coinex
راهنمای خرید تکراتو

مشخصات دوربین شیائومی 12 و شیائومی 12 پرو را حالا می‌دانیم

مشخصات دوربین شیائومی 12 و شیائومی 12 پرو منتشر شده است. برای اطلاع از جزئیات این محصولات جذاب با ما همراه باشید.

همانطور که می‌دانید در چند هفته آینده سری شیائومی 12منتشر خواهد شد. از آنجایی که چیزی به انتشار این محصول نیست تمامی طرفداران این کمپانی بی‌صبرانه در انتظار این محصول منحصر به فرد هستند.

در هفته گذشته اطلاعاتی از نمایشگر و عملکرد گوشی های سری شیائومی 12 منتشر شد که از درستی و نادرستی آن چندان آگاه نبودیم؛ اما به نظر می‌رسد مشخصات دوربین شیائومی 12 و شیائومی 12 پرو به طور کامل منتشر شده است. برای اطلاع از جزئیات با ما همراه باشید.

مشخصات دوربین شیائومی 12 و شیائومی 12 پرو

طبق اخباری که مدیر عامل شیائومی منتشر کرده است قرار است دوربین شیائومی 12 50 مگاپیکسل و مدل سنسور آن سونی IMX766 باشد. این کمپانی ادعا می‌کند این دوربین دارای عملکردهای قدرتمند، راه‌اندازی سریع، عکس‌برداری سریع، عکاسی پیاپی سریع و صحنه‌های شبانه سریع است. در واقع این کمپانی ادعا می‌کند سری شیائومی 12 ممکن است سریع ترین دستگاه جهان از نظر زمان گرفتن عکس باشد.

کمپانی شیائومی این پیشرفت چشم گیر را مدیون آخرین سری پرچمدار خود است. چرا که پس از دو سال تحقیق در مورد توسعه الگوریتم، شیائومی یک معماری تصویر جدید در اختیار دارد و این به طور قابل توجهی سرعت راه اندازی و توانایی ضبط را افزایش می‌دهد

مدیر عامل کمپانی شیائومی معتقد است که این شرکت ارتقاء بزرگی را در دوربین سری 12 شیائومی ایجاد خواهد کرد. او تمامی شایعات مربوط به دوربین شگفت انگیزش را تایید کرد و گفت قرار است برای اولین بار در جهان سنسور سونی IMX707 در گوشی شیائومی 12 پرو به نمایش گذاشته شود.

مشخصات دوربین شیائومی 12 و شیائومی 12 پرو
مشخصات Xiaomi 12 / مشخصات دوربین Xiaomi 12 / مشخصات دوربین Xiaomi 12 Pro / دوربین Xiaomi 12 Pro / مشخصات Xiaomi 12 Pro

این سنسور یکی از سنسورهای برتر سونی است، با اندازه فوق العاده بزرگ 1/1.28 اینچی و پیکسل های بزرگ ادغام شده 2.44 میکرومتری و افزایش 49 درصدی در دریافت نور.

شیائومی اضافه می‌کند که کارهای زیادی را برای ارتقای قابلیت های عکاسی در صحنه شب نیز انجام خواهد داد. منظور آن‌ها بازتولید رنگ صحنه شب، کاهش نورگیری در مناطق نور شدید و تعدادی ارتقا دیگر است که عکاسی از سناریو ها در شب و کیفیت فیلمبرداری در شب را ارتقا می‌دهند.

این کمپانی برای نمایش عملکرد فوق العاده دوربین‌های سری جدیدش چند نمونه عکس از ظرفیت عکس‌برداری صحنه شب منتشر کرده است،‌که این عکس‌ها حس واقعی شب را القا کرده و همچنین کنترل نور مناسب و یک بافت قوی از کنتراست بین نور و تاریکی ایجاد می‌کند.

همچنین مدیر عامل شرکت شیائومی از  ارتقای دوربین سلفی‌های گوشی‌های سری جدیدش می‌گوید که پس از مدت‌ها دوربین 20 مگاپیکسلی مرسوم پرچمداران خود را با یک نمونه 32 مگاپیکسلی جایگزین کرده است.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص دوربین شیائومی 12 و شیائومی 12 پرو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر