coinex
راهنمای خرید تکراتو

ربات‌های بله به کمک رونق کسب‌و‌کارهای اینترنتی می‌آیند؛ 40 هزار ربات در اختیار کاربران

40 هزار ربات برای رونق کسب‌و‌کارهای اینترنتی در اپلیکیشن بله به کاربران کمک می‌کنند. به تازگی 40 هزار ربات در اپلیکیشن بله به کمک کاربران در زمینه‌های مختلف اضافه شده و حالا به دلیل سازگاری API تلگرام با برنامه بله امکان انتقال ربات‌ها انکان‌پذیر است.

ربات‌های مذکور در اپلیکیشن بله  «بازو» نام گرفته‌اند. 40 هزار بازو که در اپلیکیشن بله اضافه شده‌اند تاکنون مورد استفاده روزانه 35000 نفر قرار گرفته‌اند. از ویژگی‌های قابل توجه این بازو‌ها می‌توان به هزینه کمتر و سادگی در استفاده اشاره کرد؛ بعلاوه کاربران می‌توانند در هر زمینه‌ای از آن استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اپلیکیشن هوش مصنوعی کوپایلت مایکروسافت برای گوشی‌های آیفون منتشر شد

روابط‌ عمومی پیام‌رسان رسمی بانک ملی ایران برخی از زمینه‌هایی که این بازوها در آن مورد استفاده قرار می‌گیرند را اعلام کرده که از جمله آنها می‌توان به بازوهای بله در حوزه‌های پرداخت، بازی، هوش مصنوعی، دستیار فروش و کسب‌وکار، ابزارهای‌مدیریت گروه و کانال، آزمایش ایده‌های استارتاپی و نرم‌افزاری اشاره کرد.

در حوزه پرداخت این بازو‌ها بستری برای درخواست و کیف پول طراحی کرده‌اند تا کاربران بتوانند در محیطی امن انتقالات مالی خود را انجام دهند.

در زمینه بازی، ربات‌های بله بازی‌هایی که از لحاظ پیاده‌سازی ساده و پر مخاطب هستند را در این برنامه موجود کرده است. همچنین بازوهایی در بله قرار دارند که با استفاده از هوش مصنوعی امکان پیاده‌سازی ربات‌های هوشمند در دسته‌های رسانه‌ای متفاوت مانند متن، عکس، فیلم و… را با استفاده از زیرساخت بازو در بله فراهم می‌کنند.

همچنین صاحبین مشاغل می‌توانند برای انجام اموری در حوزه فروش که برای آنها سخت و زمان بر است، از طریق توسعه بازو انجام دهند. توسعه بازوها در مدیریت کانال‌ها و گروه‌ها نیز به کمک مدیرها می‌آیند.

کاربران از این بازوها می‌توانند برای امتحان ایده‌های نرم‌افزاری بدون ایجاد یک اپلیکیشن که هزینه‌بر است، استفاده کنند.

برای توسعه بازوها در بله نیز تمهیداتی در نظر گرفته شده و 20 زبان برنامه‌نویسی برای توسعه بازو‌‌های شما در آن قرار گرفته تا ایده‌های شما در هر زمینه‌ای را به 20 میلیون کاربر این برنامه معرفی کند.

به نظر می‌رسد بله قصد دارد به یکی از برنامه‌های مهم و کاربردی ایران تبدیل شود و امکان رشد و معرفی ایده‌های کاربران را با کم‌ترین هزینه ممکن کند.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی رونق کسب‌و‌کارهای اینترنتی در اپلیکیشن بله چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر