;
coinex

واتساپ روی قابلیت بازگرداندن پیام حذف شده (Undo Message) کار‌ می‌کند

پیام‌رسان واتساپ در آپدیت جدید خود، به قابلیت بازگردانی پیام‌های حذف شده (Undo Message) مجهز می‌شود. با این خبر همراه ما باشید تا با قابلیت بازگرداندن پیام حذف شده در واتساپ آشنا شویم.

برنامه واتساپ در حال آزمایش قابلیت جدیدی است؛ قابلیتی که به کمک آن، کاربران می‌توانند پیام‌هایی را که به اشتباه حذف کرده‌اند، بازیابی کنند.

قابلیت بازگرداندن پیام حذف شده در واتساپ

هنگامی که کاربران گزینه «حذف برای من» را انتخاب می‌کنند، واتساپ پیامی را در قسمت پایین صفحه نمایش با عنوان «undo» نمایش خواهد داد. این گزینه در حقیقت همان بازیابی پیام‌های پاک شده است. کاربران با کلیک روی این گزینه، می‌توانند پیام پاک شده را دوباره بازگردانند و عملیات حذف را منتفی کنند.

قابلیت بازگرداندن پیام حذف شده در واتساپ

پیام رسان تلگرام از مدت‌ها قبل به این ویژگی مجهز بود. لازم به ذکر است که کاربران فقط چند ثانیه فرصت خواهند داشت تا پیام پاک شده را بازگردانند.

علاوه بر این قابلیت، واتساپ در نظر دارد تا قابلیت جدید دیگری را نیز به این پیام رسان اضافه کند.  در حال حاضر کاربران نمی‌توانند فایلی با حجم بیشتر از 100 مگابایت را ارسال کنند. واتساپ تصمیم دارد این روند را تغییر دهد تا کاربران بتوانند فایل‌هایی با حجم 2 گیگابایت را نیز به راحتی و بدون ایجاد مشکل ارسال نمایند. این قابلیت در ماه مارس برای کشور آرژانتین به صورت آزمایشی اجرا شد و بعد از آن نسخه بتا 2.22.13.6 نیز در دسترس کاربرانی قرار گرفت که قصد آزمایش این قابلیت را داشتند.

طبق گزارشات رسیده در ماه‌های گذشته، شرکت واتساپ در حال افزودن قابلیت‌های جدید به این پیام رسان است که فعلا همه آن‌ها در مرحله آزمایش قرار دارند. یکی دیگر از قابلیت‌هایی که شرکت متا برای این پیام رسان در نظر گرفته، ویرایش پیام‌هاست که طبق گزارشات، در ماه‌های آینده با به روزرسانی جدید، آن را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

همچنین این شرکت در گزارشات خود درباره ارائه سرویس پریمیوم واتساپ برای کسب و کارها، در ماه‌های گذشته صحبت کرده بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد قابلیت بازگرداندن پیام حذف شده در واتساپ چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر