;
coinex

5 تا از بهترین برنامه های انتقال تماس برای گوشی های اندروید

بهترین برنامه های انتقال تماس؛ اگر شما به دنبال راه هایی هوشمند و سریع برای انتقال تماس در گوشی های هوشمند اندروید خود بوده اید، جای درستی آمده اید. این ها از بهترین برنامه های انتقال تماس است که شما می توانید در فروشگاه گوگل پلی آنها را پیدا کنید.

بهترین برنامه های انتقال تماس

اگر شما به دنبال راه هایی هوشمند و سریع برای انتقال تماس در گوشی های هوشمند اندروید خود بوده اید، جای درستی آمده اید. این ها از بهترین برنامه های انتقال تماس است که شما می توانید در فروشگاه گوگل پلی آنها را پیدا کنید.

زمانی که باتری شما رو به اتمام است ولی شما هنوز هم می خواهید که قادر به برقراری تماس تلفنی باشید، انتقال تماس های تلفنی واقعا می تواند نجات دهنده زندگی باشد. در حال حاضر درچند دهه، انتقال تماس پس از معرفی گوشی های هوشمند، بعد جدیدی به خود گرفته است.

مطمئنا، شما هنوز هم می توانید از کدهای حامل خاص برای راه اندازی تماس در هر تلفنی استفاده کنید، اما معلوم است که برخی از برنامه های اندروید که در فروشگاه گوگل پلی در دسترس هستند برای راه اندازی این ویژگی بسیار آسان تر هستند، و برخی نیز با ارائه رویکردها هوشمندانه تر، روش دقیق تری محسوب می شوند.

هنگامی که ما خواستیم این برنامه ها را انتخاب کنیم، چند معیار در ذهن داشتیم. راه اندازی برخی از برنامه ها سریع و آسان است. برخی دیگر کمی پیچیده تر هستند، اما شما باید دریابید که آنها انعطاف پذیری بیشتری داشته و ترکیبی از ویژگی های دقیق تری هستند.

توجه: قبل از فراهم شدن تماس در گوشی های هوشمند خود، مطمئن شوید حاملتان (carrier) آن را پشتیبانی می کند. بسته به طرح دقیق شما، برخی از حامل ها در ایالات متحده برای این ویژگی ها وابسته به هزینه های خاص هستند. همچنین برخی از حاملان زمان استفاده از کدهای غیر استاندارد هدایت تماس ها را غیر فعال می کنند و شما احتمالا می خواهید آنها را بشناسید. در اینجا لینک هایی با جزئیات برای AT&T ،Verizon ،Sprint و T-Mobile آورده شده است.

Simple Call Forwarding

همان گونه که از نام آن پیداست، Simple Call Forwarding یک راه سریع و آسان برای راه اندازی تماس در گوشی های هوشمند اندرویدی شما است. فقط حاملی که در آن هستید را انتخاب کنید و سپس شماره ای که شما می خواهید تماس های خود را روی آن انتقال بدهید را وارد کنید. می تواند حتی ساده تر هم بشود، همچنین برنامه یک ویجت دارد که می تواند برای یک کلیک فعال / غیر فعال کردن مورد استفاده قرار گیرد. این برنامه 2 دلار قیمت دارد که با توجه به سادگی بیش از حد آن کمی گران است.

.

Call Forwarding

اگر می خواهید برنامه تماس قادر به ایجاد تنظیمات صحیح برای تمام حاملان بزرگ ایالات متحده باشد، برنامه Call Forward یک برنامه رایگان قابل توجه می باشد. این برنامه تا حدودی از نظر عملکرد محدود است، اما هیچ آگاهی از کدهای ویژه مورد نیاز نیست.

.

Forward My Calls

این برنامه هیچ مختصه نامگذاری ندارد، اگر چه تبدیل به یک قطعه بسیار مفید نرم افزاری شده است. چیزی که این برنامه رایگان در اختیار می گذارد توانایی تماس با یک شماره ی خاص در هنگام تشخیص Wi-Fi SSID است. به عنوان مثال، برنامه به صورت خودکار زمانی که شما به روتر خانه متصل هستید می تواند تماس تلفنی ایجاد کند.

.

Remote Call Divert

این برنامه تماس تلفنی می تواند ثابت کند که بسیار با ارزش می باشد. هنگامی که آن را بر روی گوشی های هوشمند اندروید خود راه اندازی می کنید و یک رمز عبور به آن می دهید، می توانید با ارسال یک پیام، تماس از راه دور با دستگاه خود را فعال کنید. اگر گوشی هوشمند خود را در خانه یا محل کار جا گذاشته اید، می توانید یک پیام برای حصول اطمینان از تماس های خود به یک شماره تلفن ثانویه ارسال کنید.

.

SMS Call Forward / Divert

این برنامه بسیار شبیه به Remote Call Divert است اما بسیار پیچیده تر است. این نه تنها اجازه می دهد که پیام های متنی بفرستید، اما آن را نیز می توان از راه دور فعال و پیکربندی کرد. شما می توانید از راه دور شماره های تماس، GPS و یا اطلاعات Wi-Fi و بسیاری چیزهای دیگر را بازیابی کنید. برنامه با استاندارد تماس اروپایی طراحی شده است و شما باید به صورت دستی پسوند را برای مطابقت با استاندارد ایالات متحده (و کشورهای دیگر) تغییر دهید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، Techera

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر