coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

راه‌اندازی اولین ETF توکن‌های غیرمثلی توسط کوکوین

صرافی ارز دیجیتال کوکوین در بیانیه‌ای رسمی از راه‌اندازی اولین ETF توکن‌های غیرمثلی جهان خبر داد. معامله‌گران با رمزارز تتر قادر به معامله NFTها خواهند بود.

صرافی ارزهای دیجیتال کوکوین امکان شرکت در صندوق‌های قابل معامله بورس (ETF) را برای سرمایه‌گذاران خود میسر کرده است. این صندوق ETF شامل بهترین توکن‌های غیرمثلی (NFT) نظیر Bored Ape Yacht Club خواهد بود.

راه‌اندازی اولین ETF توکن‌های غیرمثلی

طبق ادعاهای کوکوین، این صرافی اولین صرافی بزرگی است که صندوق‌های ETF توکن‌های غیرمثلی را راه‌اندازی می‌کند. شرکت کوکوین روز جمعه اعلام کرد که مجموعه ETFهای این صرافی که عمدتاً با استیبل کوین USDT همراه هستند، با همکاری پروتکل فرکتون (Fracton) منتشر خواهد شد.

راه‌اندازی اولین ETF توکن‌های غیرمثلی توسط کوکوین

پروتکل فرکتون، توکن‌های NFT با ارزش را به قطعه‌های کوچک ERC-20 تقسیم می‌کند. ارزش NFTهای Blue Chip همراه با بازار رمزارزها کاهش یافته است. طبق گفته CoinGecko، قیمت کف مجموعه BAYC در حال حاضر حدود 86 اتریوم یا 144 هزار دلار است.

توکن‌های ERC-20 موجود در صندوق‌های NFT کوکوین، مالکیت 1/1,00,000 مجموعه BAYC را نشان می‌دهد. برای مثال به توکن hiBAYC اشاره می‌کنیم. شرکت کوکوین در ابتدا 5 صندوق ETF NFT متشکل از  iBAYC ،hiPUNKS ،hiSAND33 ،hiKODA و hiENS4 را به عنوان دارایی‌های اساسی فهرست می‌کند.

معامله مستقیم NFTها با تتر

کوکوین علاوه بر تسهیل نمودن فرآیند معامله، زیرساخت‌های پیچیده NFTها نظیر کیف پول‌ها و قراردادهای هوشمند را از بین برده است. مدیر عامل کوکوین در این راستا افزود:

ما بسیار هیجان زده هستیم که به عنوان اولین صرافی متمرکز ارز دیجیتال خدمات صندوق ETF توکن‌های غیرمثلی را ارائه می‌دهیم. کاربران می‌توانند به راحتی در پلتفرم کوکوین سرمایه‌گذاری کرده و NFTهای برتر را مستقیماً با USDT معامله کنند.

جانی لیو، مدیر عامل کوکوین در ادامه اظهارات خود به این نکته اشاره کرد که کوکوین به توسعه بیشتر محصولات مرتبط با NFT خود ادامه خواهد داد. کوکوین در حال حاضر معاملات اسپات، مارجین، P2P فیات، فیوچرز اهرم دار و قابلیت‌هایی نظیر استیکینگ و وام دهی به 20 میلیون کاربر از 207 کشور دنیا را ارائه می‌دهد. در ماه می سال جاری، کوکوین 150 میلیون دلار تحت عنوان سرمایه‌گذاری سری B به رهبری Jump Crypto جمع‌آوری کرده است. ارزش صرافی کوکوین در حال حاضر 10 میلیارد دلار تخمین زده شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره راه‌اندازی اولین ETF توکن‌های غیرمثلی توسط کوکوین چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: coindesk

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر