;
coinex

تصاویر واقعی ردمی پد 5G منتشر شد؛ اولین تبلت ردمی در راه است!

به تازگی تصاویر واقعی ردمی پد 5G توسط یک افشاگر منتشر شده است. در صورتی که این تبلت معرفی شود، شاهد عرضه اولین تبلت ردمی خواهیم بود.

با توجه به شایعاتی که تاکنون منتشر شده، نام رسمی این دستگاه هنوز مشخص نیست؛ اما احتمال دارد این دستگاه طبق نظرسنجی MIUI 13 در چین، Redmi Pad 5G نامگذاری شود. گزارش‌ها حاکی از آن هستند که تبلت ردمی در اوایل ماه جاری میلادی توسط مرجع 3C در چین تایید شده. همچنین اخیرا در شبکه اجتماعی Weibo تصاویر زنده ردمی پد 5G منتشر شده است.

بیشتر بخوانید:‌ بهترین تبلت‌های لنوو 2022

تصاویر واقعی ردمی پد 5G

با آنکه هنوز اطلاعات چندانی از اولین تبلت ردمی فاش نشده است، اما طبق تصاویر ردمی پد 5G می‌توان گفت که این دستگاه مجهز به یک پنل فلزی است که یک دوربین در پشت دارد. همچنین گفته می‌شود که این تبلت با شماره مدل 22081281AC در ژوئن سال 2022 (12 خرداد 1401) توسط مراجع 3C و CMIIT تایید شده است.

تصاویر زنده ردمی پد 5G

گواهی CMIIT نشان می‌دهد که این دستگاه از اتصال 5G و Wi-Fi 802.11ac برخوردار است. همچنین طبق گواهی 3C می‌توان گفت که این تبلت از یک شارژ 67 واتی بهره می‌برد. البته همان طور که در قبل هم به آن اشاره کردیم، هنوز مشخص نیست که این دستگاه با شماره مدل 22081281AC، با همان نام Redmi Pad 5G عرضه شود یا خیر.

گفتنی است که Redmi Pad 5G با یکی از تراشه‌های کم قدرت MediaTek ارائه می‌شود؛ اما در صورت تولید نسخه پرو این تبلت، احتمالا از یک چیپست قدرتمند در آن استفاده می‌شود. همچنین به نظر می‌رسد که این دستگاه از نرم‌افزار MIUI Lite که برای دستگاه‌های مقرون به صرفه است، بهره ببرد.

گزارش ها نشان می دهد که این شرکت در حال کار بر روی چهار تبلت برای بازار چین است. به نظر می‌رسد شماره مدل L81A که کوتاه شده 22081281AC است، مربوط به دستگاه Redmi Pad 5G باشد و شماره مدل‌های L81، L82 و L83 به ترتیب برای شیائومی پد 6، شیائومی پد 6 پرو و ​​شیائومی پد 6 پرو 5G باشد. در آخر باید بگوییم که احتمالا Redmi Pad 5G به زودی در هند رونمایی شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درمورد تصاویر واقعی ردمی پد 5G چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر