;
coinex

ستارگانی که شایعه حضورشان در Barbie به گوش می‌رسد؛ از سیرشا رونان تا شوتی گتوا

شایعه حضور سه باربی در فیلم  Barbie در جریان برگزاری جشنواره کن 2022 قوت گرفت. گرتا گروینگ، کارگردان فیلم Barbie، این شایعه را رد نکرد.

فیلم Barbie که پس از کش و قوس‌های فراوان با کارگردانی گرتا گروینگ (کارگردان فیلم تحسین شده Little Women) وارد مرحله تولید شد، حال کنجکاوی زیادی را برانگیخته؛ به طوریکه شایعات زیادی پیرامون داستان و کاراکترهای آن در حال پخش شدن است.

مارگو رابی در ژانویه 2019 به عنوان یکی از تهیه‌کنندگان فیلم باربی انتخاب شد و در اولین مصاحبه خود گفت: «در طول تقریبا 60 سال تاسیس این برند، باربی به بچه‌ها این قدرت را داده است که خود را در نقش‌های آرزویی از یک شاهزاده خانم تا رئیس جمهور تصور کنند. بسیار مفتخرم که این نقش را بازی کنم و فیلمی را تولید کنم که معتقدم تأثیر مثبت فوق‌العاده‌ای بر کودکان و تماشاگران در سراسر جهان خواهد داشت. نمی‌توانم شرکای بهتر از برادران وارنر و ماتل را برای نمایش این فیلم به پرده بزرگ تصور کنم.»

شایعه حضور سه باربی در فیلم  Barbie از کجا آمد؟

بر اساس گزارش‌ها، Barbie، فیلم جدید کمپانی فیلمسازی برادران وارنر، نسخه‌های دیگری از شخصیت باربی و کن را به نمایش می‌گذارد.

شایعه حضور سه باربی در فیلم Barbie

کایل بوکانان از نیویورک تایمز از جشنواره فیلم کن گزارش داد که مارگو رابی و رایان گاسلینگ تنها بازیگرانی نیستند که نقش باربی و کن را در فیلم Barbie بازی خواهند کرد؛ زیرا به نظر می‌رسد، عیسی رائه و هاری نف در نقش باربی‌های مختلف وسیمو لیو و انکوتی گاتوا (بازیگر سریال Sex Education) نقش کن‌های متفاوتی را ایفا خواهند کرد.

بر طبق شایعه‌ها، ویل فرل به عنوان رئیس ماتل در فیلم Barbie حضور خواهد داشت. در کنار او سیمو لیو، مایکل سرا، هاری نف، آمریکا فررا، ایسا رای، کیت مک کینون، آریانا گرینبلات و الکساندرا شیپ ایفای نقش خواهند کرد. خبرنگاران در کن با کنجکاوی به دنبال اخباری از فیلم باربی هستند. کایل بوکانن از نیویورک تایمز در توییتی نوشت که رایان گاسلینگ، لیو و انکوتی گاتوای، هر سه نقش کن را ایفا خواهند کرد. رای و نف نیز در کنار رابی نقش باربی را بازی خواهند کرد. این اولین باری نیست که مجموعه باربی ایده دو نفره را بررسی می‌کند.

سان گزارش می‌دهد که دوآ لیپا و سیرشا رونان نیز با سازندگان فیلم باربی در حال مذاکره هستند. به نظر می‌رسد باید منتظر سورپرایزهای بیشتری از طرف سازندگان فیلم Barbie  باشیم. این فیلم در 21 جولای 2023 (30 تیر 1402) اکران خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد شایعه حضور سه باربی در فیلم Barbie چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: vulture

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر