;
coinex

بی‌ان‌بی چین فعالیت خود را از سر گرفت!

شبکه بی‌ان‌بی چین (BNB Chain) که به دلیل هک زنجیره‌ای موقتاً به حالت تعلیق درآمده بود، از 7 اکتبر 2022 مجدداً فعالیت خود را آغاز کرد.

BNB Chain،‌ بلاک چین بومی صرافی بایننس به شمار می‌رود. طبق آخرین اطلاعیه منتشر شده، این شبکه از تاریخ 7 اکتبر فعالیت خود را از سر گرفته است. شبکه بی‌ان‌بی چین مدت کوتاهی به دلیل سوءاستفاده‌های زنجیره‌ای به حالت تعلیق درآمده بود.

بیشتر بخوانید: بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری 2022

آغاز به کار شبکه بی‌ان‌بی چین

بلاک چین گزارش داد که اعتبارسنج‌های شبکه در حال “تأیید وضعیت” و همچنین ارتقای زیرساخت‌های جامعه BNB هستند. چند ساعت قبل از رفع تعلیق شبکه، BNB Chain در پیامی توییتری به جامعه Twitter اعلام کرد که اعتبارسنج‌ها در تلاش هستند تا حساب‌های هکری را متوقف کنند.

بی‌ان‌بی چین فعالیت خود را از سر گرفت!

بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد که حدود 100 میلیون دلار ارز دیجیتال به سرقت رفته است. ساعاتی پس از وقوع هک، شبکه بایننس اسمارت چین به طور رسمی وجوه سرقتی را حدود 70 تا 80 میلیون دلار تخمین زد. حدود 7 میلیون دلار از این وجه دزدیده شده مسدود شده است.

جزئیات حمله هکری BNB Chain

چانگ پنگ ژائو (Changpeng Zhao)، مؤسس و مدیرعامل بایننس در مورد اتفاقات اخیر توییت زده و اعلام کرد که در بحبوحه تعلیق شبکه، از اعتباردهندگان درخواست شده است تا به طور موقت BSC را به حالت تعلیق درآورند. این کار جهت مهار مشکلات صورت می‌گیرد. ژائو همچنین به کاربران اطمینان داد که وجوه معلق آن‌ها امن است.

کارآگاهان اینترنتی در توییتر فعالانه موضوع هک شبکه BNB Chain را بررسی می‌کنند. بسیاری از این افراد تخمین زدند که هکر حدود 400 میلیون دلار دارایی مسدود شده در شبکه زنجیره BNB دارد. تتر اعلام کرد که آدرس کیف پول هکر را در لیست سیاه قرار داده است.

حمله هکری بی‌ان‌بی چین چند هفته پس از آن صورت گرفت که زنجیره BNB اقدامات امنیتی برای ایمن سازی کاربران در برابر حملات مخرب انجام داده بود. AvengerDAO به مبارزه با کلاهبرداری‌ها، بازیگران مخرب و سوءاستفاده‌های بالقوه می‌پردازد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره آغاز فعالیت بی‌ان‌بی چین چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: cointelegraph

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر