coinex
راهنمای خرید تکراتو

شایعه: مایکروسافت سرفیس فون (Microsoft Surface Phone) برای اوایل سال ۲۰۱۶ برنامه ریزی می شود

در حالی که مایکروسافت هنوز هم در حال کار بر روی گوشی های لومیا می باشد، شایعه شده است که این شرکت به دنبال گسترش برند محبوب خود، سرفیس (Surface)، با  توسعه ی یک مایکروسافت سرفیس فون (Microsoft Surface Phone) می باشد. این از نقطه نظر بازاریابی یک تغییر بزرگ است چرا که تا قبل از اینکه سرفیس پرو ۳ (Surface Pro 3) با موفقیتی چشمگیر همراه شود، برند مایکروسافت سرفیس برای خریداران تبلت آشنا نبود.

در حالی که مایکروسافت هنوز هم در حال کار بر روی گوشی های لومیا می باشد، شایعه شده است که این شرکت به دنبال گسترش برند محبوب خود، سرفیس (Surface)، با  توسعه ی یک مایکروسافت سرفیس فون (Microsoft Surface Phone) می باشد. این از نقطه نظر بازاریابی یک تغییر بزرگ است چرا که تا قبل از اینکه سرفیس پرو ۳ (Surface Pro 3) با موفقیتی چشمگیر همراه شود، برند مایکروسافت سرفیس برای خریداران تبلت آشنا نبود.

بنا به گزارشات، این گوشی مایکروسافت سرفیس در مرحله ی نمونه ی اولیه می باشد و تحت عنوان “Juggernaut Alpha” شناخته می شود این نام یک کد می باشد که قدمت آن به سال ۲۰۱۲ برمی گردد. بنا به گزارشی که امروز منتشر شد، انتشار این گوشی جدید سرفیس برای اوایل سال ۲۰۱۶ برنامه ریزی شده و همزمان با آن مایکروسافت در حال کار بر روی مایکروسافت لومیا ۹۵۰ (Microsoft Lumia 950) و مایکروسافت لومیا ۹۵۰ ایکس ال (Microsoft Lumia 950 XL)  هم می باشد.

بنا به شایعات، این گوشی مایکروسافت سرفیس، قابلیت هایی همچون: صفحه نمایشی ۵.۵ اینچی حفاظت شده با گوریلا گلس ۴ (Gorilla Glass 4) که از تکنولوژی Clearback AMOLED بهره برده و با وضوح ۲۵۶۰×۱۴۴۰ می باشد، پردازشگر اینتل اتم ایکس۳ (Intel Atom X3) با پردازنده ی مرکزی ۴ هسته ای، ۴ گیگا بایت رم به همراه ۶۴ گیگا بایت/۱۲۸ گیگا بایت حافظه داخلی، دوربین ۲۱ مگا پیکسلی  در عقب و یک دوربین ۸ مگا پیکسلی به همراه یک لنز Zeiss را به نمایش خواهد گذاشت. بدنه ی این گوشی از آلومینیوم-منیزیم ساخته شده و قابلیت شارژ بی سیم هم ارائه می دهد. بنا به شایعات، این گوشی سرفیس فون، یک قلم شبیه به قلم اس (S Pen) که در سری های سامسونگ  گلکسی نوت استفاده شده را نمایان خواهد کرد.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر