coinex
راهنمای خرید تکراتو

بهترین مراکز خرید قطر ؛ با معروف ترین مراکز خرید قطر آشنا شوید

یکی از لذت‌بخش‌ ترین قسمت‌های سفر به هر شهر یا کشور، خرید کردن و گشت‌ و گذار در مراکز خرید جذاب است. به همین خاطر اگر شما هم می‌خواهید به قطر سفر کنید و علاقه‌مند هستید که با بهترین مراکز خرید قطر نیز آشنا شوید، این مطلب می‌تواند به شما بسیار کمک کند.

بازدید از مراکز خرید قطر در کنار جاذبه‌های دیدنی و گردشگری، می‌تواند برای هر کسی بسیار جذاب باشد. در واقع افرادی که شناخت کافی از معروف‌ ترین و لوکس ترین مراکز خرید قطر دارند، می‌توانند مطابق با سلیقه خود گزینه‌های مطلوبی را انتخاب کنند و برنامه‌ریزی بهتری برای خرید داشته باشند. از این رو پیشنهاد می‌کنیم  در ادامه مقاله نیز همراه ما بمانید تا شما را با چند مورد از بی‌نظیرترین و جذاب‌ ترین مراکز خرید این کشور محبوب آشنا کنیم.

قبل از معرفی بهترین مراکز خرید قطر بهتر است کمی هم درباره گردشگری و روش‌های سفر در ایران حرف بزنیم. اگر اهل سفر هستید و می‌خواهید به‌راحتی به سرویس‌های حمل‌ونقل دسترسی داشته باشید، می‌توانید از طریق وب‌سایت پایانه‌ها، بلیت اتوبوس همدان به تبریز یا هر مبدا به مقصد دیگری را خریداری کنید.

معروف ترین و بهترین مراکز خرید قطر

مراکز خرید قطر جزو مهم‌ ترین مکان‌هایی هستند که در لیست بازدید مسافران و گردشگران این کشور قرار دارند. تنوع مراکز خرید در قطر بسیار زیاد است و گردشگران در آن‌ جا می‌توانند کالاها و سوغاتی‌های مختلفی را برای خود یا عزیزان‌شان خریداری نمایند. بنابراین در ادامه مقاله سعی داریم شما را با چند مورد از بهترین مراکز خرید قطر آشنا کنیم و اطلاعات جامعی در اختیارتان قرار دهیم.

بهترین مراکز خرید قطر ؛ با معروف ترین مراکز خرید قطر آشنا شوید

مرکز خرید رویال پلازا

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که در کشور قطر به‌ دنبال یک مرکز خرید مدرن و شیک می‌گردید، بهتر است برای یک‌ بار هم که شده سری به مرکز خرید رویال پلازا بزنید و در آن‌ جا چیزهایی که می‌خواهید را خریداری نمایید. این مرکز خرید در 3 طبقه بنا شده‌ و بیش‌ از 150 بوتیک در آن وجود دارد.

در فروشگاه‌های این مرکز خرید لوکس، می‌توانید کالاهایی از برندهای معروف را به‌ راحتی برای خود تهیه کنید و از خریدی منحصر به‌ فرد لذت ببرید. از جمله امکانات رفاهی و تفریحی مرکز خرید رویال پلازا نیز می‌توان کافه‌های متنوع، سینما و رستوران مجلل را نام برد.

مرکز خرید مرقاب مال

یکی دیگر از معروف ترین مراکز خرید قطر که در مرکز دوحه جای گرفته، مرکز خرید مرقاب مال نام دارد. این مرکز خرید، فروشگاه‌های مختلفی را در خود جای داده‌ است که هر کدام از آن‌ها کالاهای مرغوب و باکیفیتی را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند.

این مرکز خرید به سبک سنتی طراحی‌ شده است و در ورودی آن پنجره‌های شیشه‌ای بلندی به چشم می‌خورد. در میان این مرکز خرید نیز یک آب‌نمای فوق‌ العاده زیبا قرار گرفته که زیبایی آن چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌کند.

مرکز خرید مرقاب مال رستوران‌های مختلفی را در خود جای داده‌ که هر کدام از آن‌ها منوی لذیذی دارند و با غذاهای خوشمزه‌ای که سرو می‌کنند، توانسته‌اند نظر افراد زیادی را به خود جلب نمایند. ناگفته نماند که این مرکز خرید مشهور در خیابان المیرقاب الجدید جای گرفته‌ و همه‌ روزه آماده پذیرایی از میهمانان است.

بهترین مراکز خرید قطر ؛ با معروف ترین مراکز خرید قطر آشنا شوید

مرکز خرید ویلاجیو

مرکز خرید ویلاجیو نیز به‌ عنوان یکی از بهترین مراکز خرید قطر شناخته شده و با ویژگی‌های مطلوبی که دارد، توانسته نظر گردشگران زیادی را به خود جلب نماید. روزانه بیش‌ از 50 هزار نفر از این مرکز خرید قدیمی بازدید به عمل می‌آورند و در آن جا به خرید و تفریح مشغول می‌شوند.

طراحی مرکز خرید ویلاجیو برگرفته از سبک معماری ایتالیایی است و جذابیت خارق‌ العاده‌ای دارد‌. در بین این مرکز خرید کانال‌های آبی جالبی جهت عبور و مرور خریداران با قایق تعبیه‌ شده که یک تجربه منحصر به‌ فرد برای مسافران به ارمغان می‌آورد. در کنار این کانال‌ها نیز چند نیمکت زیبا قرار دارد که مسافران می‌توانند با نشستن بر روی آن‌ها علاوه‌بر استراحت کردن، از تماشای زیبایی‌های مرکز خرید نیز لذت ببرند.

در این مورد از معروف ترین مراکز خرید قطر برای سرگرمی و تفریح نیز امکاناتی همچون زمین سر بسته اسکیت روی یخ، سینمای چهار بعدی، ماشین برقی، بولینگ، بیلیارد، کارتینگ و انواع بازی‌های کامپیوتری وجود دارد که می‌توانید بدون محدودیت از تمام آن‌ها بهره بگیرید.

برای رفع خستگی هم می‌توانید سری به کافه‌های شیک، فود کورت و رستوران‌های این مرکز خرید بزنید و در آن‌ جا انواع غذاهای بین المللی، دسرهای خوش طعم، نوشیدنی‌ها و میان وعده‌های لذیذ را نوش جان کنید.

مرکز خرید لند مارک

مرکز خرید لند مارک یکی دیگر از محبوب‌ ترین مراکز خریدی است که در قطر می‌توانید از آن بازدید کنید و چیزهای جذابی را برای خود خریداری نمایید. این گزینه از بهترین مراکز خرید قطر در منطقه الغرافه جای گرفته ‌است و شما می‌توانید دسترسی راحتی به آن داشته باشید.

زمان افتتاح مرکز خرید لند مارک به سال 2000 میلادی بازمی‌گردد و دارای طراحی سنتی است. در این مرکز خرید جذاب می‌توانید محصولاتی همچون کیف و کفش، وسایل آرایشی و بهداشتی، لوازم الکتریکی، روسری، عطر و ادکلن، پوشاک و انواع بدلیجات را با کیفیتی ممتاز تهیه کنید.

وجود مکان بازی برای کودکان و رستوران‌های بزرگ نیز از دیگر ویژگی‌های مهم مرکز خرید لند مارک به شمار می‌روند. در این رستوران‌ها غذاهای مختلفی برای انواع ذائقه‌ها طبخ می‌شود و شما می‌توانید در کنار خانواده یا دوستان‌تان هر آن چه که میل دارید را به راحتی سفارش دهید.

بهترین مراکز خرید قطر ؛ با معروف ترین مراکز خرید قطر آشنا شوید

مرکز خرید سیتی‌سنتر

در این مقاله که به معرفی مراکز خرید قطر می‌پردازیم، بهتر است با مرکز خرید سیتی‌سنتر نیز آشنا شوید. این مرکز خرید از محبوبیت خاصی در میان گردشگران برخوردار بوده و به‌ عنوان بزرگ‌ ترین مرکز خرید دوحه که فاصله چندان دوری با فرودگاه بین‌ المللی حمد ندارد، شناخته شده‌ است.

مرکز خرید سیتی‌سنتر دوحه که از شلوغ‌ ترین و پرطرفدارترین مراکز خرید قطر به شمار می‌رود، حتی در روزهای تعطیل هم میزبان بازدید کنندگان بی‌شماری است. این مرکز خرید لوکس در 5 طبقه بنا شده‌ و حدود 350 بوتیک را در خود جای داده‌ است که هر کدام از آن‌ها کالاها یا محصولاتی با برندهای درجه یک را به فروش می‌رسانند.

از امکانات رفاهی و تفریحی مرکز خرید سیتی‌سنتر نیز می‌توان به زمین اسکیت روی یخ، سینما، رستوران و کافه اشاره کرد. همچنین ناگفته نماند که در نزدیکی این مرکز خرید 3 هتل بین‌ المللی با نام‌های ماریوت مارکوس، شانگری‌لا دوحه و روتانا سیتی‌سنتر وجود دارد.

مرکز خرید فستیوال سیتی

یکی دیگر از بهترین مراکز خرید قطر که در شهر دوحه واقع شده‌، مرکز خرید فستیوال سیتی است. این مرکز خرید در واقع یک مرکز خرده‌ فروشی است که در آن می‌توانید انواع کالاهای مورد نظرتان را به‌ راحتی پیدا کنید.

در مرکز خرید فستیوال سیتی بوتیک‌هایی با برند جهانی وجود دارند که هر کدام از آن‌ها محصولات مختلفی را به فروش می‌رسانند. خارج از محوطه این مرکز خرید مکانی برای دوچرخه‌ سواری و ورزش تعبیه‌ شده که پس‌ از خرید می‌توانید از آن هم بهره بگیرید.

مرکز خرید فستیوال سیتی امکانات تفریحی هیجان انگیزی همچون سینمای چهار بعدی و بازی‌های کامپیوتری دارد که برای اکثر مراجعه کنندگان جذاب هستند‌. از دیگر ویژگی‌های مهم این مرکز خرید می‌توان تم پارک‌های مختلف و سرگرم‌ کننده برای کودکان مانند تم پارک انگری بردز را نام برد.

بهترین مراکز خرید قطر ؛ با معروف ترین مراکز خرید قطر آشنا شوید

مرکز خرید مال آو

مرکز خرید مال آو از جمله معروف ترین مراکز خرید قطر به شمار می‌رود که در 4 طبقه ساخته شده‌ است. این مرکز خرید زیبا در 20 کیلومتری شهر دوحه جای گرفته و به دلیل طراحی داخلی بسیار زیبایی که دارد، توانسته جوایز بین‌ المللی زیادی را دریافت کند.

مرکز خرید مال آو کالاهای بسیار مرغوبی دارد و شما می‌توانید در آن‌ جا وسایل ورزشی، ساعت و جواهرات، لباس، کفش، و کلی وسایل دیگر را با بالاترین کیفیت ممکن و قیمتی مناسب خریداری نمایید. علاوه‌بر فروشگاه‌های مختلف، در این مرکز خرید سالن‌های تئاتر و سینمایی پیشرفته و بزرگی نیز وجود دارد که شامل 19 پرده می‌شوند.

مرکز خرید مال آو قطر برای سرگرم کردن کودکان نیز یک پارک خلاق بازی به نام kidz mono ساخته‌ است. این پارک توسط یک تیم حرفه‌ای مدیریت می‌شود و در آن‌ جا به کودکان اجازه می‌دهند تا شغل موردنظر خود را از بین مشاغل انتخاب کنند و با پوشیدن لباس مناسب یا استفاده از ابزار کارهای مربوطه، نقش شغل خود را بازی کنند و ساعت‌ها سرگرم شوند.

مرکز خرید لانگونا مال

یک نمونه دیگر از بهترین مراکز خرید قطر که بیش از 180 بوتیک بی‌نظیر را در خود جای داده، مرکز خرید لانگونا مال است. علاوه‌بر لباس‌ها و پوشاک‌های مد روز، در این مرکز خرید بی‌همتا می‌توانید از رستوران‌ها، تئاتر، کافه‌ها، سالن بدنسازی، پخش موسیقی زنده، فروشگاه فروش اسباب بازی و‌ لوازم آرایشی بهداشتی هم بهره ببرید.

در مرکز خرید لانگونا مال یک مدرسه‌ موسیقی به نام یاماها وجود دارد و در آن‌ جا نوازندگان مشتاق به سازهای عربی می‌توانند هنرنمایی کنند و لحظات خوشی داشته باشند. معماری این مرکز خرید نیز بسیار جذاب است و مطمئنا هنگام بازدید از آن، حیرت‌زده خواهید شد.

بهترین مراکز خرید قطر ؛ با معروف ترین مراکز خرید قطر آشنا شوید

مرکز خرید گلف مال

در این بخش از معرفی مراکز خرید قطر قصد داریم مرکز خرید گلف مال را به شما معرفی کنیم. این مرکز خرید معروف در منطقه الریان واقع‌ شده است و مساحتی حدود 90 هزار متر مربع دارد. معماری مرکز خرید گلف مال به سبک قطری‌ها بوده و ظاهری فوق‌ العاده جذاب دارد.

در طراحی این مرکز خرید سعی شده از نمادهای کهن سنتی بهره بگیرند و طرح‌های شگفت انگیزی را به نمایش بگذارند. مرکز خرید گلف مال قطر دارای فروشگاه‌های متعددی است که انواع کالاها را با برندهای مشهور عرضه می‌کنند. در کنار مغازه‌ها و بوتیک‌های مختلف نیز انواع امکانات تفریحی و رفاهی در مجموعه تعبیه‌ شده تا تجربه‌ای به‌ یادماندنی از خرید در ذهن مراجعه‌ کنندگان به جای بماند.

مرکز خرید گیت

یکی دیگر از بهترین مراکز خرید قطر مرکز خرید گیت است. این مرکز خرید بسیار زیبا و لوکس بوده و طراحی خاصی دارد. در مرکز خرید گیت برندهای مطرح زیادی وجود دارد و شما می‌توانید هر آن چه که نیاز دارید را در سریع‌ترین زمان ممکن برای خود خریداری نمایید.‌ علاوه‌بر انجام خرید می‌توانید در این مجموعه از فوت کورت، اتاق بازی کودکان، کافی‌ شاپ، رستوران و سینما نیز استفاده کنید و اوقات مفرحی داشته باشید.

بهترین مراکز خرید قطر ؛ با معروف ترین مراکز خرید قطر آشنا شوید

مرکز خرید ازدان

در این مقاله که به معرفی مراکز خرید قطر پرداختیم، جا دارد که شما را با ویژگی‌های مرکز خرید ازدان نیز آشنا کنیم. این مرکز خرید محبوب، انواع برندهای مطرح دنیا را در اختیار مراجعه کنندگان قرار داده است و افرادی که به آن‌ جا بروند می‌توانند انواع لباس‌های زنانه، مردانه و بچه‌گانه، انواع کیف و کفش، اسباب بازی، عینک، لوازم‌ خانگی، روسری، لوازم بهداشتی، عطر و ادکلن، کمربند، بدلیجات و ساعت را با قیمتی مطلوب برای خود خریداری کنند.

بعد از خرید نیز برای استراحت و رفع خستگی می‌توانید سری به فست فودها و کافه‌های مرکز خرید ازدان بزنید. علاوه‌بر کافه و فست فودها، نمایشگاه‌های مختلفی هم در زمینه ترویج فرهنگ کشور قطر برگزار می‌شود.

مرکز خرید ازدان از یکشنبه تا چهارشنبه از ساعت 9  صبح الی 10 شب باز است و شما می‌توانید هر زمانی که خواستید به آن جا بروید. همچنین بهتر است بدانید که این مرکز خرید مشهور در روزهای شنبه، پنج‌شنبه و جمعه تا ساعت 11 شب آماده پذیرایی از مراجعه کنندگان است.

مرکز خرید طوار مال

مرکز خرید طوار مال در سال 2015 احداث‌ شده و حدود 300 باب فروشگاه مختلف را در خود جای داده است. فضای داخلی این مجتمع پر از ایده‌های مدرن و جذاب است که اکثر بازدید کنندگان با دیدن آن‌ها شگفت‌زده می‌شوند.

در وسط این مجتمع، یک فواره آبی موزیکال با نورپردازی فوق‌ العاده زیبا به چشم می‌خورد که فضایی دلنشین به وجود آورده‌ است. در مجموعه طوار مال خدماتی از جمله اینترنت پرسرعت رایگان، پارک خودرو مشتریان، نمازخانه، محل بازی کودکان، صرافی ارز، پردیس سینمای پیشرفته و دستگاه‌های خودپرداز نیز برای مراجعه‌ کنندگان تعبیه‌ شده تا تمام افراد بتوانند تجربه بی‌نظیری از خرید داشته باشند.

پایانه ها ؛ ارائه‌دهنده بهترین خدمات و مطمئن‌ترین روش برای خرید آنلاین بلیط

پایانه‌ها معتبرترین سامانه تهیه و خرید بلیط اینترنتی اتوبوس، کرایه تاکسی و یا ارسال بار به سراسر کشور با بهترین شرایط است. فرایند خرید بلیط  از پایانه ها بسیار ساده است و همین مهم سبب شده تا پایانه‌ها یکی از پراستفاده‌ترین سامانه‌های بلیط‌ فروشی آنلاین باشد.

تیم بازارگاه به عنوان زیر مجموعه پایانه‌ها یکی از هاب‌های اصلی خرید و فروش بلیط در ایران است. یکی از خدمات جذابی که بازارگاه و پایانه‌ها ارائه می‌دهند، این است که برای مسافرت‌های خانوادگی و دسته جمعی نیز به سادگی می‌توانید از گزینه کرایه اتوبوس استفاده کنید و تجربه‌ای راحت،‌ اقتصادی و البته اختصاصی داشته باشید.

سخن پایانی

در این مقاله مفید به معرفی چند مورد از بهترین مراکز خرید قطر پرداختیم و شما را با خصوصیات مهم هر کدام از آن‌ها به خوبی آشنا کردیم تا با حضور در لوکس‌ ترین مراکز خرید این کشور بتوانید خریدی عالی داشته باشید. بنابراین اگر زمانی به دوحه سفر کردید، بهتر است از میان گزینه‌های نام برده یک مرکز خرید ایده‌آل را انتخاب کنید و کالاهای مورد نیازتان خریداری نمایید.

نظر شما درباره بهترین مراکز خرید قطر چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر