;
coinex

فحاشی و درگیری مردم با مازیار لرستانی (شهره) در خیابان [+تصویر با ریش و سبیل]

کتک کاری مردم با مازیار لرستانی در خیابان در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده ای داشته است. در ادامه با این مطلب همراه باشید تا بیشتر این موضوع را بررسی کنیم.

شهره لرستانی که پس از تغییر جنسیت با نام مازیار شناخته می شود با انتشار یک فیلم در اینستاگرام نسبت به کتک کاری با برخی مردم و بی احترامی چند جوان واکنش نشان داد.

مازیار لرستانی متولد ۳۱ خرداد ۱۳۴۵ در تهران است مازیار لرستانی پدرش قاضی بازنشسته دادگستری و مادرش فرهنگی بازنشسته است. پیشتر مازیار لرستانی در صفحه خود خبر تغییر جنسیتش را داد.بر خلاف شایعات روز گذشته سریال‌های مازیار لرستانی بدون هیچ تغییر با نام سابق وی روی آنتن می‌رود.

کتک کاری مردم با مازیار لرستانی در خیابان

مازیار لرستانی (شهره سابق) پس از تغییر جنسیت خود تذکری در خصوص مراعات رفتار خود با بازیگران زن دریافت کرده است. مازیار لرستانی بازیگر مطرح ایرانی در ویدئویی گفت که به تذکری که کاربران درباره رفتار خود با بازیگران زن دریافت کرده عمل می کند. او در گوشه ای از این ویدئو گفت که تمام بازیگران خانوم مثل خواهرهای من هستند.

 مازیار لرستانی بعد از تغییر جنسیتش از اولین پیشنهاد کاری اش رونمایی کرد که با عکس العمل های بسیار زیبا و ستودنی مردم روبرو شد. چند روز قبل مازیار لرستانی با انتشار عکسی درباره شایعات ازدواجش و همسر و فرزندان و مهاجرت از ایران در صفحه اینستاگرامش به شایعات پایان داد و نوشت:

تمام اقدامات من برای تطبیق جنسیت، قانونی و شرعی است. من هرگز تا به امروز با احدی ازدواج نکرده ام .. چون اساسا شرایطش رو نداشتم. شروع این تغییرات به سال‌ها پیش برمی‌گردد و اصلا ابتدا به ساکن نبوده و من هنوز در سیکل درمانم و تغییرات، زمان بر هستند.

او در ادامه افزود: «من فرزند این آب و خاکم و با آبرو در همین جامعه و کنار همین مردم شریف زندگی و کار می کنم و لازم میدانم مراتب قدردانی خود را از صیانت صدا و سیما و حراست وزارت ارشاد و قوه قضاییه امور حسبی ،سازمان پزشکی قانونی و …. اعلام کنم.»

مازیار لرستانی در گوشه ای از ویدئوی خود از علت اینکه تاکنون هورمن تراپی نکرده پرده برداشت. او گفت دلیل به تاخیر انداختن این موضوع این است که چون مستاجر است و هزینه زندگی اش را از طریق بازیگری در می آورد باعث شده این موضوع به تاخیر بیفتد.

ویدیوی زیر را در رابطه با ماجرای درگیری شهره (مازیار) لرستانی در ادامه تماشا کنید:

مازیار لرستانی با این خرید مردانه دل خودش را شاد کرد [+عکس]

مازیار لرستانی با انتشار ویدیو زیر نوشت:

گاهی یه چیز کوچیک حال تمام روز ادمو خوب می کنه ….
خریدن این پاپیون لبخند ملیحی روی لبهام آورد..لبخند گنگی که ساعتها دلم رو غنج زد ….

شهره لرستانی در سال 69 در رشته کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی فارغ‌التحصیل شد و مدرک کارشناسی ارشدش را در رشته فیلمنامه نویسی سینما از مرکز اسلامی آموزش فیلمسازی مجتمع فیلمسازی باغ فردوس در سال 1373 دریافت کرد.

تصویر قدیمی شهره لرستانی با ریش و سبیل

فحاشی و درگیری مردم با مازیار لرستانی (شهره) در خیابان [+تصویر با ریش و سبیل]

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (119 نظر)

    به قول بچه باید آقای لرستانی به این قبیل از آدما،ببخشید به این قبیل از حیوان ها بگه تورو سننه قربونت برم.آقای لرستانی من همچنان عاشقتم .

    پاسخ

    مگه مرد نشدی پس چرا حجاب به سرت داری ، واقعا تاسف میخورم وقتی می بینم یه نفر به این راحتی هویت خودشو از بین برد

    پاسخ

    واقعا متاسفم کورکورانه نظرمیدی😭😭😭😭حدودا ۵۰سال عقبیم😓😓

    پاسخ

    تنگ به مغز فسیل و عقب افتاده.که بدون هیچ اطلاعی نظر میده.

    پاسخ

    شما یه آدم باسواد وفرهنگی بودی ازشما بعید بود
    مردم ایران حداقل ۴۰سال به شما احترام گزاشتن به خاطر زن بودنتون.و هنرتون توسینمای ایران
    باخودت چه فکر کردی که چون هرکسی اختیار خودشو داره وهر کاری میتونه بکونه
    ۶۰سال به نام شهره لرستانی زندگی کردی مدرک گرفتی شهرت کسب کردی حالا یه شبه میخای بشی مازیار نه نمیشه
    یه لطفی به خودت ومردم ایران بکن خودتو از فضایی مجازی دور کن

    پاسخ

    به شما چه ربطی داره؟

    پاسخ

    یعنی ایشون باید تا آخر عمر به خاطر تو و امسال تو با این مشکل سر میکرد؟چرا یاد نمی‌گیرین به عقاید شخصی دیگران احترام بگذاریم.که ایشون مشکل جنسیتی هم داشتن این ی مشکل ژنتیکیه بفهمید ممکنه واسه هر بچه ای از بدو تولد پیش بیاد

    پاسخ

    ای کاش روزهای که خوب داشتیم و همه با هم مهربان بودند و احترام کوچک بزرگ سرمون میشه برگردند چون واقعاً دام میسوزه واسه نسل بچهامون چطوری بخان توی این جامعه زندگی کنند
    نسل خودمون که سوخت و خاکستر شد رفت هوا بیایم خوب باشیم و خوبی کنیم و احترام کوچک و بزرگ رو نگه داریم و از همه مهم تر حیوان آزاری نکنیم نه بخاطر خودمون فقط فقط فقط بخاطر نسل بچهامون البته اگه نسلی داشته باشیم

    پاسخ

    .آقا برات متاسفم با این طرز افکارت ،شهره لرستانی یا مازیار لرستانی برای ما فرقی نمیکند مهم شخصیت و هنر اوست که برای ما ارزش دارد ،مهم اینست که او خودش دوست دارد ،چگونه باشد و ما به نظرش احترام میگذاریم و امیدوارم که در آینده هم در شغلش موفق باشد

    پاسخ

    واقعا باید برای طرز تفکر اینگونه آدمها متاسف شد. این انسانها رو خدا آفریده و راه علمی رو هم به ذهنشون رسونده، تو کارهای خدا نباید دخالت کنیم.

    پاسخ

    ما ایرانی ها با وجود کلی مشکل ک هر روز چنتا هم بهش افزوده می کنن دیگه آدمهای سالمی نیستیم بیش از ٧٠ درصد از مردم ما مشکل روحی دارن ک تعداد کمی تحت درمانن. مازیار جان از زندگیت لذت ببر

    پاسخ

    تغییر جنسیت ایشون میتونه به دلیل داشتن تمایلات و خصلت‌های مردانه باشه که بخاطر فرهنگ ضعیف جامعه ایران، این موضوع رو پنهون کرده بوده، نفرات اینچنینی در ایران با عذاب و سختی روحی زندگی می‌کنند و خیلی‌هاشون خودکشی میکنند، والدین موظفند که کودک را از سنین پایین تحت نظر پزشک و تغییر جنسیت قرار بدن تا در بزرگسالی با این مشکلات روبرو نشن. در آینده نزدیک این عمل‌ها در ایران برای آدمای مجهول الجنسی و چه بسا برای آدمای عادی کاملا رایج میشه . اینم یک روش درمان برای آدمای بلاتکلیف از نظر جنسیه و ما باید این تغییرات رو در آنها بپذیریم و انگ بی غیرتی ‌و خیانت و …. به اونا نچسبیونیم، فرهنگ ضعیف ایرانی حتی به معتاد به چشم یک حیوان کثیف نگاه میکنه نه به عنوان یک بیمار. ما ایرانی‌ها به درد عقب ماندگی فرهنگ و افکار مبتلا هستیم ‌و قاعدتا باید این وضعیتمون باشه.

    پاسخ

    خانم شهره لرستانی اولین کسی نیست که تغییر جنسیت داده
    شرایط و عواملی که باعث اینکار می شود در تخصص پزشکان و شرایط جسمی ایشان می باشد و ما براحتی نمی توانیم با هر دیدگاهی قضاوت کنیم

    پاسخ

    اینا شعور و فهم و درک این چیزارو ندارن

    پاسخ

    من مخالف این عمل برای عموم هستم ولی این بدبخت توازن هورمونی نداشته و گرایش هورموناش به سمت مردانگی بوده

    پاسخ

    خطرناکترین انسانها فقط دنبال عیب جویی و قضاوت دیگران هستن و اینطور انسانها که راحت به دیگران فش میدن و بی‌احترامی میکنن، خودشون در غیاب هرکاری انجام میدن.

    پاسخ

    ایشون دو جنسی بودن و بیمار بودن و به خاطر همین ازدواج نکرده بود و وقتی تحت درمان قرار گرفتن،، باید یکی رو انتخاب میکردن،، پس لطفا اون تعدادی که قضاوت میکنن ایشون رو،، لاااااال بشن.

    پاسخ

    دمت گرم دلم خنک شد با این جوابی که به ماهان دادی

    پاسخ

    تو محیط عمومی باید به قانون عمل کنه من بیام با متشین بزنم بهت دیه رو تا اخرین قرونش میگیری ولی برا حجاب میگی دوست دارم لخت بیام منم برا دیه میتونم بگم دوست دارم یه ریال ندم تازه دوتا سیلیم بهت میزنم اینجوری خوبه نمیشه به هر قانونی که به نفعتونه عمل کنین به هر قانونی که به نفعتون نیست عمل نکنین چطوریه وقت گرفتن مهریه و اینجور چیزها خوب حقتونو میگیرید ولی برا حجاب میگید بره به باد این دین یا علی یا عمر
    یکیشو انتخاب کنید

    پاسخ

    درود بر شما بر نظری که دادین هزار لااااااااااایک 🙂🙂

    پاسخ

    اصلا به شما چه می خواهد به چهنم برود

    پاسخ

    ای خاک بر سر تو یکی، این همه حرف و حدیث شد اخرش میگی میخواد بره جهنم؟

    پاسخ

    من هنوزم تعجب میکنم هنوزم ایرانیا اکثرا احمق و عقب افتاده هستن. اخه به شما چه ربطی داره دوست داشته. دوست داشت اینو بفهمین اینو یاد بگیرین. هرکی هرحور دوس داره زندگی میکنه به شما ها هیچ ربطی ندازه و فضول کار بقیه نباشین. دوس داره کلاه بزاره. دوس داره عینک بزنه دوست داره لخت بشه. دوس داره هرکاری میخاد بکنه به منو تو چه ربطی داره اخه ما کی میخایم یاد بگیریم قضاوت نکنیم. نظر ندیم. فضولی نکنیم. پشت سر نگیم. اخه یه عده ایراانیا واقعا کثیف ترین و ذات خرابترین موجودات زمینن حالم بهم میخوره ازتون بااین طرز فکر انسان های نخستینی تون.

    پاسخ

    قضاوت ممنوع..بزایم هرکس هرجور راحته زندگی کنه..سرک تو زندگی کسی نکشیم

    پاسخ

    آرش اصغری:آخه عقب مونده نفهم اینو بفهم که میگی هرکار دلش خواست بکنه اصلا میخواد لخت بشه هر کاری میخواد بکنه من با تغییر جنسیتش کاری ندارم طرز فکر ماستیه تو رو میخوام بگم که بازیگرا معمولا برای بعضیا البته نه همه تاکید می‌کنم برای بعضیا الگو هستن خب یه الگو به نظرت یه غلطی بکنه بازم دارم میگم منظورم به لرستانی نیست کلی میگم مثلا یه هنرمند هنرپیشه یه کاری بکنه مقلد این هنر پیشه صدرصد ازش تقلید می‌کنه به قول این آقای بیسواد مثلا بیاد لخت بشه دو نفر که لخت بشن و جامعه به فساد کشیده بشه همونجا میگن به کسی ربطی نداره بازیگراش لختن چرا ما نباشیم ببین آقا حرفاتو اول یکم مز مزه کن بعد تو گوش سالمم زمزمه کن…مزخرفاتتو برای خودت نگه دار اینجوری سنگین تری.

    پاسخ

    خفه شو رو برای همچین وقتی گفتن برای امثالت ، خفه شو ماهان ، توچه موجود لجنی هستی که اسمتو میزاری انسان ،آخه گوه چطور دم از غیرت میزنی بی غیرت،نفرت انگیز تو و امثال تو هستین که بدتر از هر داعشی و کثافت دیگه هستی، گوسفند شرف داره به تو، تو یه عوضی ای هستی که اگه موقعیتشو داشتی از شیطان و داعشی و صدتا گوه دیگه گوه تر و سفاک تر میشدی، اون افکار گوه تو با نام مردم و دین و مذهب نچسبون بیشعور ااااابله

    پاسخ

    تا صبح حق

    پاسخ

    کثیف تویی آرش اصغری که داری به مردم توهین میکنی واقعا هم عفت کلام داشتن از امثال تو بعیده واقعا هم بهت میاد حرفایی که زدی.

    پاسخ

    براوو دمت گرم

    پاسخ

    سلام قضاوت ممنوع از کجا میدونید که مشکل لرستانی چیه که بهش میگید توکار خدا دخالت کرده الان علم پیشرفت کرده و پاسخ مشکل افرادی که مشکل لرستانی را دارند میدهد کسی حق دخالت تو زندگی دیگران را ندارد

    پاسخ

    خودشو شبیه صمد آقا کرده ، ذهنش بیماره و در ضمن شوت و بیکار هست این شهره

    پاسخ

    جوابیه به بهراد و ماهان؛
    واقعاً خدا به شما حیوان انسان نما شفای عاجل بده. ما مردم ایران بخاطر وجود امثال شماها شرمنده ایم. تفکرات داعشی خودتون رو برای خودتون نگهدارید.
    درود بر جناب مازیار لرستانی که این قدر شرف داشته که ۵۶سال بخاطر مشکلش ازدواج نکرده تا با زندگی یکی دیگه بازی کنه. چقدر سختی کشیده بنده خدا.
    امیدوارم خداوند متعال براش بهترین زندگی رو مهیا بکنه. تا کور شود هرانکه نتواند دید.

    پاسخ

    آقا سعید با جواب کوبنده ات دل ملت ایران رو شاد کردی با حیوان باید به زبان خودش حرف زدبیشرفهای متحجر

    پاسخ

    سلام ماها که اینقدر بد شدیم وحیوان آزار شدیم اینقدر دل سنگ شدیم خب خدا هم بما رحم نمیکنه بله سیل وزلزله واکثر این بلا ها که سرمان میاد بخطر چیه؟ فکر کردیم آنکسی که یک سگ را باطناب به ماشین می بنده وبا سرعت می ره آن حیوان با وفا و بی گناه وفرشته های خدا را می سوزاند احساس غم نمیکند؟ خب باید خانواده ها از هم بپاشه باید پاداش اعمال خودمان را بگیریم وقتی کسیکه به یک فرشته بی زبان که حتی توان آخ گفتن را نداره را رحم نمیکنه بیاد به منو تو رحم کنه . ،

    پاسخ

    بروبدبخت به زندگی خودت برس وبه زندگی دیگران گردنت ودرازنکن!!!!!

    پاسخ

    درست صحبت کن بیشعور. من عاشق لرستانی عزیز هستم و همه جوره میخوامش. تو اول برو ذهنِ خراب و مفلوکت را درست کن… زندگی مردم به تو چه ربطی داره! کار غیرمجاز که نکرده. همیشه هم توی فیلمهاش دل مردم را شاد کرده.

    پاسخ

    بزارید زندگی کنه ….چیکار دارید ب زندگیش؟!🤔

    پاسخ

    آقای لرستانی …این مملکت فلاکت زده دیگه جای زندگی نیست!!!

    پاسخ

    شماها واقعا سواد دارید ؟؟چه بی احترامی کردن ایشون؟؟اول بدن بدن خودشونه و این اصلا نه توهین به دینه نه به مردم ـ
    وقتی این اجازه رو بهشون دادن یعنی خلاف دین نیست الان شما چی میگی واقعا؟؟ نکنه پیامبری یا خدایی؟؟کلی میرن این بدبختا پزشکی قانونی هم پزشکای معتمد پزشکی قانونی معاینشون میکنند هم مشاورای معتمد پزشکی قانونی بعد مجوز رو بهشون میدن و کاملا شرعیه به نظرم یه تعداد کوته فکر نمیتونند اینو درک کنند انگار این بنده خداها خودشون به میل خودشون این مشکل رو واسه خودشون درست کردن
    اصلا میدونید چقدر جراحیشون اذیت کنندس ؟چاره ای ندارن زندگی براشون سخت میشه میفهمید اینو؟آدمن و حق زندگی کردن دارن چقدر باعث تاسفه انتظار دارید به خاطر کوته فکری شماها و امثال شماها زندگی زهرمارشون باشه
    لعنت به هر کسی که از این به بعد به خاطر این مشکل به دیگران فحاشی کنه

    پاسخ

    مردم ایران خوب هستن متاسفانه روح وروان مردم پاک ایران رو باسیاست دارن خراب میکنن . تفرقه بینداز وحکومت کن . مردم ایران شمارو دوست دارن کسانی هم که پیج های مزخرف میزارن اصااتن ایرانی نیستن به زبان فارس صحبت میکنن ولی دراصل ایرانی نیستن.

    پاسخ

    همه اینجور نبستند
    بیخود بخاطر یک برنامه به همه انگ نرنید

    پاسخ

    وقتی یک زن تغییر جنسیت میده چرا یکی آلت تناسلی گوسفند رو نبوده چرا بد نشیم تو یک زن که خالق بوجود آورنده تو بوده ولی خودت تغییرش میدی پس هر کس میتونه طبق خواسته شخصیش زندگی کنه اصلا هم مهم نیست

    پاسخ

    شمااصلامیدونین درداین بنده خداچی بوده ک اینجورقضاوت میکنین .میدونین چراتا۵۶سالگی ازدواج نکرده .قضاوت نکن نکن نکن نکنین

    پاسخ

    نمی‌فهمن
    فقط عین کفتار منتظرم تا به هر بهونه ای شده تلافی عقده های شخصی و شخصیتی خودشون رو بریزن به روی طرف مقابل و اصلا هم براشون مهم نیست اون آدم چه دردی رو تحمل می‌کرده
    جامعه ما قهرمان. زنده نمیخاد
    باید مرد تا قهرمان شد

    پاسخ

    یه کم اطلاعات عمومی خودتون رو ببرید بالا این شخص با روح پسر در یک جسم دختر و وجود اومده تو یک درصد از حسی ک اون توی این مدت داشته و زجر هایی ک کشیده رو درک نمیکنی این بخودش مربوطه پس لطفا مردم رو قضاوت کنید 😐

    پاسخ

    کسی نیست به این موجود بگه مگه تو احترام به مردم و دین و از همه مهمتر غیرت ایرانی یادت مونده که انتظار احترام از دیگران رو داری.
    اگه ذره ای انسانیت در وجود تو بود این کار نفرت انگیز رو نمی کردی!!
    تو با پشتیبانی این مردم بزرگ شدی ولی با این کارت به اونا وباورشون بی احترامی کردی…
    تو الان اندازه یه گوسفند هم ارزش نداری خائن….

    پاسخ

    خدا شفات بده بدبخت

    پاسخ

    این چ حرفیه این چ نوع طرزتفکریه .این نشون ازطرزفکرقرون باستانیه

    پاسخ

    عمل مازیار لرستانی زشت و قبیح و غیر انسانی نیست اما، گفتار و پندار شما در زشتی و وقاحت غرق شده. دین تو، اسلام محمدی نیست. اسلام اموی ست.

    پاسخ

    خواهشا میشه ول کنین هر بار که گوشیو ور میدارم اخبار شهره یا مازیار لرستانی ،بابا زندگیتون بکنین چرا اینقدر دوست دارین سرک بکشین تو زندگی مردم

    پاسخ

    شما بسیار متحجر و نیاز شدید به مراجعه به روانپزشک دارید

    پاسخ

    تا زمانیکه آدمایی مثل تو هست وضعیت ما همینه و بدتر هم خواهد شد آخه عقب مانده فکری شماها طرز فکری همچون کشورهایی مانند افغانستان و پاکستان و امثالهم رو دارید حتی اون عربایی که هیچ کودوم از ما ایرانیا قبول نداریم دیگه همچین فکرایی نمیکنن

    پاسخ

    چرا به بقیه قومیت ها بی احترامی میکنین یه لحظه ایران رو بزار جای افغانستان یا پاکستان اونوقت ببین دوست داری راجبت چی بگن.

    پاسخ

    بسم الله الرحمن الرحیم
    سلام و عرض ادب خدمت همگی،به دین وصل نکنید لطفاً خود امام خمینی اجازه دادند اگر کسی مشکلی داره تغییر جنسیت بده.درود خدا و اهل بیت بر او اینقدر شعور داشت که نیومد ازدواج کنه و کسی رو اذیت کنه . عمل تغییر جنسیت داده خیلی هم خوب چه اشکالی داره ؟ این بنده خدا هم یخ بیماری داشته چه اشکالی داره مگه‌؟

    پاسخ

    ببخشین درمان این مشکل پزشکی را میگویند تطیق جنسیت نه تغییر چون جنسیت در این افراد مشخص و درست نیست و نیازمند چند مرحله دوره درمانی دارد
    در تغییر جنسیت فرد جنسیت خود را بدون داشتن مشکد و فقط به دلخواه خودش عوض میکند
    لطفا به مشکلات درمانی دیگران اضافه نکنید!!!!

    پاسخ

    تو اگه روشن فکری چرا به کشورهای همسایت میگی عقل مانده تو اگه خیلی جلویی برو از طرز فکرتو اصلاح کن عقب مونده تویی که به دیگران توهین میکنید اتفاقا امثال تو باعث بهم ریختگی جامعه است لااقل خودتو مثال بزن تو عقب ماندگی اگه راست میگی با ملت دیگران چیکار داری لااقل این حرف آقای لرستانی درسته که میگه از کی اینقدر ویح شدیم به همه میپرن آدمای این دوره متاسفانه.

    پاسخ

    کار ایشان بر فرض هم قبیح و زشت و نفرت انگیز باشد اما برعکس رفتاری که شما دارید در شان یک انسان که چه عرض کنم در شان خوک ها و گوسفند ها هم نیست.

    پاسخ

    حرمت خوک و گوسفند زیر سوال میره 😐

    پاسخ

    👏👏👏👏👏

    پاسخ

    👏👏👏👏

    پاسخ

    چقدر بی سوادی

    پاسخ

    سلام.
    عمل تغییر جنسیت ذو حتی علما دین تایید کردن و امام خمینی هم اجازه داده تو احتمالا از طالبان یا داعش هستی با این فکر باطلت

    پاسخ

    خاک تو سر شما و امثال شما بکنم ک هنوز عقلتون کامل نشده
    واقعا اگر کسی در وحود هودش حس کنه ک چیزی غیر از خودشه نمیتونه برای بدست اوردن هود واقعیش تلاش بکنه؟ ایشون در وجود خودش یک زن نبوده و رفتار هاش مثل یک مرد بوده به همین دلیل برای بدست اوردن وجودش اینکارو کرده

    همونطور ک تو حق انتخاب داری که چه چیزی به صلاح تو هست ایشون هم حق انتخاب دارن پس حتما چیزی درون خودش دیده که اینکارو کرده

    بیاید فقط مقدارکوچکی از عقلمون رو به کار بیندازیم و روشن فکر باشیم بخدا چیزی ازتون کم نمیشه

    کسانی مثل شما که همچنان عقاید کودکانه دارن و نمیخواهند برگردن به دوران جدید نباید در این دنیا وجودی داشته باشن

    پاسخ

    دقیقا

    پاسخ

    درست حرف بزن بیشتر جمعیت خوزستان عرب هستند بیشخصیت

    پاسخ

    احمق نباشید شما جنوبی های عزیز تر از جانمان ( گفتم جانمان چون اگر بعضی از این مردمان غیور جلوی صدامیان ایستادگی نمیکردن شاید خیلی از ما ها نبودیم الان) شما فقط عرب زبان هستید اونم بخاطر جنگهای گذشته اعراب با ایران که مناطق جنوبی ایران رو مدتها گرفته بودند زبان اونام عربی شد طوری که اگه فردوسی نبود و زبان مادری مارو نجات نداده بود، چه بسا الان کل ایران داشت عربی حرف میزد

    مشکل اینه تو این قرن هنوز بعضی ها خودشون رو نماینده خدا می‌دونم و فکر میکنند خیلی میفهمند

    پاسخ

    استروژن بدن آقای لرستانی تبدیل به هورمون نردانه میشدن و استروژن و پروژسترون بدن ایشون از بین میرفتند و ما همچنان نمیدانیم به چه دلایل دیوری به غیر از این تغییر جنسیت دادن و البته کار بدی نکردند

    پاسخ

    به تو چه آخه
    شاید اصلا نمی خواسته از اول دختر باشه
    به منو تو چه بااااا

    پاسخ

    حاجی تو واقعا مشکل داری و حالت خوب نیست . امثال تو چقدر برای هر جامعه ای خطرناک هستند

    پاسخ

    خاک تو سر بی فرهنگ و بیشعورت کنن چطور اگه کلیه ات از کار بیفته مجازی کلیه تو عوض کنی پیوند بشی اون درمانو قبول داری اون مریضی رو قبول داری ولی این بیماری رو نمیفهمی؟ این بخاطر بی درکی و نفهمی تو هست سطح درک و سواد و شعور و انسانیتت پایینه که نمیفهمی ترنس بودن چه دردی هست

    دیدگاه شما در انتظار تایید است

    پاسخ

    مذخرف نگو…وقتی آگاهی نداری…حداقل حرف نزن…امثال شماها گند زدید به این مملکت…تا کی میخوایین اون باورها و اعتقادات داغونتون رو نگه دارید؟
    حیوون تویی ک بلد نیستی صحبت کنی….حیوون تویی ک علم و آگاهی نداری از رو عقاید و باورهای مذخرفت دیگران رو قضاوت میکنی…

    پاسخ

    اینقدر مردم رو قضاوت نکنین مگه مازیار میاد ب تو بگه چرا این کارو کردی چرا این کارو نکردی لطفا احترام خودتون رو نگه دارید تا کسی ب خودش اجازه نده بهتون توهین کنه این کارم ک مازیار انجام داده بسیار بسیار شخصی بده و ب هیچ کسی مربوط نیست پس اینقدر خودتون و با دخالت های بیجا کوچیک و حقیر نکنید

    پاسخ

    چی داری بلغور میکنی اخه؟؟؟؟نظر شخصی خودتو به پای مردم تموم نکن…مگه تو از سمت مردم وکالت داری که بجای مردم نظر میدی؟؟؟؟بگو من نظرم اینه نگو مردم ….یاد بگیر اینو عزیز روستایی…من برای روستاییان احترام زیادی قائل هستم ولی نظرت که توی روستاتون مهمه نیارش تو فضای مجازی…بگو یا حسین گوشی رو ببوس بزار کنار بیل رو بگیر مثل قدیم زحمت بکش برای مردم …باور کن مفید تری اینجور تا این کامنت های باستانی رو بدی

    پاسخ

    تو چقد شوتی ک طرف مشکل ژنیتیکی داره داشته عذاب میدیده حالا با کلی دوندگی قانونی کاراشو کرده توی کوته فکر چ حرفای میزنی واسش

    پاسخ

    عزیز دل .
    شما متوجه نیستی چی شده.این آقا سالها پیش باید این کار رو میکرده.
    من نمیتونم خودمو حتی یک لحظه جای ایشون بزارم.
    ایشون فقط به نظر زن میرسیده.

    پاسخ

    فقط یه مسلمان میتونه سبک زندگیه خودشو به بقیه تحمیل کنه و بگه شماها باید به روش من زندگی کنید.
    وگرنه همه جای دنیا مردم به عقاید و حریم خصوصی بقیه احترام میزارن

    پاسخ

    انگار تو فقط مسلمونی؟ امام خمینی اجازه ی این عمل رو دادند حالا تو یکی مخالفی به همه نچسبون

    پاسخ

    خاک تو سرتون با این طرز فکرتون
    مثل این میمونه کسی بره دنبال درمان سرطان خودش و بگید این کارش بر خلاف عقاید و باور های مردمه
    این بنده خدا تا به الان هم اصلا زن نبوده یعنی نه زن بوده نه مرد..اینم یه مشکل و یه بیماریه…خودش حق انتخاب داشته…اونم این حق زندگی حق عاشق شدن حق ازدواج حق بچه دار شدن….ولی متاسفانه امثال دوستان بیسوادمون زیاده که باید مغزهای کپک زده شون رو با مطالعه و افزودن معلومات قارچ کشی کرد

    پاسخ

    شماها واقعا سواد دارید ؟؟چه بی احترامی کردن ایشون؟؟اول بدن بدن خودشونه و این اصلا نه توهین به دینه نه به مردم ـ
    وقتی این اجازه رو بهشون دادن یعنی خلاف دین نیست الان شما چی میگی واقها نکنه پیامبری یا خدایی؟؟کلی میرن این بدبختا پزشکی قانونی کلی هم پزشکای معتمد پزشکی قانونی معتینشون میکنند هم مشورای معتمد پزشکی قانونی بعد محوز رو بهشون میدن و حاملا شرعیه به نظرم یه تعداد کوته فکر نمیتونند اینو درک کنند انگار این بنده خداها خودشون به میل خودشون این مشکل رو واسه خودشون درست کردن
    اصلا میدونید چقدر جراحیشون اذیت کنندس ؟چارهدای ندارن زندگی براشون سخت میشه میفهمید اینو؟آدمن و حق زندگی کردن دارن چقدر باعث تاسفه انتظار دارید به خاطر کوته فکری شماها و امثال شماها زندگی زهرمارشون باشه
    لعنت به هر کسی که از این به بعد به خاطر این مشکل به دیگران فحاشی کنه

    پاسخ

    چرا اسم چند نفر اوباش را مردم می گذارید؟

    پاسخ

    خودت حیوانی نه اون.. به تو چه ربطی داره دیگران چکار میکنن.. فضول در مردم نباش وشخصیت ناهنجار خودت رو نمایش نده..

    پاسخ

    من بنظرم کار درستی کرده بگم چرا

    چون هر انسانی ژنتیک خودشو داره مثلا یه کسی دو جنسس یا یه کسی دوست داره جنسیتشو تغییر بده و هیچ کشوری مشکل نداره ولی کشوره ما به هرکی که جنسیتش رو تغییر بده فحش میده یا هزار تا حاشیه میسازه اوکی

    پاسخ