coinex
راهنمای خرید تکراتو

رندرهای گوگل پیکسل 7 منتشر شد؛ تفاوتی با طراحی پیکسل 6 دیده نمی‌شود

هنوز تا تاریخ راه‌اندازی پرچمدارهای گوگل، مدت زمان زیادی باقی مانده است؛ با این‌حال اخبار مربوط به این گوشی‌ها در حال انتشار است. اخیرا رندرهای گوگل پیکسل 7 در رنگ سفید منتشر شده که از سبک طراحی شبیه به گوگل پیکسل 6 خبر می‌دهد.

روز گذشته تصاویری از رندرهای Google Pixel 7 Pro منتشر شده بود که این گوشی را در رنگ مشکی نشان می‌دهد. اما حالا شاهد انتشار رندرهای گوگل پیکسل 7 در رنگ سفید هستیم.

رندرهای نسخه استاندارد Google Pixel 7 توسط OnLeaks منتشر شده‌اند. این رندرها برخی مشخصات گوشی را فاش می‌کنند که در ادامه بیشتر به آنها می‌پردازیم.

رندرهای گوگل پیکسل 7

در نگاه اول، هیچ تفاوتی بین گوگل پیکسل 7 و گوگل پیکسل 6 دیده نمی‌شود. این گوشی از یک طراحی پانچ در نمای جلویی و دو لنز دوربین در پنل پشتی بهره می‌برد.

رندرهای گوگل پیکسل 7 منتشر شد؛ تفاوتی با طراحی پیکسل 6 دیده نمی‌شود

گفته می‌شود که اندازه نمایشگر بین 6.2 تا 6.4 اینچ طراحی شده و نسبت تصویر آن 20:9 است. رندرهای گوگل پیکسل 7 در ابعاد 8.7×73.1×155.6 میلی‌متری طراحی شده‌اند. اگر این ابعاد درست باشند، پس پیکسل 7 از لحاظ ابعاد با پیکسل 6 تفاوت دارد؛ گوشی نسل قبلی در ابعاد 8.9×74.8×158.6 میلی‌متری ساخته شده است. این یعنی پیکسل 7 به اندازه 0.2 میلی‌متر باریک‌تر است.

اما درباره مشخصات دوربین گوگل پیکسل 7 باید گفت که این گوشی احتمالا از تنظیمات دوربین دوگانه 50 مگاپیکسلی بهره‌مند خواهد شد. لنز ثانویه در این گوشی از نوع wide angle خواهد بود. دوربین سلفی هم احتمالا مثل گوگل پیکسل 6 به سنسور 8 مگاپیکسلی مجهز می‌شود. شایعات حاکی از آن هستند که پیکسل 7 از پردازنده آپگرید شده تنسور و 512 گیگابایت حافظه داخلی بهره‌مند خواهد شد.

رندرهای گوگل پیکسل 7 منتشر شد؛ تفاوتی با طراحی پیکسل 6 دیده نمی‌شود

گوگل پیکسل 7 احتمالا در رنگ‌های مشکی، مرجانی، آبی و سفید به  بازار می‌‌آید. هنوز تاریخ دقیقی برای راه‌اندازی این گوشی اعلام نشده است؛ با‌اینحال پیش‌بینی می‌شود که در شهریور تا مهر ماه سال آینده، همراه با Google Pixel 7 Pro رسما رونمایی شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره رندرهای گوگل پیکسل 7 پرو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر