;
coinex

یک نهنگ خفته که 500 بیت کوین دارد پس از 10 سال تراکنش انجام داد

بر اساس توییت ارسال شده توسط ناظر محبوب کریپتو Whale Alert ،یک کیف نهنگ خفته بیت کوین حاوی 500 بیت کوین (22.1 میلیون دلار) پس از 10 سال فعال شده است.

بسیاری از کاربران شروع به حدس و گمان کردند که چرا کسی که این کیف پول را دارد اینقدر منتظر ماند تا آن را زنده کند. یکی از آنها حدس زد که آنها فقط می خواهند لذت را به تاخیر بیندازند.

برخی دیگر بر این باورند که بالاخره یک نفر به هارد دیسک یا کلید خصوصی را یافته است که امکان باز کردن قفل کیف پول را فراهم می کند. اگر کسی به این کیف دسترسی داشت که بیت کوین را با قیمت 69 هزار دلار نفروشد، بعید به نظر می رسد که تصمیم بگیرد این کار را در سطح قیمت فعلی انجام دهد.

این نهنگ خفته از عصر ساتوشی غیر فعال است

بزرگترین ارز دیجیتال با قیمت 44,556 دلار در صرافی Bitstamp در زمان انتشار دست به دست می شود. کریپتوکارنسی در 24 ساعت گذشته تقریباً 7 درصد رشد داشته است، اما همچنان 35.32 درصد نسبت به اوج خود کاهش یافته است.

چندین کیف پول قدیمی دیگر ارزهای دیجیتال اوایل این ماه پس از سال‌ها عدم فعالیت وارد عمل شدند. در 7 مارس، یک کیف پول Bitcoin حاوی 407 بیت کوین معادل 18.1 میلیون دلار برای اولین بار در بیش از هشت سال فعال شد.

مطالب مرتبط:

فوریه گذشته، یک کیف پول اتریوم پس از به دست آوردن سودهای کلان برای مالک خود در شش سال گذشته، نشانه هایی از فعالیت را نشان داد.

کیف پول‌های نسبتاً قدیمی اغلب از خواب زمستانی بیرون می‌آیند، اما آدرس‌هایی که قدمت آن‌ها به دوران ساتوشی ناکاموتو برمی‌گردد، معمولاً توجه عمومی بیشتری را برمی‌انگیزد زیرا ممکن است این احتمال وجود داشته باشد که توسط خود خالق گریزان بیت‌کوین فعال شوند.

نهنگ خفته

با این حال، سکه‌های زیادی وجود دارد که احتمالاً هرگز برنمی‌گردند. طبق گزارش Chainalysis، تقریباً 3.79 میلیون سکه باید برای همیشه گم شوند. عرضه فعلی بیت کوین در گردش 18.9 میلیون سکه است.

بیشتر بخوانید:

منبع: U°Today

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر