coinex
راهنمای خرید تکراتو

بهترین بازی های NFT اندروید و iOS [معرفی و آموزش]

بهترین بازی های NFT اندروید موضوع پرطرفدار این مقاله است. پس اگر شما هم می‌خواهید با بهترین بازی های اندروید ان اف تی موبایلی آشنا شوید، این مقاله را از دست ندهید!

بهترین بازی های NFT اندروید از موضوعات پرطرفدار است و قصد داریم در مقاله امروز شما را با بهترین بازی‌های این ژانر، آشنا کنیم. پس اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که می‌خواهید در حین لذت بردن از یک بازی، از آن کسب درآمد هم داشته باشید، این مقاله مخصوص شماست!

بازی های NFT اندرویدی و همچنین بازی NFT برای آیفون بسیاری وجود دارد که به شما اجازه کسب توکن‌های درون بازی و معامله آن‌ها با دیگر بازیکنان را می‌دهد. این بازی‌ها نیز از تنوع بالایی برخوردار بوده و ژانر‌های مختلفی دارند.

از بازی‌های استراتژیک گرفته تا ماشین‌سواری و بازی‌های تخته‌ای، همه و همه از ژانرهای متفاوتی هستند که در این زمینه به چشم می‌خورند. پس بدین ترتیب شما قطعا می‌توانید از درون لیست معرفی بازی های اندرویدی NFT امروز ما، حداقل یک بازی را پیدا کنید که با علاقه شما هم‌خوانی داشته باشد.

البته جدا از معرفی بهترین بازی های اندروید ان اف تی موبایلی نیز شما می‌توانید لیست کلی بهترین بازی های NFT برای کسب درآمد را برای دیگر پلتفرم‌ها در این مقاله بخوانید. به‌علاوه، می‌توانید بهترین بازی های Play to Earn را هم از این مقاله پیدا کنید.

بهترین بازی های NFT اندروید

همان طور که گفتیم، بازی های بسیاری در این زمینه ساخته شده است که روز به روز هم بیشتر می‌شود. اما کدام‌یک از این بازی‌ها برای اندروید و iOS ساخته شده و کدام‌یک از دیگر گزینه‌ها بهتر است؟

 

شاید شما هم می‌خواهید حالا که تصمیم به امتحان این بازی‌ها گرفته‌اید، با بهترین گزینه‌ها شروع کرده و هیچ وقتی را تلف نکنید! به همین دلیل هم ما می‌خواهیم شما را در ادامه با بهترین بازی های اندروید ان اف تی موبایلی و همچنین بهترین بازی NFT برای آیفون آشنا کنیم.

یکی از نکات مثبتی که در رابطه با این بازی‌ها وجود دارد، آن است که در حال حاضر آن‌ها در نسخه بتای خود هستند. این نسخه از نسخه‌هایی محسوب می‌شود که پیش از نسخه اصلی بازی منتشر شده و از اولیه‌ترین حالت‌ها هستند.

به همین ترتیب هم شما این فرصت را دارید که جزو اولین نفراتی باشید که بازی را امتحان می‌کنید. زودتر از مابقی افراد به بازی مسلط می‌شوید و می‌توانید از تمامی فرصت‌های سوددهی آن بهره‌مند شوید. پس برویم به سراغ معرفی بهترین بازی های NFT اندروید و iOS.

بیشتر بخوانید:

آینده NFT ها در سال 2022

کاردانو در سال 2022

بازی اسپلینترلندز (Splinterlands)

بگذارید لیست خود را با یکی از پرطرفدارترین بازی های NFT اندرویدی به نام اسپلینترلندز آغاز کنیم. این بازی، یک بازی کارتی و کلاسیک بوده که باید در آن پیش از پایان هر دور، دسته‌های مشخصی از کارت‌ها را تشکیل دهید تا برنده شوید.

بهترین بازی های NFT اندروید

تمام تورهای موجود در این بازی نیز کاملا اتوماتیک هستند؛ پس در هر تور، سریعا فیدبک و بازخورد دریافت می‌کنید و در عرض مدت بسیار کوتاهی، می‌توانید چندین و چند دور را پشت سر بگذارید! به‌علاوه، این بازی بر اساس میزان قدرت و تجربه‌ای که در آن دارید، رقیب شما را انتخاب می‌کند. پس می‌توان گفت که تمامی شانس‌ها برابر و بازی کاملا عادلانه است.

بدین ترتیب، هر مبارزه‌ای محدودیت‌ها، شرایط و قوانین خود را دارد و باید با توجه به آن‌ها بتوانید زودتر از رقیب خود، کارت‌های موردنظر را بسازید. به دلیل همین شرایط عادلانه، این بازی یکی از بهترین بازی های NFT اندروید و iOS شناخته می‌شود. اما مکانیسم بازی اسپلینترلندز به چه صورت است؟

نحوه انجام بازی اسپلینترلندز

طبق معمول شما این بازی را با تعداد کمی از کارت‌ها آغاز می‌کنید اما خب به مرور زمان شانس آن را دارید که کارت‌های بیشتری به‌دست آورید. هرچه سطح شما در این بازی بالاتر رود،‌ کارت‌های بیشتری به شما تعلق می‌گیرد و این بازی دست و دلبازی بیشتری نثار شما می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بایننس کوین در سال 2022

آموزش کار با سایت Rarible

کسب درآمد از بازی اسپلینترلندز

مهم‌ترین سوالی که در این قسمت مطرح می‌شود آن است که چطور می‌توان از این بازی کسب درآمد داشت؟ در پاسخ باید بگوییم که کسب درآمد و به‌دست آوردن توکن از اسپلینترلندز بسیار آسان است. شما به‌راحتی می‌توانید با بردن هر بازی و همچنین مسابقات فصلی هفتگی، توکن‌های این بازی را با نام DEC به‌دست آورید.

بهترین بازی های NFT اندروید

علاوه بر مسابقات هفتگی، این بازی از تورنومنت‌ها و رویدادهای بیشتری هم برخوردار است که می‌توانید از طریق شرکت در تمامی آن‌ها، توکن به‌دست آورده و درآمدزایی خوبی داشته باشید. شما می‌توانید تمام توکن‌های جایزه خود را در صرافی‌ها معامله کنید.

نکته مهمی که باید پیش از آغاز بازی اسپلینترلندز بدانید آن است که باید در ابتدا یک بسته آغازی را با 10 دلار خریداری کنید تا بتوانید این بازی را آغاز نمایید. البته، نسخه آزمایشی رایگانی هم وجود دارد که می‌توانید با آن امتحان کنید و ببینید که آیا این بازی ارزش سرمایه‌گذاری را دارد یا خیر.

بازی اسپلینترلند (Splinterlands) از بهترین بازی های NFT اندروید است که می‌توانید در این مقاله، همه چیز را درباره آن بدانید و به‌طور کامل یاد بگیرید.

بازی فارست نایت (Forest Knight)

گزینه بسیار محبوب بعدی که باید در معرفی بازی های اندرویدی NFT برتر به آن اشاره کنیم، فارست نایت است. فارست نایت، یک بازی استراتژیک است که شما را به دنیای حماسی و فانتزی بسیار جذابی می‌برد!

بهترین بازی های NFT اندروید

این بازی، یک بازی نوبتی بوده که سیستم اقتصادی درون بازی بسیار کاملی را بر پایه استاندارهای توکنی ساخته است. این بازی، نقشه وسیعی دارد که با سرزمین‌های همه‌جانبه، موجودات و وسایل جالب خود پر شده است که باید تمام آن‌ها را کشف کنید.

هدف شما در این بازی آن است که مراحل را یک به یک بگذرانید، رقبا را شکست دهید و تجربه خود را تا جایی که می‌توانید بالا ببرید. زمانی که در این بازی به مرحله 6 برسید، می‌توانید در مسابقات PvP یا بازیکن در برابر بازیکن شرکت کنید و با کاربران واقعی به رقابت بپردازید.

نحوه کسب درآمد از بازی فارست نایت

شما می‌توانید از این بازی که از بهترین بازی های NFT اندروید است، درآمدزایی خوبی هم داشته باشید. هر مأموریتی را که در این بازی تکمیل کنید، فارست نایت به شما NFT و اشیاء به‌دردبخوری به‌عنوان پاداش می‌دهد. در حال حاضر، این بازی از بیش از 100 آیتم متنوع برخوردار بوده و در آینده نیز آیتم‌های بسیار بیشتری در راه است.

به‌علاوه، شما باید تیمی متشکل از شوالیه‌هایی با تکنیک‌های مبارزه‌ای و مهارت‌های متنوع نیز بسازید که خود به جذابیت‌های این بازی اضافه می‌کند. همچنین باید شهر مخصوص خود را هم بسازید و اقتصاد پایدار و ثابتی را در آن حفظ کنید.

بهترین بازی های NFT اندروید

باید مطمئن شوید که شهروندان شما در این شهر، غذای کافی، تجهیزات و دیگر چیزهایی را که نیاز دارند، در دست داشته باشند. به غیر از این، باید از شهر خود در برابر اژدها و هیولاها نیز محافظت کنید. پس حتما سلاح کافی را جمع‌آوری نمایید.

همچنین می‌توانید از طریق این لینک، قیمت لحظه ای ارز دیجیتال فارست نایت (KNIGHT) را به‌همراه تحلیل آن مشاهده کنید. این بازی در حال حاضر فقط برای اندروید موجود است و می‌توانید از طریق لینک آن را از گوگل پلی دانلود کنید.

بیشتر بخوانید:

کسب درآمد از NFT

NFT رایگان

بازی لیگ آف کینگدامز (League of Kingdoms)

یکی دیگر از بهترین بازی های NFT اندروید و iOS لیست امروز ما نیز لیگ آف کینگدامز است. لیگ آف کینگدامز از بازی‌های استراتژی آنلاین چندنفره و گسترده است که از طرف کاربران خود، بودجه‌رسانی می‌شود. مکانیک‌های این بازی، کاملا کلاسیک هستند.

در این بازی از بازی های NFT اندرویدی برتر، شما بر بخشی از نقشه بازی حکومت می‌کنید. بنابراین این شما هستید که تصمیم می‌گیرید چه اتفاقاتی بیوفتد. شما می‌توانید به‌عنوان یک حاکم، اقتصاد را توسعه بخشید، متحدان را بر علیه هم تحریک کنید و جنگ راه بیاندازید و یا هرکار دیگری که به ذهنتان می‌آید، انجام دهید. نکته مهمی که در این بازی حائز اهمیت است، استراتژی شماست.

بهترین بازی های NFT اندروید

مکانیسم بازی لیگ آف کینگدامز

همان طور که انتظار می‌رود، منابع شما در این بازی محدود است؛ پس باید همیشه مطمئن شوید که منابع خود را به‌موقع پر می‌کنید. به‌علاوه، تاکتیک‌های شما در لیگ آف کینگدامز به عوامل مختلفی همچون زمان، فاصله و تمام چیزهای دیگری تأثیر دارد که در واقعیت هم به همین صورت است.

از دیگر کارهایی که می‌توانید در این بازی انجام دهید، آن است که از دوستان خود بخواهید به این بازی ملحق شوند و با آن‌ها اتحادیه خود را بسازید. شما باید زمین خود را هم مدام توسعه بخشید و آن را از دست مزاحمان و دشمنان، محافظت کنید.

به‌غیر از تمام نکات گفته‌شده، شما می‌توانید در این بازی که از بهترین بازی های NFT اندروید است، نقشه را جستجو و گنج‌های قدرتمند آن را برای خود جمع‌‌آوری کنید. این گنج‌ها در اصل به بخش‌های مختلفی تقسیم شده‌اند و زمانی که بتوانید تکه‌های مختلف آن‌ها را پیدا کرده و به هم بچسبانید، قدرت‌های جادویی به شما تعلق می‌گیرد.

این بازی NFT برای آیفون و اندروید موجود است و از طریق آن، پاداش و توکن‌های درون بازی بسیاری را به‌دست می‌آورید. برای اطلاعات بیشتر درباره بازی League of Kingdoms و آموزش آن، به این مقاله سر بزنید.

بازی اسکای ویور (Skyweaver)

اسکای ویور، بازی کارتی جذاب دیگری است که باید در این لیست معرفی بازی های اندرویدی NFT حتما به شما معرفی کنیم. شما در این بازی کارتی می‌توانید با دیگر کاربران مبارزه کنید. اگر به بازی‌های کارتی علاقه‌مند هستید، پس این بازی هرگز شما را ناامید نمی‌کند.

بهترین بازی های NFT اندروید

اسکای ویور از گرافیک رنگارنگ و پر از جزئیاتی برخوردار است و همچنین تعداد بسیار زیادی کارت دارد که می‌توانید از بین آن‌ها گزینه موردنظر خود را انتخاب کنید. هر کارتی در این بازی از بهترین بازی های NFT اندروید و iOS، نقاط قوت و ضعف خود را دارد که می‌توانید از آن‌ها در صحنه نبرد، استفاده کنید.

هر بردی در این بازی برای شما پاداش و توکن به ارمغان می‌آورد که می‌توانید آن‌ها را با کارت‌های قدرتمندتر مبادله و تعویض کنید. این پروسه درست مانند پروسه معامله واقعیست.

نحوه بازی اسکای ویور

اگرچه که پروسه این بازی کاملا به تاکتیک‌های شما بستگی دارد و دارای ترکیبات سختی است، اما شما می‌توانید مکانیک‌های این بازی را به سادگی یاد بگیرید. در ضمن اگر هم یاد نگرفتید و با هر مشکلی روبه‌رو شدید، می‌توانید همیشه از گزینه راهنمای شروع، استفاده کنید.

زمانی که این بازی را یاد بگیرید، می‌توانید به‌راحتی هوشمندانه‌ترین دسته‌های کارتی را بسازید و ترکیبات قدرتمندی را به وجود آورید. همچنین باید بگوییم که تمام کارت‌های شما در این بازی در بلاک چین ثبت می‌شوند. پس شما تنها کسی هستید که به آن‌ها دسترسی دارید.

فعلا این بازی بیش از 500 کارت را در بر دارد که می‌توانید تمامی آن‌ها را جمع‌آوری و معامله کنید. همچنین، این کارت‌ها از رتبه‌ها و سطوح مختلف کمیابی برخوردار نیستند؛ پس شانس به‌دست آوردن یک کارت به‌خصوص همیشه برای همه کاربران، برابر است.

بازی اسپلز آف جنسیس (Spells Of Genesis)

بهترین بازی های NFT اندروید

یکی دیگر از بهترین بازی های NFT اندروید و iOS نیز اسپلز آف جنسیس است. این بازی یک بازی نقش‌آفرینی و آرکید بر اساس کارت‌هاست. Spells of Genesis از تنظیمات و فضای فانتزی به‌همراه مبارزات حماسی بسیاری برخوردار است که می‌توانند شما را سرگرم کنند.

سفر شما در این بازی از سرزمین Askian آغاز می‌شود. هدف شما در اسپلز آف جنسیس آن است که گروهی از مبارزین را بسازید و تمام رقبای خود را شکست دهید تا به نیروهای جادویی دست پیدا کنید.

نحوه بازی اسپلز آف جنسیس

مثل همیشه، شما بازی را با دسته‌ای از کارت‌های پایه شروع می‌کنید که بعدا می‌توانید آن‌ها را ارتقا دهید. زمانی که به این بازی مسلط شدید، می‌توانید به‌راحتی کارت‌ها را با یکدیگر ترکیب نمایید تا به دسته‌های کارتی قدرتمند و خاصی برسید.

همه کارت‌ها، توانایی‌های مجزایی دارند که می‌تواند به شما در حین تورنومنت‌ها کمک کند. پس حتما پس از تشکیل هر دسته، کاملا با استراتژی فکر کنید و بعد دسته کارتی خود را بسازید. در حال حاضر بیش از 300 کارت در این بازی از بهترین بازی های NFT اندروید وجود دارد؛ پس قطعا حوصله شما سر نمی‌رود!

بهترین بازی های NFT اندروید

همچنین مراحل و تورنومنت‌های بسیار زیاد و متنوعی هم در اسپلز آف جنسیس وجود دارد که می‌توانید از تمامی آن‌ها لذت ببرید. علاوه بر تمام نکات گفته‌شده، اقتصاد این بازی بر پایه توکن‌هایی بنا شده است که می‌توانید آن‌ها را به‌وسیله کارت‌ها به‌دست آورده و مبادله کنید. برخی از آیتم‌های این بازی نیز وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را با پول واقعی خریداری نمایید؛ البته این موضوع کاملا اختیاری است.

بازی وار آف کریپتا (War Of Crypta)

در این بخش از معرفی بازی های اندرویدی NFT می‌خواهیم یکی از شناخته‌شده‌ترین بازی‌های بلاک چین را به شما معرفی کنیم. وار آف کریپتا، یک بازی فانتزی و بازیکن در برابر بازیکن (PvP) است که به شما اجازه می‌دهد برای بردن جوایز، با دیگر اعضا رقابت کنید. این بازی بر مبنای تکنولوژی NFT اجرا می‌شود، پس تمام قهرمان‌های داخل این بازی کاملا قابل معامله هستند.

مکانیسم بازی وار آف کریپتا

شما این بازی را با شکل اولیه قهرمان خود آغاز می‌کنید و هدف شما آن است که یک به یک مراحل را پشت سر بگذارید و قدرت‌های قهرمان خود را ارتقا بخشید. هرچه در تورنومنت‌های بیشتری شرکت کنید،‌ تجربه قهرمان شما سریع‌تر افزایش می‌یابد.

این بازی یکی از بهترین بازی های NFT اندروید است که شما باید 4 قهرمان را برای هر رقابت در آن انتخاب کنید. بنابراین باید در نظر داشته باشید که تمام قهرمانان بازی، نقاط ضعف و قدرت خود را دارند که باید حتما آن‌ها را در نظر گرفت.

بهترین بازی های NFT اندروید

این قهرمانان نیز همه به شکل گونه‌های مختلفی از اژدها و حیوانات فانتزی هستند که به بهترین شکل برای سرگرمی شما طراحی شده‌اند. شما بازی را از زمان بچگی موجودات خود آغاز می‌کنید و کار خود را ادامه می‌دهید تا آن‌ها را به دیوهای عظیمی تبدیل نمایید.

همچنین در این بازی گونه‌های بسیاری از موجودات برای انتخاب وجود دارد. علاوه بر آن، قهرمانان شما می‌توانند حرکات و ترفندهای جدید را به‌راحتی یاد بگیرند که در حال حاضر بیش از 200 عدد از این ترفندها در این بازی وجود دارد.

درست مانند بازی‌های دیگر، شما می‌توانید در این بازی نیز قهرمانان خود را با دیگر قهرمانان موجود در بازی، معامله کنید. بازی وار آف کریپتا مرتبا در حال به‌روزرسانی است؛ پس همیشه چالش‌های جدیدی برای تکمیل و تورنومنت‌های بیشتری برای شرکت وجود دارد. این بازی در حال حاضر فقط برای iOS وجود دارد که می‌توانید آن را از طریق لینک از اپ استور دانلود و با آن درآمدزایی کنید.

بیشتر بخوانید:

نحوه خرید زمین در سندباکس (SandBox)

آموزش سرمایه گذاری در متاورس

بازی بتل ریسینگ استارز (Battle Racing Stars)

همان طور که از نام این بازی پیداست، Battle Racing Stars یک بازی ریسینگ و بسیار رقابتی است. قوانین این بازی، قوانین اساسی این ژانر از بازی‌ها هستند: شما با دیگر کاربران مسابقه می‌دهید تا برنده نهایی آن شوید.

بهترین بازی های NFT اندروید

مکانیک این بازی بیشتر از ژانر پلتفرمر است تا یک بازی مسابقه‌ای کلاسیک. همچنین، کاراکترهای بسیار زیادی هم در این بازی وجود دارند که می‌توانید قفل آن‌ها را باز کنید. هرکدام از این کاراکترها نیز از قدرت‌ها و مهارت‌های خاص خود برخوردار هستند.

به‌علاوه، شما می‌توانید در این بازی با یاران خود هم رقابت کنید تا ببینید که چه کسی از مابقی بهتر است. مراحل بسیار زیادی هم در این بازی برای شما طراحی شده است تا بتوانید زمان زیادی را در آن بگذرانید و هرگز از آن خسته نشوید.

هر مرحله از این بازی در مکان‌های جدیدی رخ می‌دهد و همیشه پای موانع جدید هم در میان است که حتما باید در حین بازی، آن‌ها را در نظر بگیرید. علاوه بر تمامی نکات گفته‌شده، این بازی هر هفته از یک رویداد جدید برخوردار است و همین باعث می‌شود که هرگز حوصله شما را سر نبرد!

از دیگر نکات این بازی که آن را به یکی از بهترین بازی های NFT اندروید تبدیل می‌کند، آن است که می‌توانید کاراکتر خود را تقویت کنید و تجهیزات جدیدی بگیرید تا زودتر از بقیه به خط پایان برسید. این بازی از تکنولوژی NFT بهره‌مند است، پس می‌توانید آیتم‌ها و وسایل بیشتری را بگیرید و تمام آن‌ها را با یکدیگر معامله کنید.

بازی کریزی کینگز (Crazy Kings)

بهترین بازی های NFT اندروید

کریزی کینگز یک بازی در ژانر دفاع از برج و نقش‌آفرینی است که به شما اجازه می‌دهد تفکر استراتژیک را تمرین کنید و یاد بگیرید. اول از همه باید گفت که این بازی از بیش از 500 مرحله بهره‌مند است که به زیبایی ترسیم شده‌اند.

هدف شما در این بازی آن است که به ارتش کارتی خود فرمان دهید و در جنگ‌های کارتی برعلیه دیگر رقبا، شرکت کنید. فعلا بیش از 90 کارت قابل جمع‌آوری با قدرت‌های خاص در این بازی وجود دارد و کارت‌های بیشتری نیز در راه است.

همچنین بیش از 15 ورد نیز در دست دارید که می‌توانید با هم ترکیب کنید تا در عرض چند ثانیه، تمام رقبای خود را از بین ببرید. در بازی کریزی کینگز، چالش‌ها و تورنومنت‌های روزانه‌ای وجود دارد که می‌توانید به تمام آن‌ها ملحق شوید.

همین امر این بازی را به یکی از بهترین بازی های NFT اندروید تبدیل کرده است. از دیگر نقاط قوت این بازی آن است که هر مبارزه آن در مکانی مختلف انجام می‌گیرد؛ پس هرگز مدام با یک صحنه و مکان خسته‌کننده روبه‌رو نیستید.

بیشتر بخوانید:

متاورس چیست و چگونه وارد Metaverse شویم؟

زمین مجازی چیست و سرمایه گذاری در متاورس چگونه است؟

نحوه انجام بازی کریزی کینگز

از آنجایی که این بازی در ژانر دفاع از برج است، پس باید همیشه مراقب باشید که برج‌های شما پایدار و ایمن باشند. برای آنکه از پس این کار بربیایید، باید تجهیزات لازم و دیگر آیتم‌هایی را بگیرید که به شما در توسعه و پیشرفت استراتژی‌ها کمک کنند.

بهترین بازی های NFT اندروید

شما در این بازی علیه موجودات بسیاری از شیاطین گرفته تا مینوتورها می‌جنگید. هرکدام از این جنگ‌ها و مبارزات نیز برای شما پاداش و گنج‌هایی را به ارمغان می‌آورند و می‌توانند قدرت قهرمانان شما را افزایش دهند. زمانی که آیتم‌های کافی را در کلکسیون خود داشتید، سپس می‌توانید با دیگر بازیکنان معامله کنید.

بازی آپلند (Upland)

سرانجام، آخرین بازی از لیست بهترین بازی های NFT اندروید و iOS، بازی آپلند است. این بازی یک بازی تخته‌ای NFT است که ذهن شما را تا مدتی به خود مشغول می‌کند. اگر شما هم از طرفداران بازی جذاب و خاطره‌انگیز مونوپولی هستید، پس قطعا بازی آپلند برای شماست!

آپلند یک بازی معامله املاک و دارایی‌هاست که بر اساس آدرس‌ها و مکان‌های حقیقی از سرتاسر جهان ساخته شده است. این بازی از NFT خود برخوردار است که شما از آن برای معامله املاک و دریافت جایزه برای اعمال و فعالیت‌های خود استفاده می‌کنید.

شما همچنین می‌توانید علاوه بر معامله دارایی، به شکار گنج هم بروید و حتی کارهای بامزه و جالب دیگری را انجام دهید تا به پروسه بازی خود تنوع بخشید. افزون بر این نکات، زمانی که دسته‌ای از دارایی‌ها را با سبکی مشابه دریافت کنید، درآمدهای شما به‌طور خودکار افزایش می‌یابد!

بهترین بازی های NFT اندروید

البته این تنها ترفند این بازی نیست و می‌توانید از طریق این لینک، نکات بیشتری را در رابطه با کسب درآمد در بازی آپلند (Upland) یاد بگیرید.

توصیه مهم دیگر درباره بازی آپلند هم آن است که حتما قبل از شروع بازی در آن ثبت نام کنید؛ چراکه در غیر این صورت، هرآنچه را که انجام داده‌اید، از دست می‌دهید. در رابطه با ارز درون بازی آپلند هم باید گفت که شما می‌توانید این ارز را هم از طریق بازی به‌دست آورید و هم آن را با پول واقعی بخرید.

جمع‌بندی

بهترین بازی های NFT اندروید و iOS، موضوع پرطرفداری بود که امروز شما را با آن آشنا کردیم. بازی‌های کسب درآمد امروزه به محبوبیت بسیاری رسیده‌اند. این بازی‌ها هم سرگرم‌کننده و بامزه هستند و هم راه درآمدزایی بسیار خوبی محسوب می‌شوند.

اما به‌دلیل همین مکانیسم و محبوبیت، امروزه تعداد بسیار زیادی از این بازی‌ها به بازار عرضه شده است. اگر شما هم نمی‌دانید از میان این بازی‌ها کدام‌یک گزینه بهتری برای شماست، پس مقاله امروز را از دست ندهید. ما در این مقاله، بهترین بازی های اندروید ان اف تی موبایلی را هم برای سیستم عامل اندروید و هم iOS معرفی کردیم.

.

منبع: freeappsforme

نظر شما در خصوصبهترین بازی های NFT اندرویدچیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)