;
coinex

سیو مسیج واتساپ با نام Message Yourself رسما عرضه شد

بالاخره شایعات به پایان رسید و پرکاربردترین پیامرسان جهان که متعلق به شرکت متا است از سیو مسیج واتساپ با نام مسیج یورسلف (Message Yourself) رونمایی کرد.

واتساپ هم بالخره تسلیم نوآوری و خلاقیت تلگرام شد و رسما قابلیتی شبیه به سیو مسیج تلگرام اما با نامی متفاوت عرضه کرد. این قابلیت به نام Message Yourself در حال حاضر برای کاربران اندروید و iOS در دسترس است و چیزی دقیقا مشابه با سیو مسیج است.

بیشتر بخوانید: ساخت نظرسنجی در واتساپ ؛ آموزش تصویری درست کردن نظرسنجی در واتساپ

Message Yourself: سیو مسیج واتساپ

همانطور که نام این قابلیت داد می‌زند، کاربران می‌توانند با آن هر پیامی از هر بخش واتساپ را برای یک فضای شخصی مشابه با فضای چت در داخل اپلیکیشن واتساپ فوروارد کنند و تنها خودشان به آن دسترسی دارند. کاربر همچنین می‌تواند هر زمان که مایل بود آن‌ها را از همان محل Message Yourself به چت‌های دیگر ارسال کند.

سیو مسیج واتساپ با نام Message Yourself رسما عرضه شد

این قابلیت از آن جهت اهمیت دارد که امکان یادداشت‌گذاری، ذخیره لینک‌های وب، اسناد،‌ فایل صوتی و هر چیزی دیگری را برای کاربران فراهم می‌کند. البته سیو مسیج در واتساپ برخلاف تلگرام منجر به ذخیره پیام‌ها واطلاعات در فضای ابری نمی‌شود، در نتیجه کماکان بایستی از پیام‌های خود نسخه پشتیبان تهیه کنید.

تلگرام مدت‌ها است که قابلیت سیو مسیج را ارائه کرده و در نتیجه در این زمینه پیشگام است. واتساپ هم طی مدت اخیر در حال آزمایش قابلیت سیو مسیج واتساپ بود و حالا آن را منتشر کرده است.  لازم به ذکر است که قابلیت جدید واتساپ به‌تدریج در حال عرضه شدن است و اگر هنوز آن را دریافت نکرده‌اید باید کمی منتظر بمانید.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص عرضه قابلیت سیو مسیج واتساپ با نام Message Yourself چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر