;
coinex

افکت صوتی روی صفحه اصلی بینگ

افکت صوتی روی صفحه اصلی بینگ  بینگ با افکت صوتی روی صفحه ی اصلی اش عمق بیشتری را به آن اضافه می کند. مایکروسافت، بینگ را با ویژگی داشتن تصاویر منحصر به فرد و کیفیت بالا روی صفحه اصلی اش به صورت روزانه، به جهانیان شناساند. در سال ۲۰۱۱، تیم ویدئوی HTML5 را به صفحه اضافه کرد و در حال حاضر آنها در حال اضافه کردن بعد جدیدی به نام پشتیبانی صوتی می باشند.

افکت صوتی روی صفحه اصلی بینگ

بینگ با افکت صوتی روی صفحه ی اصلی اش عمق بیشتری را به آن اضافه می کند. مایکروسافت، بینگ را با ویژگی داشتن تصاویر منحصر به فرد و کیفیت بالا روی صفحه اصلی اش به صورت روزانه، به جهانیان شناساند. در سال ۲۰۱۱، تیم ویدئوی HTML5 را به صفحه اضافه کرد و در حال حاضر آنها در حال اضافه کردن بعد جدیدی به نام پشتیبانی صوتی می باشند.

از امروز وقتی که به بینگ سر می زنید، شما صدای ویدیو هایی که روی صفحه ی اصلی به نمایش گذاشته می شوند را نیز خواهید شنید. این ویژگی بدین صورت است که یک صفحه ی جدا روی صفحه ی خانه باز می کند و شما باید با کلیک کردن بر روی کلید صوتی در قسمت پایین و گوشه ی سمت راست، آن را روشن کنید.

خوشبختانه مایکروسافت این بخش را انتخابی ساخته است، بنابراین وقتی در حال جستجو می باشید با سر و صداهای غیر ضروری آزرده نمی شوید.

این ویژگی در حال حاضر در بینگ وجود دارد و به زودی به صفحه ی اصلی نیز اضافه خواهد شد.

.

منبع: neowin


عصر تکنولوژی، Techera

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر