نزدیک‌تر است. در حقیقت پخش این فیلم چندین مرتبه به تعویق افتاده و تاریخ اکران آواتار 2 تعیین شده برای ۱۶ دسامبر ۲۰۲۲ است.

هرچند این تاریخ اکران نیز چندان نزدیک نیست و همچنان طرفداران این مجموعه باید صبر و شکیبایی خود را حفظ کنند، ولی امید است تاریخ پخش Avatar 2 بیش از این به تعویق نیفتد. در ادامه تریلر و تاریخ اکران فیلم Avatar 2 را در اختیار شما قرار می‌دهیم. برای اطلاع از جزئیات بیشتر با تکراتو همراه باشید.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های دی سی 2021

بهترین فیلم های مارول

داستان فیلم Avatar 2

تریلر و تاریخ اکران فیلم Avatar 2
تریلر و تاریخ اکران فیلم Avatar 2

در طی این سال ها که از اعلام ساخت قسمت دوم آواتار گذشته، کارگردان بزرگوار این دنباله کمی از داستانی که قرار است در آواتار 2 ببینیم را مشخص کرده است. بنابراین طبق گفته وی، درونمایه اصلی Avatar 2 حول محور خانواده می‌چرخد. البته کامرون می گوید که هر کدام از این قسمت‌های آواتار، داستان مستقل خود را دارند و اجباری نیست که برای فهم قسمت دوم، آواتار 1 را تماشا کرده باشید.

البته اگر غیر از این می‌بود، جای تعجب داشت چرا که پس از گذشت 13 سال از پخش قسمت اول، به نظر نمی رسد هیچکدام از کاراکترهای فیلم در ذهن مردم باقی بماند. اما در داستان فیلم Avatar 2 بیشتر تمرکز داستان بر روی فرزندان جیک و نیتیری است که دیگر روسای قبیله خود هستند. فرزندان آنها در آواتار 2 پا را فراتر از جنگل‌های سیاره پاندورا می‌گذارند و به محیط‌های زیرآبی و آتش‌فشانی این سیاره مرموز خواهند رفت.

در داستان نیز مانند واقعیت یک برش زمانی وجود دارد تا فاصله زمانی بین این دو فیلم پر شود. از این رو، نیتیری و جیک یک دختر 8 ساله نیز دارند. گذشته از این، از دیگر دلایل تاخیر این پروژه این است که کارگردان این دنباله‌ها تمایل زیادی به استفاده از آخرین تکنولوژی های موجود در دنیا برای فیلم های خود دارد. از این رو، وی مدت طولانی را صبر کرد تا فناوری تصویر‌برداری زیرآب پیشرفت کند و همینطور بتواند از جلوه سه‌بعدی بدون نیاز به عینک نیز استفاده کند.

در سال 2020، اکانت توییتر این فیلم مورد انتظار، چند تصویر از پشت صحنه آن منتشر کرده است و در آن به جک شامپیون بابت تکمیل آخرین صحنه لایو اکشن وی در آواتار 2 تبریک گفته است. وی قرار است نقش اسپایدر، یک انسان نوجوان که در Hell’s Gate به دنیا آمده را بازی کند. البته این کاراکتر ترجیح می دهد وقت خود را در جنگل‌های پاندورا بگذراند.

فیلم آواتار 2
تریلر و تاریخ اکران فیلم Avatar 2

جدا از آن، یکی از تهیه کنندگان این سینمایی نیز عکس‌های پشت صحنه بازیگران را در سفر به هاوایی برای فیلم‌برداری بخش‌های زیر آب به اشتراک گذاشته است. با توجه به اینکه فیلم‌برداری فیلم آواتار ۲ از سال ۲۰۱۷ شروع است و ضبط تقریباً اکثر قسمت‌های موشن‌کپچر تا اواخر سال ۲۰۱۸ به پایان رسیده است، احتمالا این تصاویر مربوط به سال ۲۰۱۷ یا حتی زود‌تر باشد.

تریلر و تاریخ اکران فیلم Avatar 2
تریلر و تاریخ اکران فیلم Avatar 2

آنها حتی برای فیلمبرداری در بخش های اول  که نیازمند صحنه‌های جنگلی بود، به جنگل‌های هاوایی رفته بودند و با داشتن گریم های مخصوص به خود در این صحنه‌ها به تولید فیلم پرداخته بودند. با وجود تمام این‌ها و گذشت بیش از 10 سال از پخش آواتار 1، هر چه زمان بیشتری بگذرد، افراد و طرفداران از فیلم آواتار 2 انتظار بیشتری خواهند داشت و امید است این قسمت بتواند رکورد پرفروش ترین فیلم تاریخ را از آن خود کند.

هرچند مراحل فیلم‌برداری قسمت دوم از این مجموعه‌ی بزرگ به اتمام رسیده و قسمت سوم نیز تقریباً در مراحل نهایی به سر می‌برد، با توجه به اینکه بیش از یک سال دیگر به تاریخ پخش Avatar 2 باقی مانده، تریلر فیلم Avatar 2 همچنان منتشر نشده است و به نظر نمی‌رسد حداقل تا آخر سال 2021 نیز خبری بر مبنای پخش تریلر فیلم آواتار 2 به طور رسمی به گوش ما برسد. بنابراین اگر بسیار مشتاق دیدن تریلر فیلم Avatar 2 هستید، در حال حاضر چاره‌ای به جز صبر کردن ندارید.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های عاشقانه 2021

بهترین فیلم های کمدی 2021

سازندگان و بازیگران فیلم Avatar 2 چه کسانی هستند؟

فیلم آواتار 2

کارگردان این دنباله‌ها جیمز کامرون است که فیلمبرداری قسمت اول نیز بر عهده وی بوده است. علاوه بر آن، فیلم مشهور تایتانیک نیز در کارنامه کارهای وی قرار دارد. البته کامرون در تهیه کنندگی و نویسندگی این اثر نیز نقش داشته است و او را می‌توان یکی از بلند پروازترین و جاه طلبانه ترین کارگردانان آمریکا دانست.

وی برای ساخت فیلم آواتار 2 از همان ابتدا برنامه بلندبالایی برای پاندورا و بومی‌هایش داشته که فقط پیاده‌سازی آن چندین سال طول کشیده است. گذشته از آن، کامرون که تاکنون چندین بار جوایز اسکار و گلدن کلوب را برنده شده، قرار است او تا سال ۲۰۲۷ چهار دنباله برای آواتار بسازد.

فیلم آواتار 2

جان لاندو (Jon Landau) نیز در کنار کامرون به عنوان تهیه کننده آواتار 2 جزو سازندگان این اثر محسوب می‌شود و لاندو نیز در آواتار 1 و تایتانیک نیز به عنوان تهیه کننده حضور داشته. وی تاکنون جایزهٔ اسکار بهترین فیلم و جایزه انجمن تهیه‌کنندگان آمریکا برای بهترین فیلم را برنده شده و می‌توان او را از بهترین تهیه کنندگان امریکایی دانست.

به علاوه، نام جاش فریدمن (Josh Friedman) در کنار کامرون برای فیلمنامه نویسی به چشم می‌خورد. جاش فریدمن در سال ۲۰۱۸ به تیم نویسندگان فیلم نابودگر: سرنوشت تاریک (Terminator: Dark Fate) اضافه شد و به جیمز کامرون، دیوید اس.گویر، چارلز ایگل و جاستین رودز در نوشتن داستان کمک کرد.

فیلم آواتار 2
بازیگران فیلم Avatar 2

از تیم سازندگان که بگذریم، نوبت به معرفی بازیگران فیلم Avatar 2 می‌رسد. گروه اصلی بازیگران قسمت اول که بدون شک برای قسمت دوم حضور دارند. سم ورثینگتون بار دیگر در نقش جیک سالی که حالا دیگر کاملاً به یکی از اعضای گونه ناوی‌ها تبدیل شده، بازی خواهد کرد.

جیک سالی در فیلم آواتار یک انسان بود که پس از اینکه در برنامه آواتارها حضور یافت، عاشق پرنسس نیتیری شد. وی سرانجام در در درگیری با انسان‌ها، طرف آواتار را گرفت و آنها را به پیروزی رساند. در پایان فیلم اول، او رهبر جدید Omaticaya (طایفه Na’vi اصلی داستان) می شود و ذهن خود را به طور دائمی به آواتار خود منتقل می کند.

فیلم آواتار 2
بازیگران فیلم Avatar 2

زویی سالدانا، که ریبوت Star Trek و مجموعه نگهبانان کهکشان  را در کارنامه بازیگری خود دارد، برای ایفای دوباره نقش پرنسس نیتیری بازمی‌گردد. پرنسس نیتیری دختر رئیس قبلی قبیله است و در آواتار دو به عنوان یکی از روسای قبیله حضور دارد.

فیلم آواتار 2
بازیگران فیلم آواتار 2

سیگورنی ویور که برای بازی در مجموعه فیلم‌های بیگانه و ایفای نقش الن ریپلی مشهور است نیز در آواتار 2 حضور دارد. او در آواتار 1 در نقش دکتر Grace Augustine بازی کرد؛ دکتری که طرف ناوی‌ها را گرفت و در طول جنگ مرد. با اینکه بازی و حضور وی در دنباله اواتار تائید شده، ولی او در نقش دیگری (نامعلوم) در این فیلم بازی خواهد کرد.

فیلم آواتار 2
بازیگران فیلم آواتار 2 / تریلر و تاریخ اکران فیلم Avatar 2

استفن لنگ نیز قرار است در نقش شخصیت شرور خود، سرهنگ مایلز کواریچ، در تمامی دنباله های آواتار حضور پیدا کند. وی در فیلم اول با ناوی‌ها درگیر شد و دشمن انها محسوب می‌شود، اگرچه این شخصیت در پایان آواتار درگذشت، کامرون در سال 2010 تأیید کرد که لانگ در سه دنباله اول برمی گردد.

فیلم آواتار 2
بازیگران فیلم آواتار 2 / تریلر و تاریخ اکران فیلم Avatar 2

سی‌سی‌اچ پاوندر در نقش موآت، رهبر روحانی Omaticaya و مادر نیتیری در آواتار 2 حضور خواهد داشت و مت جرالد (Matt Gerald) در نقش Corporal Lyle Wainfleet، دشمن ناوی‌ها بازی خواهد کرد. به جز بازیگرانی که از قسمت قبل در این فیلم حضور دارند، بازیگران جدید دیگری هم به عنوان بازیگران فیلم آواتار 2 معرفی شده‌اند.

اونا چاپلین، بازیگر سریال گات در نقش Varang، شخصیت مرکزی قوی و پرتحرک این فیلم نقش آفرینی می‌کند. به علاوه، شاهد حضور کلیف کرتیس، بازیگر سریال Fear The Walking Dead در نقش Tonowari هستیم. تونوواری رهبر مردم قبیله Metkayina است.

فیلم آواتار 2
بازیگران فیلم آواتار 2 / تریلر و تاریخ اکران فیلم Avatar 2

جیمی فلترز در نقش Neteyam پسر اول و بزرگترین فرزند جیک و نیتیری، بریتانیای دالتون در نقش Lo’ak پسر دوم خانواده و ترینیتی بلیس به عنوان Tuk، بچه آخر و تنها دختر جیک و نیتیری در این فیلم حضور خواهند داشت. جک شامپیون نیز از دیگر بازیگران خردسال این فیلم است که نقش اسپایدر، نوجوان متولد شده در Hell’s Gate حضور دارد. همینطور بیلی بیس، فیلیپ گلجو، دوین ویچمن اوانز و ژول دیوید مور هم برای بازی در آواتار 2 انتخاب و تائید شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

ترسناک ترین فیلم های 2021

بهترین فیلم های 1400

بازیگران فیلم آواتار 2 در یک نگاه

  • سم ورثینگتون (Sam Worthington) در نقش جیک سالی
  • زویی سالدانا (Zoe Saldana) در نقش پرنسس نیتیری
  • سیگورنی ویور (Sigourney Weaver)؛ نقش وی نامعلوم است.
  • استفن لنگ (Stephen Lang) در نقش سرهنگ مایلز کواریچ
  • سی‌سی‌اچ پاوندر (C. C. H. Pounder) در نقش موآت
  • اونا چاپلین (Oona Chaplin) در نقش Varang
  • کلیف کرتیس (Cliff Curtis) در نقش Tonowari
  • جیمی فلترز (Jamie Flatters) در نقش Neteyam
  • بریتانیای دالتون (Britain Dalton) در نقش Lo’ak
  • ترینیتی بلیس (Trinity Bliss) در نقش Tuk
  • جک شامپیون (Jack Champion) در نقش اسپایدر
  • بیلی بیس (Bailey Bass) در نقش Tsireya یا Reya
  • فیلیپ گلجو (Filip Geljo) در نقش Aonung
  • دوین ویچمن اوانز (Duane Wichman-Evans) در نقش Rotxo
  • ژول دیوید مور (Joel David Moore) در نقش Dr. Norm Spellman

مروری بر فیلم آواتار 1

تریلر و تاریخ اکران فیلم Avatar 2
تریلر و تاریخ اکران فیلم Avatar 2

همانطور که قبلا نیز اشاره کرده ایم، آواتار 1 در سال 2009 به کارگردانی، نویسندگی، تهیه‌کنندگی و تدوین جیمز کامرون در ژانر علمی تخیلی و حماسی ساخته شده است. آواتار محصول کمپانی آمریکایی فاکس قرن بیستم است و بودجه ساخت این فیلم ۲۳۷ میلیون دلار اعلام شد که آن را به بیست و یکمین فیلم پرهزینه تاریخ سینما تبدیل می‌کند.

این فیلم برنده جایزه‌های گلدن گلوب بهترین فیلم درام، گلدن گلوب بهترین کارگردانی، اسکار بهترین فیلمبرداری، اسکار بهترین طراحی صحنه، اسکار بهترین جلوه‌های تصویری، بفتای بهترین طراحی صحنه و جایزه بفتای بهترین جلوه‌های ویژه شده است.

داستان فیلم در سال 2154 و در یکی از چندین ماه سیاره‌ای در سامانه ستاره‌ای آلفا قنطورس به نام پاندورا رخ می‌دهد. زمینیان برای تصرف منابع سرشار پاندورا که سیاره ناوی‌ها محسوب می‌شود، تصمیم می‌گیرند این سیاره را به اشغال نظامی خود دربیاورند و خانه‌ها و محیط زیست این موجودات را به خطر می‌اندازند و در نهایت احتمال انقراض ناوی‌ها افزایش می‌یابد.

جیک سالی سربازی جانباز بر روی ویلچر است که او را برای پروژه آواتار به عنوان خلبان به کار می‌گیرند. او طبق مأموریتش سعی می‌کند میان ناوی‌ها نفوذ کند و از اسرار آنها سر دربیاورد. اما در نهایت در مقابل انسان‌ها می‌ایستد.

این فیلم با فروش بیش از 1 میلیارد، در صدر لیست پرفروش‌ترین فیلم‌های تاریخ قرار دارد. امید است فیلم آواتار 2 نیز بتواند موفقیت بزرگی همچون قسمت اول خود بدست بیاورد. دنباله دوم آواتار، حدود ۲۵۰ میلیون دلار هزینه داشته و در کشورهای مختلفی فیلمبرداری شده است. همینطور کامرون برای ساخت آن از آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا بهره گرفته است.

عوامل فیلم Avatar 2 در یک نگاه

تریلر و تاریخ اکران فیلم Avatar 2
تریلر و تاریخ اکران فیلم Avatar 2
  • کارگردان: جیمز کامرون
  • تهیه‌کننده: جیمز کامرون، جان لاندو
  • فیلمنامه‌نویس: جیمز کامرون، جاش فریدمن
  • بازیگران: سم ورثینگتو، نزوئی سالدانیا، استیون لانگ، جووانی ریبیسی، وین دیزل، ادی فالکو، میشل یئو، جامین کلمنت، کلیف کرتیس، کیت وینسلت، سیگورنی ویور
  • موسیقی: سیمون فرانگلن
  • فیلم‌بردار: راسل کارپنتر
  • تدوین‌گر: دیوید برنر، جیمز کامرون، جان رفوآ، استیون ای. ریوکین
  • شرکت تولید: لایتستورم اینترتینمنت
  • توزیع‌کننده: استودیو قرن بیستم

تریلر فیلم Avatar 2

تریلر و تاریخ اکران فیلم Avatar 2
تریلر و تاریخ اکران فیلم Avatar 2

همانطور که کمی قبل گفتیم این مجموعه دیدنی یکی از بهترین فیلم‌های علمی تخیلی است به همین علت طرفداران فیلم و سریال‌های علمی تخیلی بی‌صبرانه در انتظار پخش این مجموعه هستند.

تاریخ اکران فیلم آواتار 2 ، در ۱۶ دسامبر ۲۰۲۲ بوده به همین علت از آنجایی که این مجموعه طرفداران بسیار زیادی دارد ما در ادامه تریلر فیلم Avatar 2 را در اختیار شما قرار داده‌ایم. برای تماشای تریلر بر روی لینک زیر کلیک کنید.

همچنین لازم به ذکر است که طبق اخبار به دست رسیده قرار است سه دنباله بعدی فیلم به ترتیب در ۲۰ دسامبر ۲۰۲۴، ۱۸ دسامبر ۲۰۲۶ و ۲۲ دسامبر ۲۰۲۸ منتشر می‌شوند.

برای تماشای تریلر فیلم Avatar 2در یوتیوپ در اینجا کلیک کنید

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما درخصوص تریلر و تاریخ اکران فیلم Avatar 2 چیست؟ به نظر شما این دنباله می‌تواند رکورد فروش اولین قسمت خود را بشکند؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر