;
coinex

بازیگر نقش بتمن در فیلم Batgirl مشخص شد

طیق اخبار به دست رسیده قرار است مایکل کیتون بازیگر نقش بتمن در فیلم Batgirl باشد. برای اطلاع از جزئیات بیشتر با تکراتو همراه باشید.

همانطور  که می‌دانید فیلم Batgirl ماه گذشته قیلم برداری خود را آغاز کرد. در ابتدا حضور اکثر بازیگران این مجموعه اعلام شد اما در ابتدا مشخص نبود کدام یک از بازیگران در این مجموعه به ایفای نقش بپردازند. اما طبق جدیدترین اخبار به دست رسیده قرار است مایکل کیتون به ایفای تقش در شخصیت بتمن بپردزاد. برای اطلاع از جزئیات بیشتر با ما همراه باشید.

بازیگر نقش بتمن در فیلم Batgirl

فیلم بت گرل (Batgirl) یکی دیگر از پر طرفدارترین فیلم‌های ابرقهرمانی بوده که قرار است از دنیای دی سی به اکران در بیاید. طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگر دیگری در فیلم بت گرل تایید و اعلام شده است. ددلاین گفت که مایکل کیتون، بازیگر نقش بتمن برای بازی در این فیلم با برادران وارنر قرارداد امضا کرد. جزئیات زیادی از بازگشت کیتون در فیلم Batgirl در دسترس نیست، اما او قرار است برای بازی دوباره در نقش بتمن در فیلم The Flash با بازی ازرا میلر نیز حضور داشته باشد.

یکی دیگر از بازیگران خوب این مجموعه کیتون بوده که پیش از این دو بار نقش بتمن را در فیلم Batman محصول سال ۱۹۸۹ و فیلم Batman Returns محصول سال ۱۹۹۲ به کارگردانی تیم برتون بازی کرده بود. اخیرا شاهد حضور کیتون در سریال Dopesick بودیم و او قرار است برای بازی در نقش والچر در فیلم Morbius با بازی جرد لتو نیز حضور داشته باشد.

از دیگر بازیگران این اصر جذاب می‌توان به لسلی گریس در نقش باربارا گوردون ملقب به بت‌گرل، جی کی سیمونز در نقش جیمز گوردون، برندن فریزر در نقش فایرفلای و جیکوب اسکیپیو اشاره کردو

بازیگر نقش بتمن در فیلم Batgirl
بازیگران فیلم بت گرل (Batgirl) / تاریخ اکران فیلم بت گرل (Batgirl) / بازیگران فیلم Batgirl / بازیگر نقش بتمن در فیلم Batgirl

گویا قرار است وظیفه کارگردانی این اثر جذاب بر عهده عادل ال عربی و بلال فلاح باشد همچنین کریستینا هادسون، نویسنده فیلمنامه فیلم Bumblebee و فیلم The Flash، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم بت‌گرل را بر عهده دارد.

انتظار می‌رود فیلم Batgirl در سال ۲۰۲۲ از شبکه HBO Max پخش شود. تمرکز این فیلم قرار است روی باربارا گوردون، دختر جیمز گوردون، کمیسر پلیس شهر گاتهام باشد. همچنین ناتالی هولت، آهنگساز سریال Loki نیز وظیفه ساخت موسیقی متن فیلم Batgirl را بر عهده دارد.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص فیلم Batgirl چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر