;
coinex

عرضه دارایی دیجیتال توسط بورس مسکو تا پایان سال 2022

به گفته یکی از مقامات عالی رتبه مسکو، عرضه دارایی دیجیتال توسط بورس مسکو به احتمال زیاد تا پایان سال 2022 صورت خواهد گرفت.

یک مدیر اجرایی روسی فاش کرد که بزرگترین بازار سهام، اوراق قرضه و مشتقات روسیه قصد دارد تا پایان سال عرضه دارایی‌های دیجیتال را آغاز کند. این پلتفرم معاملاتی در حال حاضر با یک شریک برای سازماندهی توکن‌های دیجیتال کار می‌کند.

بیشتر بخوانید: آینده ارزهای دیجیتال در سال 2022

عرضه دارایی دیجیتال توسط بورس مسکو

یکی از نمایندگان عالی رتبه مسکو (MOEX) در مصاحبه اخیر خود اعلام کرد که عرضه محصولات مبتنی بر دارایی‌های مالی دیجیتال (DFA) در برنامه کاری سال 2022 قرار گرفته است. این اعلامیه پس از سپری شدن دوره پرتلاطم بازار سهام پیشرو روسیه منتشر شد. بازار روسیه در اوایل سال با فشار تحریم‌ها، حملات سایبری و همچنین نوسانات سنگین بازار دست و پنجه نرم کرده است.

DFAها در حال حاضر اصطلاح حقوقی اصلی در قوانین روسیه به شمار می‌رود. این اصطلاح بر اساس برخی اظهارات مقامات روسی، در مورد دارایی‌های دیجیتالی مختلف، از جمله ارزهای رمزنگاری شده اعمال می‌شود.

عرضه دارایی دیجیتال توسط بورس مسکو تا پایان سال 2022

آندری بوریلوف (Andrey Burilov)، مدیرعامل فناوری اطلاعات و عضو هیئت مدیره بورس مسکو، به خبرگزاری تاس گفته MOEX هم اکنون با یکی از شرکای خود برای تحقق پروژه راه‌اندازی توکن‌های دیجیتال همکاری می‌کند. وی در این راستا افزود:

نکته اصلی در بورس مسکو، پیوند دارایی‌های ثابت شرکت با بازار سرمایه‌گذاری از طریق فناوری‌های دیجیتال است.

بوریلوف تأکید کرد که دیجیتالی‌ کردن کالاها باعث ایجاد ارزش افزوده برای فعالان بازار خواهد شد. هدف MOEX استفاده از DFAها به منظور ارائه ابزار سرمایه‌گذاری برای مشتریان خود است. این کار باعث کسب اطمینان از امنیت اطلاعات خواهد شد.

بوریلوف همچنین خاطرنشان کرد که مشکل اصلی جدید بودن مقررات و نرم‌افزارهای محصول است. دیگر چالش عرضه دارایی‌های دیجیتال توسط بورس موسکو می‌توان به ادغام با سیستم‌های موجود بورسی و مشتریان فعال در بازار اشاره کرد.

در اوایل ماه ژوئن، رئیس کمیته بازار مالی در مجلس اعلام کرد که یک صرافی ارزهای دیجیتال روسی در بهترین موقعیت برای پردازش تراکنش‌های کریپتو این کشور قرار دارد. آناتولی آکساکوف (Anatoly Aksakov) همچنین پیشنهاد داد که یک پلتفرم معاملات ارزهای دیجیتال در بورس مسکو ایجاد شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره عرضه دارایی دیجیتال توسط بورس مسکو چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: bitcoin

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر