;
coinex

کاربران تکراتو از عدم پاسخ گویی سندباد به درخواست ثبت نام رانندگان می‌گویند [آپدیت: اپلیکیشن ثبت نام منتشر شد]

ثبت نام رانندگان سندباد از دیروز، 17 فروردین آغاز شد و حالا،  کاربران تکراتو از عدم پاسخ گویی سندباد به درخواست ثبت نام رانندگان می‌گویند. برای اطلاع از جزییات این خبر در ادامه با تکراتو همراه شوید.

سامانه حمل و نقل درون شهری سندباد با وعده‌های جذاب پا به عرصه گذاشت. رانندگان اسنپ و تپسی از وعده‌های سندباد بسیار استقبال کرده‌اند و کاربران تکراتو که از میان رانندگان سامانه‌های حمل و نقل اینترنتی درون شهری بودند، از کار برای سندباد و ترک اسنپ و تپسی بسیار گفتند. اما ظاهرا سندباد در آغاز و در شروع ثبت‌نام از رانندگان، نتوانسته در حد تبلیغات و انتظاراتی که برای مردم ایجاد کرده بود ظاهر شود.

عدم پاسخ گویی سندباد

بعد از انتشار اخبار آغاز ثبت‌نام سندباد از رانندگان، حجم فراوانی از دیدگاه‌هایی را دریافت کردیم که از عدم پاسخگویی مناسب سندباد خبر می‌دهند. کلیت شکایت‌ها از عدم پاسخگویی مربوط می‌شود به مناسب نبودن نوع ثبت‌نام و شکست در مراحل ثبت نام.

عدم پاسخ گویی سندباد

سامانه حمل و نقل درون شهری سندباد برای ثبت نام از رانندگان یک روش به ظاهر بسیار ساده را معرفی کرد. سندباد از رانندگان متقاضی کار خواست تا به روش زیر عمل کنند:

ثبت‌نام اولیه:
دارندگان سیم کارت‌های همراه اول، با شماره‌ی ۹۹۹۷۷ بدون پیش‌شماره تماس بگیرند.

راه‌های ارتباطی دیگر، متعاقبا اعلام خواهد شد.

اما بسیاری از کاربران تکراتو از عدم موفقیت در ثبت‌نام خود می‌گویند و به نظر می‌سد روش سندباد برای ثبت‌نام در آغاز کار بسیار ضعیف بوده و عدم رضایت متقاضیان را به همراه داشته است.

چه کسی پاسخگوی وقت و هزینه صرف شده ما برای ثبت‌نام در سندباد است؟

تعداد زیادی از کاربران تکراتو که نظر خود را در دیدگاه‌ها درج کرده‌اند در ثبت نام شکست خورده‌اند. بسیاری از افراد می‌گویند شماره‌ای که با آن برای ثبت‌نام راننده در سندباد تماس برقرار کرده‌اند، در آخر تماس آنها را قطع کرده و ثبت نام به جایی نرسیده است.

یکی از کاربران تکراتو از هدر رفتن وقت و هزینه‌ای می‌گوید که برای ثبت نام صرف کرده‌ است:

الآن 30 دقیقه پشت خط منتظر بودم که برای ثبت نام سندباد نوبتم شود ولی به یک باره  از دهمین نفر نوبتم به صدمین نفر تغییر کرد …. اگر نمی‌توانید ثبت نام کنید بگویید وقت و هزینه‌مان را صرف نکنیم.

کاربر دیگری از تغییر نوبت خود گفت:

دیروز نظرات را می‌خواندم باورم نشد، ولی امروز خودم تماس گرفتم نفر 76 بودم، 21 دقیقه طول کشید تا نوبتم شود و به محض اینکه نوبتم شد، تماس قطع شد.

یکی دیگر از کاربران تکراتو نوع ثبت‌نام سندباد را نشان از عملکرد آینده سندباد خواند:

5 بار با شماره‌ای که سند باد اعلام کرده تماس گرفتم و هر 5 بار بعد از 2 دقیقه که گزینه‌هایی را که اپراتور می‌گفت انجام می‌دادم وقتی بعد از 30 نفر نوبت به من می‌رسید سیستم بعد از زدن بوق ممتد من را قطع می‌کرد هر 5 بار دقیقا این کار را انجام دادند و من از ثبت نام پشیمان شدم واقعا سالی که نکوست از بهارش پیداست.

ثبت‌نام ناموفق در سامانه سندباد

چرا با اپلیکیشن ثبت‌نام نمی‌کنید؟!

سندباد هنوز اپلیکیشن خود را معرفی نکرده و نمی‌دانیم که اپلیکیشن این سامانه چه‌عملکردی دارد. اما در میان نظرات کاربران تکراتو می‌خوانیم که بهتر بود تا ثبت‌نام از طریق اپلیکیشن انجام می‌شد. به نظر می‌رسد روش تلفنی ثبت‌نام سندباد از رانندگان راضی کننده نبوده است و عدم پاسخ گویی سندباد در مراحل ثبت نام از نظر کاربران شروعی ضعیف برای سندباد است.

کاربری در این‌باره می‌گوید:

چرا با اپلیکیشن ثبت نام نمی‌کنید؟ دوستان درست می فرمایند. بعد از چنددقیقه کلا قطع می‌شود. مگر وقت ملت بازیچه شماست؟؟ مگر اسنپ و تپسی تلفنی ثبت نام کردند؟
چطور می‌خواهید با این همه راننده تلفنی ثبت نام کنید؟

بروزرسانی:

اپلیکیشن پیش ثبت نام رانندگان سندباد منتشر شد!

پس از کش و قوس های فراوان پتفلرم حمل و نقل سندباد برای سهولت در ثبت نام رانندگان خود اقدام به انتشار اپلیکیشن پیش ثبت نام کرد. برای دانلود اپلیکیشن اینجا کلیک کنید!

نمایی از اپلیکیشن سندباد
نمایی از اپلیکیشن سندباد

کلام آخر

با توجه به تبلیغات گسترده‌ای که سندباد در رسانه‌ها دارد و همچنین وعده‌های جذابش به رانندگان، انتظار بالایی از سندباد در عملکردش می‌رفت؛ اما عدم پاسخ گویی سندباد در ثبت نام از رانندگان متقاضی کار در این سامانه، آغاز ضعیفی از کار خود ارائه کرده است.

بسیاری از کاربران از آغازی این چنین و عدم پاسخ گویی سندباد ناامید شده‌اند و عملکرد آینده سندباد را ضعیف پیش‌بینی می‌‌کنند. با عملکرد ضعیف سندباد در ثبت نام رانندگان بسیاری از کاربران به وعده‌های آینده سندباد مبنی بر اعطای بیمه تامین اجتماعی نیز شک کرده‌اند.

البته از ابتدا وعده سندباد مبنی بر بیمه کردن راننده‌هایش کمی دور از انتظار کاربران بود. از ابتدا نیز کاربران اعتقاد داشتند که ظاهرا بیمه شدن در ازای انتظار کار بیش از حد رانندگان خواهد بود. باید منتظر عملکرد‌های آینده سندباد بود و دید سندباد تا چه اندازه سر قول‌هایش می‌ماند.

کامنت های خود را در خصوص عملکرد سندباد در پست اینستاگرام زیر با تکراتو در میان بگذارید تا خواسته های شما توسط خبرنگاران ما پیگیری شود:

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره عدم پاسخ گویی سندباد چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (68 نظر)

    به احتمال زیاد قرارداد دارن با همراه اول که هر چقدر تونستن جیب ملت رو خالی کنن نصف نصف

    پاسخ

    منم چندین بار در دو روز سعی کردم تا بتونم ثبت نام کنم ولی متاسفانه هر دفعه ۶ الی۷ دقیقه منظر میماندم و فقط اهنگ بود بدون هیچ واکنشی برای همین قطع میکردم و بعد از چند بار دیگه پشیمان شدم از ثبت نام ،به قولی سالی که نکوست از بهارش پیداست

    پاسخ

    خاک بر سرشون با این همه دروغگویی شون…خوب اگه عرضه یک کاری رو ندارین چرا وقت مردم رو میگیرین..نفر ۶۸ بودم بعد از نیم ساعت نفر دوم شدم… یهو تماس بطور ناگهانی قطع شد…مرده شور ریخت شما رو ببره..

    پاسخ

    تا وقتی خر هست خرسوارم هست.اینجور که ملت حمله کردن واس ثبتنام اینام سواری میگیرن ازتون

    پاسخ

    بعد از نیم ساعت پشت خط موندن نوبتم که رسید قطع شد . همه سر کار هستیم

    پاسخ

    از همین اول کاری و با این ثبت نام کردنشان معلومه که اصلا تفکری پشت کارشان نیست.

    پاسخ

    این شرکت هم مثل اسنپ کلاهبرداری بیش نیست حیف وقت و پولی که هدر تماس با شرکت کلاهبردار سندباد و علی بابا و چهل دزد بغداد شد بعد ۳۸ دقیقه تماس قطع کردن تففف به شرف نداشتتون با این اوضاع مالی افتادین خون ملت رو بمکین

    پاسخ

    آخه مردم ساده دل اسنپ اسپانسرش ایرانسل و ام تی ان هست خب همراه اولم دید سرش بی کلاه مونده اونم اومده سند باد رو را انداخته تا مردم رو بچاپه ول کنید اصن به این تبلیغات اهمیت ندید بعد از چند ماه به دست و پا راننده میافتن طرح تشویقی میزارن تا همه راننده ها رو بر بزنن.

    پاسخ

    به قول معروف سگ زرد برادر شغال است ،در ایران هیچ کسی نیومده که بهتر از قبلی باشه ،حکایت بدتر از بده

    پاسخ

    چقدر باید منتظر موند این چه جور ثبت نام کردن حتما باید تماس بگیریم اگه شماره تماس ما رو میگرفتین و خودتون تماس میگرفتین اینقدر واسه راننده ها پول و کنتر تلفن نمینداختین شاید بهتر بود شما هم مثل اسنپ و تپسی فقط به فکر جیب خودتون هستید ما ها عادت داریم حتما باید یه چوب بالا سرمون باشه .

    پاسخ

    جواب ندادن تلفن سنباد وبعد از 30 دقیقه انتظار قطع میشه بیشتر به نظر میرسه درآمدی بر همراه اول درست کرده ودست همرااول کرده تو جیب مشتر کین خودش

    پاسخ

    چقدر آخه ساده هستید رانندگان محترم

    پاسخ

    سلام‌ شرط سندباد برای بیمه ؛ کار کردن زیاد است تا شما را بیمه کند .

    پاسخ

    من به دفتر سندباد در اصفهان‌ مراجعه کردم برای ثبت نا‌م‌باید تعهد دهیم یا ماهیانه ۱۰‌ میلیون تومان کارکرد داشته باشیم‌ و یا ماهیانه ۱۹۰ ساعت کار کنیم با این شرایط سندباد موفق نخواهد بود …

    پاسخ

    فقط اسنپ ودیگرهیچ

    پاسخ

    دوستان زود به هرچیزی اعتماد نکنید،درهرصورت 2طرف دیوار رو خراب نکنید،لااقل 1طرفش برای روز مبادا نگهدارید

    پاسخ

    ضعف مدیریت و عدم تجربه مدیران شرکت سندباد رو باعث این مشکل میدونم ، شرکت سندباد قبل از راه اندازی سیستم ، یاید با کارشناسان و افراد با تجربه ، مشکلات پیش رو را پیش بینی کنن و به گونه ایی سیتم زو راه اندازی کنن که مسائل و مشکلات به حداقل برشد .
    حتی باید برای مدیزیت سیستم ، قبل و بعد از پیاده کردن اپلیکیشن ، از راننده های با تجربه و تحصیلکرده اسنپ و تپسی نیز برای راه اندازی و پایین آوردن ریسک های احتمالی و کم کردن نارضایتی های احتمالی رانندگان و مسافران ، استفاده کرد .
    قدم اول موفقیت ، استفاده از مدیران با تجربه و مشاوره گرفتن از رانندگان خبره و تحصیلکرده است

    پاسخ

    به خدا قسم مردم راست میگویند

    پاسخ

    به خدا قسم مردم راست میگویند.ده بار زنگ زدیم .نوبت ما که نزدیک میشد تلفن را قطع می‌کردند.چرا رسیدگی نمیکنید

    پاسخ

    سلام من روز جمعه با شماره ای ک سندباد اعلام کرده تماس گرفتم9۶نفر جلوی من بودند و پس از اینکه دقیقا بیست دقیقه گذشت ونفر اول شدم ناگهان تلفن قطع شد.جدای از اتلاف وقت و هزینه تلفن ک برای ما میاد، جدی گرفتن این شرکت و وعده های ک میده زیاد هم منطقی ب نظر نمی‌رسه.سالی ک نکوست از بهارش پیداست.

    پاسخ

    سلام.نیم ساعت پشت خط موندم.عدم پاسخگویی.به قول گفتنی همه از یک آغول علف میخورن.توف سی و اصطبل و این یکی هم ماجراهای سندباد.

    پاسخ

    سلام دوستان.من دیروزتماس گرفتم ۹۹نفرجلوم بودم ولی بعد۲۰دقیقه جواب دادن

    پاسخ

    احتمالا قرارداد خوبی بین سندباد و همراه اول بسته شده و پول خوبی از جیب من و شما بهشون میرسه ،،،، فکر کنید چند نفر مثل من سی چهل دقیقه توی نوبت بودن و تا نوبتشون شده تماس قطع میشه ،،، حرومشون باشه

    پاسخ

    سلام بنده آماده گرفتن نمایندگی در اسلامشهر هستم چجوری باید اقدام کنم؟

    پاسخ

    تپسی هم قول بیمه را اوایل راه اندازی داده بود ولی چی شد؟ بیمه سند باد درازای ۱۹۰ ساعت انلاین بودن درماه لطفا با درایت تصمیم بگیرید

    پاسخ

    جمع کنید عمو از همین اول‌کار دارن ملت سرکارمیزارن وای بحال بعد…

    پاسخ

    سلام خسته نباشید…من فکرمیکنم ازاین خط تلفن هایی گرفته که تماس میگیره هرکی.به این شماره برای صاحب خط پول بسیاربالایی جمع میشه.مبلغ هزینه تماس که مردم گرفتن توی جیب صاحب این خط میره.و ممکن هست بااین کارخواسته فعلا هزینه تبلیغات وجمع کنه وبعد معذرت خواهی کنه.وطرز ثبت نام وعوض کنه

    پاسخ

    سلام سنگ بزرگ علامت نزدن است اینکه اعلام میشه ما از جیب خودمون شما رو بیمه میکنیم و خانواده شما رو الان حق بیمه پرداختی برای کارفرما حدود یک میلیون تومان هست بعدش برای بیمه کلی کار داره معاینه پزشکی شرط سنی و موارد دیگر حالا شما حساب کن از قبال راننده جقدر در ماه کمسیون گیر شرکت باید بیاد که هزینه حق بیمه رو پوشش بده شما مطمین باش بیمه کردن به این سادگی نیست تا شرکت مطمئن نشه و از شما تعهد نگیره بیشتر از این حق بیمه از شما پول در بیاره هیچ کس رو نه بیمه میکنه نه ثبت نام چون هنوز نعلوم نیست جقدر مسافر ثبت نام میکنه و چقدر راننده و گردش مالی چه قدر هست

    پاسخ

    الکیه آیا کلا وقتم مشت خط هدر رفت ؟!؟!

    پاسخ

    سلام چرا مردم سر کار گذاشتین با این شرایط شما هنوز نمی تونید‌ یک تلفن جواب این همه تبلیغ نکنید فکر کنم همش الکی هستش

    پاسخ

    با سلام:
    دوستان عزیز و همکاران محترم تاکسی اینترنتی لطفا از حالا اینقدر به سندباد بها ندین که فردا پشیمون نشید بزارید اول خودشو نشون بده وعده‌هاشو عملی کنه بعد تصمیم بگیرید که چکار کنید خواهشا با عجله کاری نکنید اگر یادتون باشه اوایل اسنپ هم هیچ پورسانتی نمیگرفت اما حالا نزدیک به 18 درصد داره میگیره و هیچ امکاناتی هم برا راننده فراهم نکرده
    خواهشا کمی صبور باشید و بیخود یک شرکت دیگرو پولدار نکنید و خودمون سرمون بدون کلاه بمونه
    باتشکر از همه عزیزان

    پاسخ

    سلام تماس گرفتم برا ثبت نام بعد بیست دقیقه انتظار هم نوبتم شد تماس رو قطع. کردن از الان که اینجوری باشه وای بحال بعدش. خیلی ضعیف بود

    پاسخ

    کارمان کجارسیده،برای کاردریک اپلیکیشن سندباددل خوش کرده ایم،هیچ اتفاقی نخواهدافتاد،
    جوگیرنشویم دوستان،مگه اسنپ
    وتپسی.چه گلی سرمون زدن،که
    ازسندباد انتظارداریم،تمام تبلیغاتی بیش نیست،فقط منافع
    خودشان درراس خواهدبود،خواهیم دید..

    پاسخ

    واقعا مردم ساده دل فکر کردن سندباد بیاد زندگی گل بلبل بابا هیج گربه ای مجانی موش نمیگیره اینم میاد راننده بدبخت مثل اسنپ تپسی به بردگی بگیره مردم ساده دل

    پاسخ

    با سلام بنده امروز تماس گرفتم نفر هفتادم بودم
    بعد سی دقیقه دو نفر مونده بود به نوبت من یهو قطع شد‌‌.
    فکر کنم هممون رو سرکار گذاشتن برای خالی کردن جیب ملت

    پاسخ

    سلام. اپلیکشن سند باد را نصب کردم. مراحل ثبت نام. فقط مرحله اول را نیمه کاره انجام میدهد و قطع میشود. لطفاً رسیدگی کنید. ویا وقت مردم را نگیرید. ضرر نزنید. استفاده نمیخوایم

    پاسخ