coinex
راهنمای خرید تکراتو

گوگل در حال انتخاب اسم رسمی برای اندروید M می باشد

گوگل در حال انتخاب اسم رسمی برای اندروید M می باشد

در حالی که بی صبرانه منتظر عرضه ی نسخه ی اندروید ام هستیم، تلاش برای حدس زدن نام ورژن بعدی اندروید می تواند تفریح سرگرم کننده ای باشد. سال گذشته و در اواسط اکتبر اندرویدِ ال به لالی پاپ تبدیل شد و امسال نیز در همین زمان موضوعی مشابه برای اندروید ام وجود دارد.

ویدیو جدید تبلیغاتی از گوگل نات (Google Nat) که کمی هم جنبه ی سرگرمی داشت شامل نمایش مخفیانه ای از وضعیت فعلی اندروید ام بود.

اسامی که شاید بتوان بر اساس این ویدیو کلیپ برای اندروید ام حدس زد شامل Moon pie، Malt ball، Marshmallow، Macaroon، Muffin و Milkshake می باشد.

با توجه به اینکه گوگل مدتی پیش قراردادی را با کیت کت امضا کرده بود، M&Ms نیز نام مناسبی برای اندروید ام است.

این ویدیو راجع به عرضه ی این نسخه و اینکه زمان زیادی تا انتشار این نسخه باقی نمانده، مطالبی را بازگو کرده است و انتظار می رود که گوشی هوشمند جدید نکسوس همزمان با اندروید ام عرضه شود.

جالب است که گوگل  نام دسر ها و شیرینی ها را برای نسخه های قبلی اندرویدش انتخاب کرده مثل  بستنی نونی، ژله لوبیا، شکلات کیت کت و آبنبات چوبی و این شاید بهترین سر نخ برای حدس نام بعدی آن باشد.

در میان ویژگی های نسل بعدی سیستم عامل موبایل پشتیبانی هایی برای شناسه ی اثر انگشت، همچنین مدیریت بهتر عمر باتری، بهبود سطح دسترسی تنظیمات برنامه ها و Google Now ای هوشمند تر یافت می شود.

.

منبع: techradar


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر