coinex
راهنمای خرید تکراتو

در کنفرانس توسعه دهندگان اپل WWDC 2022 در 16 خرداد 1401 منتظر چه هستیم؟

بر خلاف تصور بسیاری از افراد تنها اتفاق جذاب کنفرانس توسعه دهندگان اپل رونمایی از آیفون 14 نیست. در این رویداد از بروزرسانی‌ها و بسیاری از موارد دیگر نیز رونمایی خواهد شد.

رویداد جهانی توسعه دهندگان شرکت اپل از تاریخ 6 تا 10 ژوئن برگزار خواهد شد. تعداد جایگاه‌های حضوری این رویداد بسیار محدود است اما کنفرانس توسعه‌دهندگان به صورت آنلاین پخش خواهد شد. تمام افرادی که در کنفرانس حضور فیزیکی دارند می‌بایست پروتکل‌های سلامت و امنیت اپل را رعایت کنند. مهم‌ترین شرط حضور در این کنفرانس منفی بودن تست کووید-19 است.

در این رویداد بزرگ شرکت اپل از آپدیت‌های نرم افزاری مهم نظیر iOS 16 و macOS 13 رونمایی خواهد کرد. در ادامه به برخی از مهم‌ترین اتفاقات پیش رو در کنفرانس اپل می‌پردازیم.

آپدیت‌های نرم افزاری در کنفرانس توسعه دهنگان اپل 2022

مهم‌ترین بروزرسانی نرم‌افزاری کنفرانس 2022 اپل، سیستم عامل iOS 16 خواهد بود. تمام کاربرانی که آیفون 7 به بالا داشته باشند این بروزرسانی را دریافت می‌کنند. نسخه جدید سیستم عامل iOS در ماه سپتامبر 2022 منتشر خواهد شد. این سیستم عامل ابتدا در WWDC 2022 رونمایی و سپس به صورت آزمایشی توسط توسعه دهندگان مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

از دیگر بروزرسانی‌های مهم این رویداد می‌توان به macOS 13 اشاره کرد. شرکت اپل به مدت 18 سال از نسخه‌های macOS 10 استفاده می‌کرد (از macOS 10.0 ملقب به چیتا در سال 2001 تا macOS 10.15 ملقب به کاتالینا در سال 2019).  این رویه در سال‌های اخیر تغییر کرده است و اپل هر سال یک نسخه جدید از سیستم عامل مک خود را منتشر می‌کند. امسال نیز به احتمال زیاد شاهد عرضه نسخه سیزدهم سیستم عامل محبوب مک خواهیم بود.

 در کنفرانس توسعه دهندگان اپل WWDC 2022 در 16 خرداد 1401 منتظر چه هستیم؟

رویدادهای کنفرانس توسعه دهندگان اپل 2022 تنها به موارد ذکر شده ختم نمی‌شود. در این کنفرانس همچنین از آپدیت‌های نرم‌ افزاری Apple Watch و Apple TV نیز رونمایی شده است. watchOS 9 برای ساعت‌های سری 4 و tvOS 16 به همراه یک سیستم عامل homeOS جدید نیز برای Apple TV و HomePod و HomePod mini به صورت جداگانه منتشر خواهد شد.

مطالب بیشتر در تکراتو:

.

منبع: tech.hindustantimes

نظر شما درباره کنفرانس توسعه دهندگان اپل در سال 2022 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر