coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

اتصال 5.5G از طریق به‌روزرسانی نرم افزاری به سری آنر مجیک 6 اضافه می‌شود

آنر هم به جمع سازندگان بزرگی مانند شیائومی، ویوو و اوپو پیوست. این شرکت اعلام کرده که به محض فعال شدن اتصال 5.5G آن را به گوشی‌های سری مجیک 6 خود اضافه خواهد کرد.

تکنولوژی 5.5G کلمه‌ای است که این روزها نقل زبان مردمان چین شده و شرکت‌های فناوری بزرگی مانند اوپو، شیائومی و ویوو نیز هفته گذشته از پشتیبانی دستگاه‌های پرچمدار خود از این تکنولوژی خبر دادند.

اکنون به نظر می‌رسد که آنر نیز قصد ورود به این جمع را دارد. این شرکت گفته است که به محض فعال شدن شبکه‌های 5.5G، سری Honor Magic 6 خود را از طریق یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری به آن مجهز خواهد کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


اتصال 5.5G چیست؟

از آنجایی که 5.5G یک کلمه کاملا جدید است شاید برای بسیاری از شما ناآشنا باشد. اما در واقع فناوری 5.5G چیز چندان عجیب و پیچیده‌ای نیست و فقط یک اصطلاح بازاریابی است که اپراتورها از آن استفاده می‌کنند تا کاربران را وادار به ارتقا کنند. یا شاید هم از آن برای برتر نشان دادن خود در برابر رقبا استفاده کنند.

البته این تکنولوژی به عنوان یک نسخه پیشرفته از شبکه فایوجی و نسل بعدی فناوری داده تلفن‌های همراه معرفی شده، از این رو می‌توان از آن انتظار سرعت بیشتر و تاخیر کمتر داشت.

اتصال 5.5G

با این حال، همان‌طور که از نامش پیداست این فناوری همچنان مبتنی بر شبکه 5G بوده و تفاوت چندانی با آن نخواهد داشت. مشخصات این فناوری هنوز نهایی نشده اما انتظار می‌رود که در سال جاری شاهد رونمایی از آن باشیم. علت تبلیغات گسترده سازندگان و اپراتورهای گوشی‌های هوشمند نیز به نزدیک بودن زمان معرفی بازمی‌گردد.

در حال حاضر، این تکنولوژی در دسترس هیچ کس قرار نگرفته اما همین که بدانیم دستگاه‌های پرچمدار تولیدکنندگان بزرگ به اندازه‌ای قدرتمند هستند که از یک فناوری معرفی نشده پشتیبانی کنند، خوب و رضایت‌بخش است.

طبق گفته‌های تبلیغاتی توسعه‌دهندگان، اوج نرخ‌ها، 10 گیگابیت بر ثانیه برای دانلود، 1 گیگابیت بر ثانیه برای آپلود و تاخیر میلی‌ثانیه‌ای خواهد بود. این ارقام بسیار رویایی به نظر می‌رسند اما مسلما بهبودهایی در مقایسه با آنچه امروز داریم، وجود خواهد داشت. هر دستگاهی با اسنپدراگون 8 نسل 3 یا دایمنسیتی 9300 باید قابلیت پشتیبانی از شبکه 5.5G را داشته باشد، البته فعال شدن آن به سازندگان نیز بستگی دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره اتصال 5.5G چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر