coinex
راهنمای خرید تکراتو

افت چشمگیر درآمد توییتر از زمان مالکیت ایلان ماسک

افت چشمگیر درآمد توییتر پس از تصاحب ایلان ماسک بر منسب مالکیت این کمپانی اتفاق افتاده. موضوعی که ایلان فاش کرده اکنون در تیتر رسانه‌های خبری قرار گرفته است.

با تصاحب ایلان ماسک بر منسب مدیریت این کمپانی اتفاقات و شایعات بسیاری پیش آمد. جوان‌ترین مرد ثروتمند جهان، اکنون به این موضوع اقرار کرده که توییتر با افت درآمدی روبرو شده است.

افت چشمگیر درآمد توییتر دلایل بسیاری دارد اما ادعای ماسک بر فعالیت فعالان تبلیغ کننده بوده که موجبات افت درآمدی توییتر را فراهم کرده است.

بیشتر بخوانید: واکنش اردوغان به هزینه توییتر بلو ؛ با ایلان ماسک صحبت می‌کنم!

افت چشمگیر درآمد توییتر

دلایل متعددی سبب افت درآمدی توییتر شده اما مدیر عامل این پلتفرم معتقد است که فعالان بر تبلیغ کنندگان فشار آورده‌اند تا تبلیغات خود را در سرویس میکروبلاگینگ همچون توییتر متوقف کنند.

افت چشمگیر درآمد توییتر
افت درآمدی توییتر

ایلان تنها این نکته را بیان کرده است که این شرکت نسبت به سال‌های گذشته با افت درآمدی روبرو شده اما سخنی در رابطه با میزان افت درآمدی نگفته است. همانطور که قبلا هم گفته‌ایم، میزان طرفداران توییتر پس از انتصاب ماسک به عنوان مدیریت این کمپانی، بسیار کمتر از قبل شده است.

از میان شرکت‌هایی که در توییتر فعالیت و تبلیغات داشته‌اند و اکنون تبلیغاتشان را متوقف کرده‌اند، می‌توان به جنرال موتورز، آئودی، جنرال میلز و IPG اشاره کرد.

ایلان ماسک که نوید آزادی بیان در توییتر را می‌داد و معتقد است پس از انتصاب او هیچ تغییری در محتواهای توییت شده پیش نیامده، اکنون شاهد پا پس کشیدن بسیاری از کمپانی‌ها برای تبلیغات در این رسانه بوده است.

ایلان می‌گوید، سعی داشته تا تلاش‌ها برای از بین بردن آزادی بیان در آمریکا را متوقف سازد و از این رو اتهامی به فعالان خود نمی‌زند، او همچنین معتقد است که هر کاری که ممکن بوده برای مطمئن کردن کاربران فعال خود انجام داده تا از این پلتفرم خارج نشوند اما متاسفانه خلاف این‌ گفته‌ها اتفاق افتاده است.

ایلان ماسک در خصوص افت چشمگیر درآمد توییتر اعلام کرده است که:

توییتر به دلیل فشار گروه‌های فعال به تبلیغ‌کنندگان، کاهش شدید درآمد داشته است، حتی اگر با تعدیل محتوا چیزی تغییر نکرده باشد. ما هر کاری که می‌توانستیم برای راضی کردن فعالان انجام داده‌ایم. آن‌ها در تلاشند تا آزادی بیان را در آمریکا از بین ببرند. 

وضعیت کنونی توییتر

توییتر که در طول چند هفته اخیر شاهد ریزش بسیاری از دنبال‌کنندگان خود بوده است، اکنون این موضوع را پذیرفته و حاضر به اعلام رسمی آن شده است.

افت چشمگیر درآمد توییتر
ایلان ماسک

با شروع فعالیت ماسک به عنوان مالک و مدیر عامل این پلتفرم در فضای مجازی بسیاری از مدیران ارشد این شرکت یا اخراج شده‌اند یا از فعالیت در توییتر کناره‌گیری کرده‌اند، همین موضوع سبب خشم بسیاری از کاربران شد و موجبات خارج شدن آ‌ن‌ها را از این رسانه فراهم کرد.

در کنار تمامی این اتفاقات، اکنون شاهد افت درآمدی توییتر هستیم، موضوعی که ماسک خود به آن اقرار کرد. خروج شرکت‌های تبلیغاتی از این پلتفرم، حرکتی همیشگی نیست و پیش‌بینی می‌شود که تنها برای دوره‌ای کوتاه باشد.

کمپانی‌های فوق ادعا می‌کنند که اکنون که این پلتفرم رهبری جدید دارد و منتظرند تا ببینند که اوضاع در توییتر به چه شکل خواهد بود، اگر فعالیت در توییتر خطرساز باشد، این کمپانی‌های معروف باید نگران شهرت خود باشند.

افراد آسیب دیده از حضور ایلان ماسک نسبت به اخراج و عدم فعالیت خود واکنش نشان داده‌اند. اکثریت کارکنان توییتر اکنون به دلیل افت چشمگیر درآمد توییتر به فدراسیون شبکه‌های اجتماعی نقل مکان کرده‌اند و علاوه بر آن از ماسک شکایت کرده‌اند.

ماسک با اجرای سیاست‌ جدیدش در توییتر باعث قطب‌بندی در این رسانه خواهد شد که می‌تواند باعث افت درآمدی بسیاری شود و این پلتفرم محبوب شاهد خروج اکثریت کاربرانش باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در رابطه با افت چشمگیر درآمد توییتر چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر